בת שבע ריבק – Shevi Reback

טלפון:

054-4892323

אימייל:

הסמכה:

מדריכת הנקה

אזורי קבלה:

ירושלים והסביבה

ערים/ישובים:

מודיעין, חשמונאים, שילת, כפר דניאל, לפיד, מודיעין עילית, מתתיהו

שפות:

אנגלית, עברית

הסדרים עם קופ"ח:

קצת עלי:

כמה מילים על עצמך, מה חשוב לך, מה מייצג אותך
"מלווה משפחות בשלבי ההנקה השונים;
הכנה להנקה, התמודדות עם אתגרי הנקה, גמילה, תחילת מוצקים ועוד. "
ביעוצי הנקה חשוב לי לשלב כלים מעולם הליווי הרגשי בגישת BOT- ליווי רגשי סביב שדה הלידה: פיריון, היריון, לידה, הנקה, אמהות
אמא לשבעה ילדים ויועצת הנקה התנסות מעשית שנתיים במעייני הישועה . מגיעה עד אלייך לליווי אישי וצמוד להצלחה מירבית בהנקה
רופאת שיניים ומתמחה בהתרות לשון קשורה במועדון חלב אם של ד״ר ג׳ינה וייסמן, מדריכה קלינית בקורס מדריכות הנקה
עוזרת ליולדת לתינוקות ההנקה 33 שנים. התמחות בהנקת תאומים גם מנסיון אישי.
"אני אחות – יועצת הנקה מוסמכת, עובדת בשערי צדק ומקבלת גם פרטי.
מדריכה בגובה העיניים בנעם ובשלווה."
אחות אקדמאית, יועצת הנקה , אמא
"שמי שלומית ואני דולה, מדריכת הנקה ומלווה בשיטת bot מאמינה מאוד ביכולת של אישה לבחור לגופה ומלווה נשים בדרך שהן בוחרות.
משלבת בליווי שלי את כל הכלים ברשותי מה שמאפשר הסתכלות רחבה על האישה שמולי והתאמת הייעוץ לצורך שלה"
"אחות טיפת חלב, יועצת הנקה מוסמכת משרד הבריאות ויועצת IBCLC.
במסגרת עבודתי מלווה נשים הרות ומעבירה סדנאות הכנה להנקה, פרטי ודרך קופ""ח כללית,
לאחר הלידה מסייעת לאם ולתינוקה להתחבר ולהתגבר על האתגרים לאורך כל תקופת ההנקה.
אחות אקדמאית בעלת תואר 2 מאוניברסיטת ת""א עם ותק של 16 שנים בתחום טיפת חלב, ליווי הריון ובעבר מיון ילדים וטיפול נמרץ ילדים.
בוגרת קורס על בסיסי רפואה מונעת משה""ב."
"מלווה אמהות על רצף הריון לידה הנקה והורות ראשונית.
מכשירה מדריכות הנקה במסלול לקראת המבחן הבינלאומי."
אני אחות טיפת חלב במרפאה של הכללית באבן יהודה, ויועצת הנקה IBCLC (לא עובדת באופן פרטי). אני מקבלת חברי כללית, ללא עלות, במרפאת הנקה בקרית השרון, נתניה. אני גם מעבירה באופן קבוצתי מפגשי הכנה להנקה והנקה וחזרה לעבודה. מתמחה בנושא של אתגרי עלייה במשקל.
אחות יועצת הנקה שתשמח להעניק לך את כל העזרה לחווית ההנקה שתבחרי .
נעים מאד, שמי אנג'ליקה ומעבר להיותי מדריכת הנקה אני דולה ומדריכת הכנה ללידה במגוון כלים, מה שמאפשר לי ליווי רציף משלב ההיריון דרך הלידה ועד להנקה וההורות הראשונית.
"אתר: www.miripevzner.com
יועצת הנקה, בעלת תואר ראשון ברוקחות, מדריכת עיסוי תינוקות, מרצה להורים ומרצה לאנשי מקצוע מתחום הרפואה בפורום אקדמיים שונים. אמא לתומר, נועה והילה.

אשמח להגיע אליך לייעוץ הנקה פרטי ולתרום לך מניסיוני כיועצת הנקה ומהידע הרפואי שלי כרוקחת. אשמח לעזור בנושאים כגון כאבים ופצעים בפטמות, גודש, דלקת, עלייה איטית במשקל התינוק, חזרה לעבודה, מעבר למזונות מוצקים ועוד ועוד
בנוסף אשמח לעזור בהכנה להנקה טרם הלידה על מנת להעניק לך את הכלים להתחלה ברגל ימין.

אני פה בשבילך כדי להעניק לך מעטפת תמיכה ולעזור לך בכל אתגר ובכל התלבטות. אעזור לך ללכת בכל דרך שבה תבחרי."
"אני איריס גורן אחות ויועצת הנקה . חשובה לי תקשורת טובה, מכבדת , אנושית ומקצועית, עם הנשים להן אני נותנת שירות.
חשוב לי להתאים עבור אמא תכנית המתאימה לה ורק לה ! חשוב לי שאמא תהה שלמה ומסופקת, כשאני מלווה ותומכת ."
בעלת נסיון קליני עשיר. מסייעת באהבה לכל אמא להגשים את חלום ההנקה שלה מההריון ועד הגמילה. מנוסה בליווי אמהות לפגים, תאומים, השראת הנקה ועוד.
יוצרת קשר טוב עם אנשים, חשוב לי שהאדם מולי יהיה מרוצה
"אני אמא לשתי בנות מתוקות, מדריכת הנקה מוסמכת ומורה לאמנות.
אני מאמינה שההנקה היא מתנה נפלאה לך ולתינוקך ואני כאן ללוות ולתמוך בדרך שלך."
"שמי הילה דור ברוור, את דרכי המקצועית עשיתי כעובדת סוציאלית בעבודה עם משפחות בסיכון וילדים בגיל הרך.
אני תושבת מודיעין נשואה ללירן ואמא לארבעה.
לפני מספר שנים החל בתוכי חיפוש אחר משמעות אחרת שרציתי לתת לידע והנסיון המקצועי שלי.
בנסיון לדייק את הצרכים המקצועיים שלי, ותפיסת העולם ההורית ,שנבנתה מלידה ללידה, רכשתי כלים נוספים שיסייעו לי לתת את המענה המדוייק עבור נשים בתקופה המטלטלת והעוצמתית שלאחר הלידה.
בעקבות כך למדתי הדרכת הנקה והורות ראשונית ופתחתי מרחב שכולו בית לנשים לאחר לידה שבמהותו נותן מענה רגשי וליווי לאמהות ושרותים שונים להורים צעירים ואף למשפחה המורחבת.
ניתן לקבל מענה בבית הלקוחה, בקליניקת ההנקה המתקיימת באופן קבוע במרחב, או בבית החולים מיד לאחר הלידה."
"רוצה לעזור לאם להגיע למטרות ההנקה שלה, כבר בהכנה להנקה ובייעוץ לאחר הלידה, ובחזרה לעב', או גמילת לילה, או גמילה מהנקה.
עובדת גם בטיפ""ח בתל אביב
וגם מקיימת מפגש קבוצתי שבועי בביתי בר""ג לאמהות מניקות ולתנוקות. "
"אני אישה שאוהבת להניק, ואוהבת לעזור. אמרו לי שאני טובה בלעזור למניקות אז הלכתי ולמדתי את זה. התנדבתי במחלקת יולדות ב""מעייני הישועה"" והייתי חלק מהצוות ב""בית של ג'ולי"". אני אוהבת ללמוד ואני דואגת להתעדכן במה שקורה בתחום ההנקה, כדי שאוכל לתת לך את הייעוץ הכי מקצועי.
אני מלווה משפחות בהנקה, בכל שלב, באהבה, סבלנות ובעיקר בכיף."
מלווה נשים ומשפחות בתהליכי ההריון, הלידה וההנקה, הכנה ללידה, ליווי לידה – דולה ומדריכת הנקה. מאמינה בכוחן ועצמאותן של נשים לקבל החלטות מושכלות לגבי עצמן ומשפחתן בתהליכים אלו.
חשוב לי להעניק לנשים את הידע הנכון והעזרה המדוייקת כדי להניק בהנאה וללא כאבים.
מדריכת הנקה מוסמכת , תמיכה וליווי בהנקה .
"אני מאמינה שעל מנת להגיע להנקה טבעית, כיפית וזורמת כל אמא זקוקה לידע, תמיכה, ליווי והקשבה. התפקיד שלי הוא לתמוך וללוות אותך במסע ההנקה האישי שלך. עוד עלי תוכלי לקרוא כאן: https://www.efratfeldman.com/about-me
או בפייסבוק: https://www.facebook.com/feldmanefrat/

"
"בת זוג לזאב ואם לשלושה ילדים, יועצת גנטית במקצועי ועובדת במרכז הרפואי בני ציון כבר 15 שנה, מדריכת הנקה ותומכת לאחר לידה (דולה פוסט פארטום).
למדתי ייעוץ הנקה מתוך צורך לתת מענה באופן שלם ומלא יותר לנשים שאני מלווה לאחר לידה.
העולם היום שונה מאוד ממה שהיה בעבר, פעם היה שבט או קהילה שעטפה את היולדת ונתנה מענה לכל צרכיה. כיום, אין את השבט והקהילה פחות מלוכדת. מלווה/תומכת אחרי לידה יכולה לתת את התמיכה הרגשית והפיזית ליולדת ועל ידי כך היולדת יכולה לאפשר לעצמה לגדול, להתחזק ולהתפתח לאם שהיא רוצה להיות. בימים ובשבועות הראשונים של תחילת האימהות עולות שאלות רבות בנושא ההנקה: איך להניק ולהרגיש בטחון ומה לעשות כאשר מתעוררים קשיים, ספקות וחרדות.
אני אשמח להיות שותפה ולקחת חלק בתחילתו של מסע האימהות ואני רואה בתפקידי כמדריכת הנקה ומלווה לאחר לידה כאפשרות לחזק את בטחונה של האם, לספק ידע מקצועי מעודכן, לתת תמיכה רגשית וללוות אותה בתהליך הפיכתה לאם."
"מדריכת הנקה מוסמכת ותומכת לאחר לידה, דולה פוסטפארטום, תומכת ומלווה בהנקה ובהורות.
מאמינה שהדרך שלנו צריכה להיות קשובה יותר, אינסטינקטיבית יותר, עוטפת ונעטפת הרבה יותר מרגע הלידה."
אני מאמינה שאין דרך אחת ויחידה להצליח בהנקה. לדעתי ההנקה כמו ההורות וכמו החיים היא דבר דינמי וכל אמא ותינוק ימצאו יחד את הדרך שתתאים להם ורק להם. אני כאן כדי לעזור לך להגיע להנקה שתהיה הטובה ביותר עבורך ועבור תינוקך. אהיה לצידך ואלווה אותך צעד-צעד, אציע דרכים להתגבר על הקשיים, אתן מענה לשאלות, אפיג חששות, ואהיה איתך גם ברגעי שמחות, והכל כדי לאפשר לך להגיע למטרות שהצבת לעצמך בהנקת תינוקך.
שמי רשל טוהר ,אני אמא ל 7 ילדים ,גרה באפרת שבגוש עציון .אני מאמינה בלעזור לאמהות להניק בדרך שלהן ,להיות כתובת מקצועית לשאלות שלהן ,להתלבטויות שלהן מבלי להכתיב את הדרך שלי
אמא ל 3 ילדים, מדריכת הנקה מוסמכת. אני מאמינה שלכל צמד אמא-תינוק יש את הדרך המיוחדת שלהם לעבור יחד, גם בהנקה. אשמח ללוות את התהליך שלכם באופן שהכי מתאים לכם 🙂
אשמח לייעץ לך ולתרום לך מההשכלה שלי ומניסיוני להנקה קלה ומוצלחת
"אני יעל, אמא של עומר ועמית. דולה, מדריכת הנקה מוסמכת, דולה לאחר לידה ורפלקסולוגית. מלווה זוגות ואמהות יחידניות בהריון, לידה, הנקה והורות ראשונית.
חשוב לי לחזק את האמא ולהקנות לה כלים להתמודדות. מרגש אותי לראות את ההצלחות שמגיעות בתהליך משולב באתגרים. חשובה לי שפיותה של האמא ושתשמח להניק ולטפל בתינוק.ת"
מאז שהנקתי את שלושת ילדי, ראיתי בהנקה ערך עליון. אני מרגישה שבתמיכתי בהנקה אני מקדמת את בריאות הדור הבא. במרכז הייעוץ שאני נותנת עומדת העצמת האישה ותפקידה האמהי, ומתפקידי להביא אותה למקום בו היא רוצה להיות.
יועצת הנקה בליס- איכילוב, רכזת קורס מדריכות הנקה.
אני מאוד נהנית מהעבודה שלי 🙂 אני אוהבת לעזור לאמהות למצוא מה שמתאים להן
מדריכת הנקה. אחרי נסיון הנקה אישי מאתגר ומוצלח עם שני יונקים משלי, בחרתי ללמוד את הנושא באופן מקצועי ולעזור לאמהות אחרות בחוויה המיוחדת הזו. אני מאמינה שלכל אם הבחירה האישית שלה והמקום אליו היא שואפת ואשמח ללוות אותה בתהליך שיוביל אותה לשם. עורכת ביקורי בית בחיפה, נשר ואיזור הקריות.
"שמי מעיין, בת 35, אמא לאיתן ולאור.
הגעתי לתחום מתוך אמונה אמיתית שהנקה היא הדבר הטוב ביותר עבור כל תינוק ואימו ומתוך הבנה שעם קצת ידע, כלים ותמיכה כל אישה שמעוניינת להניק תוכל לעשות זאת.
אני כאן בכדי לסייע לך!"
מאמינה בחיבור לגוף ולטבע
"מאמינה בגוף לעשות את מה שהוא שכח לעשות בטבעי ומאמינה מאוד בקשר בין הגוף לנפש.
כבוד לאישה, לבני הזוג ולולד.
מאמינה שלא הכל אנחנו מבינים מיד וצריכים לתת זמן, שקט ואמון לתהליך.
תמיד לחבק"
"אחות פגיה ויועצת הנקה מוסמכת.
מנהלת את 'הבית של יעל'- מרכז להנקה בריאה, שבמצפה נטופה.
בנוסף, מגיעה גם לייעוצי בית במטרה לסייע לכל אם להניק ולהתנהל עם תינוקה בצורה האופטימלית במקומה הטבעי ביותר.
מעבירה קורסי הדרכה לטיפול בתינוק וקורסי החייאת תינוקות."
אני מדריכת הנקה במסלול התמחות ל IBCLC, דרכי המקצועית נותבה דרך לידות ילדיי. מתחום הרפואה הסינית עברתי ללווות לידות כדולה, ללמד קורסי הכנה ללידה ולמסלול התמקצעות בהנקה. אני נהנית ללוות ולתמוך בנשים בצומת משמעותי זו בחייהן מתוך אמונה שתמיכה נכונה יכולה לעשות את ההבדל כולו בחווית ההריון, הלידה וההורות הראשונית.
יש לי הזכות להיות שייכת לקבוצה ותיקה מאד של מתנדבות במחלקת יולדות – בביה"ח שערי צדק. כ"כ אני מדריכה להכנה ללידה במגזר החרדי, משתדלת לתמוך ביולדות בתקופת ההריון, הלידה וההנקה.
"התבוננות, הקשבה, אהבה-
הרבה בריאות."
"I am with the mother and baby (or babies) and her partner in enhancing their breastfeeding experience. I use understanding, inquiry, support and information transfer to help them grow as parents. I am available as needed to build their trust in their own nurturing instincts.
"
אני אחות מוסמכת, מיילדת, יועצת הנקה מוסמכת IBCLC .אם גאה לארבע בנות בוגרות וסבתא גאה לנכדים בטווח גילאים נרחב.אני מאמינה בהנקה וביתרונותיה הבריאותיים, נפשיים ורגשיים לאם ולתינוק.אתן תמיכה מלאה לאם באמהותה בתהליך ההנקה לכל משך הזמן שתבחר בכך.
אני לי, אמא של זיו ואביב, בת הזוג של דור, מדריכת הנקה במסלול הסמכה ליועצת ibclc בבית החולים מעייני הישועה. אני נפעמת בכל פעם מחדש מהקסם של הנשיות והאימהות, מהיכולת של הנשים ללדת ולהתחבר לאמא הקמאית שבהן ולתת לתינוקות את הפלא הלבן שעוד רב הנסתר על הגלוי בכל הקשור ליתרונותיו. אשמח לעמוד לרשותך ולצלוח איתך גם את הקשיים בדרך להנקה.
דיאדת אם ותינוק מהווה מטרה לדרך בה בחרתי
האם את מאריאל, יישובי בנימין , או השומרון? האם את מחפשת עזרה מקצועית, אדיבה, סבלנית ומותאמת להנקה המיוחדת שלך? מחיר הפגישה הראשוני אצלי כולל את כל הליווי, המעקב, והתמיכה להם תזדקקי בהמשך. פני אלי, ונצא לדרך.
חשוב לי לראות את האישה שעומדת מולי ולעזור לה מהמקום שבו היא נמצאת
"אני כנרת גרה בכפר סבא אמא לשלוש בנות , דולה ומדריכת הנקה. חשוב לי להרגיע את היולדת ולומר לה שכל מה שהיא מרגישה לגמרי טבעי ובסדר
ומותר לה והיא אפילו צריכה…
לבקש אוזן קשבת, מנוחה ועזרה.
רגישה רבה , המון הכלה , החשבה , נתינה והאהבה."
שנים רבות עבדתי כאחות טיפת חלב וליוויתי אמהות בשלבים שונים של ההנקה. כיום אני עובדת במחלקת אם וילוד באסותא אשדוד ובמסגרת עבודתי, מדריכה אמהות בראשית דרכן, כיצד להגיע להנקה מוצלחת. אני מאמינה בזכות של האם לבחור באיזו דרך להאכיל את תינוקה ובזכותו של התינוק לקבל את התזונה המיטבית עבורו. בנוסף, אני מאמינה בחשיבות של הכנה להנקה (בהריון) כצעד לקראת הצלחה בהנקה.אני מגיעה ליעוצי הנקה בבית היולדת באופן פרטי ודרך מכבי שלי (באזור מגורי).
כאמא ל-5 וכיועצת הנקה אני חיה ונושמת אימהות והנקה. אני מרגישה זכות גדולה לעזור לכל אמא שפונה אלי לממש את חווית ההנקה שלה. אם חשובים לך רגישות, מסירות, ידע וניסיון לצד חשיבה מחוץ לקופסה אשמח להיות לך לעזר.
המטרה מבחינתי היא לעזור לכל אמא למצוא את הדרך המתאימה ביותר עבורה בהנקה ובהורות בכלל
"נשואה ואמא לשניים.
בעלת תואר ראשון בפסיכולוגיה.
עורכת ביקורי בית בתל אביב והמרכז. ומקבלת מטופלות בתיאום מראש בתחנת טיפת חלב ביד אליהו.
מאמינה שכל אמא מכירה הכי טוב את התינוק שלה, ושאין אף אמא ואף תינוק אותו הדבר. "
יועצת הנקה IBCLC, רופאת שיניים שמבצעת התרות לשון ואחות מוסמכת.
(להעתיק לכאן מה שכתוב עלי באתר הישן)
"הנקה היא הרבה יותר מאוכל! הנקה היא קשר אם-תינוק המעניק חיבור והגנה ממחלות תוך כדי שחרור הורמוני אהבה.
ידע הוא המפתח להצלחת ההנקה.

ספקית של קופ""ח כללית מושלם, הנותן השתתפות של יותר מ-60% בביקורי בית.

תחום התמחות: סמינר הכנה להנקה, מעגלי אמהות מניקות, קורסי הכנה ללידה וליווי לידה.

הכנה להנקה מסיעת ברכישת מיומנות ההנקה ועוזרת למנוע בעיות בתחילת הדרך וניהול ההמשך.
מעגלי נשים: משך הזמן המיוחד של ההנקה מוצבים אתגרים משתנים, עד לשלב הגמילה. אפשר להיעזר בחכמת נשים אחרות במעגלי הנקה כדי ליישם את מה שמתאים לאם ולתינוקה, כל אחת לפי דרכה האישית והמשפחתית.
יעוץ הנקה אישי לפתרון בעיות מורכבות יותר יכול לתת מענה בעת קשיים.
"
יחד איתך מכל הלב
"שלום,
שמי כרמית לאון נשואה למאור ואמא לנועם, אביגיל עידו וגדי. מדריכת הנקה ודולה פוסט בעלת תואר ראשון ושני בחינוך. "
"מחברים תינוקות לאמנות דרך ההנקה". יותר מי 20 שנה ניסיון. ביקורי בית, שאלות בטלפון בחינם. הכנה,הדרכה, יעוץ ותמיכה
יו״ר האיגוד הישראלי ליועצות הנקה מוסמכות. מנהלת מועדון הנקה חלב אם, שזו מרפאת הנקה ובית הספר ליועצות הנקה. חברה באקדמיה לרפואת הנקה FABM
אני מאמינה שלכל אשה יש את הדרך שנכונה לה לגדל את תינוקה. אני נמצאת כאן כדי לבנות יחד איתה את התכנית שתהיה מדוייקת בשבילה, לתת לה את הכלים להנקה פשוטה ומשמחת, וללוות אותה בדרך המורכבת והמרגשת הזו, של ההורות.
אחות בנח' לאם והיילוד בבי"ח ברזילי
מדריכת הנקה ומלווה בגישת ה-BOT, מקיימת סדנאות לעיסוי תינוקת ומנחת הורים לגיל הרך ול- ADHD.
"משמשת כיועצת הנקה מוסמכת ב""שערי צדק"".
מעל 30 שנות נסיון כתומכת הנקה בתמיכה אישית, בקבוצות ובטלפון.
הנקתי את כל שבעת ילדיי מעל שנה, כולל תינוקת פגה.
הייעוץ באמצעות ביקורי בית וביקורים בבית החולים.
ניתן לארגן קבוצת אמהות במחיר מוזל למפגשים לפני ואחרי לידה,
כולל ביקור בבית החולים או בבית לאחר הלידה ותמיכה טלפונית בחודש הראשון."
"אני אמא לשלושה, פסיכולוגית קוגניטיבית בהכשרה המקורית שלי ורקדנית.
הנקה בעיני היא כמו ריקוד של האמא והתינוק, יש בה אלמנטים טבעיים וזורמים יחד עם אלמנטים של טכניקה שניתן ללמוד. האפשרות הזו לגעת באמהות בנקודה כל כך רגישה בחיים שלהן ולעזור להן בחיבור עם התינוק היא זכות גדולה עבורי."
מדריכת הנקה מוסמכת ודולה לאחר לידה
אני רואה חשיבות רבה בליווי אימהות בתקופה המרגשת והכל-כך מורכבת של ההריון, הלידה וההנקה. בכל אחד מהשירותים שלי אני רואה את האישה, הצרכים שלה, הכוחות שלה ונעזרת בהם כדי לתמוך וללוות אותה בדרך שלה ובקצב שלה.
"אני אחות מוסמכת אקדמאית ויועצת הנקה מורשית מטעם משרד הבריאות. כעת עובדת בטיפת חלב בנתיבות ואני גרה בשדרות. לפני שנתיים סיימתי את עבודתי בבית חולים ברזילי לאחר 11 שנה ובקופ""ח מכבי לאחר 8 שנים.
בעניין ההנקה, ראשית אני הנקתי את בנותיי עד גיל שנה וחצי ומאוד התחברתי להנקה. אשמח לעזור לכל אישה המתקשה בהנקה, כדי שתוכל להעניק את הטוב לתינוקה.
"
חשוב לי לחזק ולהעצים כל אמא בדרך בה היא בוחרת, לתמוך בדיאדה ולתת את הכלים המתאימים שיאפשרו שגשוג לתינוק ולאם.
"אני מאמינה בליווי עוטף, מכיל והוליסטי, כשההנקה היא חלק מתוך תהליך שלם של התהוות חיים, הן של התינוק, הן של האמא והן של המשפחה כולה.
מתמחה בעולם התאומים."
"מזה 45 שנה אחות מוסמכת בקהילה. בבריאות ובחולי. במניעה וטיפול. בכל מעגלי החיים.
לעת פרישה בחרתי להקדיש את זמני לעזרה בחינוך ויעוץ למיניקות. "
"מדריכת הנקה מוסמכת, בעלת תואר שני במדעי החיים מהאוניברסיטה העברית.
נשואה ואימא לשלושה.
רואה את ליווי ההנקה כתהליך המסייע לאמא ולתינוק להגשים ולמקסם את שאיפות ההנקה באופן האופטימלי לה ולתינוקה. מתוך ראיה רחבה לעזור לתינוק לממש בהצלחה את אבן הדרך ההתפתחותית הראשונית הכה חשובה שביניקה. מוזמנת ליצור קשר."
יש לי ותק רב כאחות טיפת חלב ויועצת הנקה בקהילה ובבית חולים
אמא ל3. בעלת "אמהות-מרכז הנקה ותמיכה לאמהות בצפון" הסניף הצפוני של "חלב אם מועדון הנקה". מפעילת קליניקת הנקה קהילתית במשגב. מאמינה שאמהות צריכות להיות ביחד.. ואני פה בשבילכן.
מזמינה אותך לחוות חווית לידה והנקה משמעותית ועוצמתית
משכירה משאבות הנקה, עילית של אמדה, לקטינה וסימפוני של מדלה, ערכות וחלקים מכל הסוגים ופתרונות אחסון החלב במחירים סבירים. יעוץ בסיסי ללא עלות להורים של פגים ותאומים שמשכירים את המשאבות.
יחס חם ואישי, ליווי צמוד גם לאחר ביקור, תמיכה והדרכה בהנקה ובנשיאת תינוקות.
יועצת הנקה ואחות מוסמכת מבית החולים.
יועצת הנקה מוסמכת, אחות אחראית מחלקת ילודים במרכז הרפואי זיו. בוגרת קורס טיפול נמרץ פגים וילודים.
ללוות, לתמוך ולסייע לאם המניקה תוך הקשבה לצרכים שלה ושל תינוקה
"Experienced Practitioner, enjoyed amazing career as Midwife working in many cultures. Now helping to fill the gap in the Israeli care system for families! Supporting care needs in many ways…
אני מטפלת/מיעצת בכל תחום ההריון והלידה / הנקה"
להנקה פנים רבות, ואין דרך אחת ויחידה. תפקידי כיועצת הנקה הוא לסייע אמהות להגיע אל תחושת ביטחון ורוגע בדרך בה הן בוחרות בהנקה ובאמהות שלהן.
אחרי קרוב ל -15 שנה בהן אני עוסקת בייעוץ הנקה, אני עדיין מגלה בכל יום מחדש שאין דרך "נכונה" אחת להאכיל תינוקות. אין לי ספק שחלב אם הוא המזון המושלם לתינוקות וההנקה היא דרך ההזנה המועדפת עבורם. עם זאת, אני מאמינה בלב שלם שלכל צמד של אמא ותינוק שמורה, בכל שלב, הזכות לבחור את הדרך המתאימה ביותר עבורם. אחד הדברים שאני הכי אוהבת בעבודה שלי הוא שכל משפחה שאני פוגשת, כל אמא וכל תינוק, הם סיפור חדש וחד פעמי. כל אמא היא אחרת, וגם באותה המשפחה כל ילד נוסף מביא איתו פרק חדש לסיפור המשפחתי. זו הסיבה שאני יועצת הנקה המלווה אמהות מיניקות ותינוקות יונקים.
" מיילדת בית ומיילדת בביה""ח העמק בעפולה
תפקידי כיועצת הנקה לחזק את בטחונה של האם, לספק ידע מקצועי מעודכן ולעזור לה ללכת בדרך שהיא בוחרת בה.
השירותים שאני מציעה הם:
ליווי והכנה לידה
הכנה להנקה
פגישות בבית היולדת ומעקב טלפוני

"
"הי, שמי לימור ואני נשואה ואמא לשלושה ילדים מקסימים.
זכיתי לעשות הסבה מקצועית מתחום של הנדסת תעשיה ומנהל עסקים כשנסענו לרילוקיישן לקליפורניה, ובחרתי ללמוד ייעוץ הנקה לפני 10 שנים בתכנית לימודים מצויינת של אוניברסיטת סאן-דיאגו.
כיועצת הנקה אני פוגשת אמהות לפני ואחרי לידה, בקליניקה נעימה ברמת השרון וגם בביקורי בית בסביבה, במפגשים אישיים וקבוצתיים, וכמו כן אני מרצה בקורסים לאנשי מקצוע, ומרכזת את קורס מדריכות הנקה במכללת ללדת.
בנוסף למדתי הדרכת הורים פרטנית במרכז ""בשביל משפחה"".

אני מאמינה שלכל אמא יש את הזכות לקבוע את היעדים האישים שלה בנושא הנקה.
אשמח לפגוש אותך, לברר מה הצרכים שלך, ולסייע לך ולתינוקך במסע המרתק של ההנקה.
בפגישה עמך אקשיב למשאלותייך, אתן לך יחס חם ואישי, ולא שיפוטי, אנתח עמך את המצב ואפרוש בפנייך מספר אפשרויות להמשך הדרך.
לאחר הפגישה תוכלי לפנות אלי לתמיכה טלפונית, ואם יש צורך להגיע למפגש מעקב קבוצתי בקליניקה ברמת השרון.

אשמח לעמוד לשרותך בשעות 08:00-21:00 (במקרים דחופים אפשר גם בשבת וחג)

פרטים נוספים באתר www.yankut.co.il"
"כאחות שמלווה נשים לאורך שנים (מילדת בעבר ואחות טיפת חלב בהווה ) , מודעת לצורך בליווי , הדרכה , מתן מיידע אמין ותמיכה ריגשית בתקופת הרחבת המשפחה וגידול הילדים.
אשמח לסייע בהכנה ללידה , הכנה להנקה וליווי הנקה מלידה עד גמילה .
עורכת ביקורי בית בצפון"
אני מאוד מחוברת להנקה כבר 5שנים יועצת הנקה באיכילוב וגם במכבי מעוניינת לפתח מחקר בהנקה אוהבת להדריך סטודנטים להנקה .
"יועצת הנקה מוסמכת IBCLC . אחות מוסמכת . דולה לאחר לידה ומדריכת הורים להורות ראשונית .
*יעוץ לפני הלידה (הכנה להנקה) ומיד אחרי הלידה בבית החולים ,בית היולדת או בקליניקה שלי בגבעת שמואל

* מרכזת ומלמדת קורסי הנקה בדיאדה -הקורס מיועד להכשיר מדריכות הנקה. ומהווה אבן דרך לקראת ההסמכה כיועצת הנקה מוסמכת IBCLC "
חשוב לי להוות מקור תמיכה לאמא, לכוון אותה לאן שהיא רוצה להגיע ובדרך שתתאים לה ולמשפחתה, ללא שיפוטיות ובנעימות.
המטרה שלי היא לעזור לאמא לגלות את השמחה. תחת העייפות והקושי אנחנו כולנו לביאות. נפלה בחלקי הזכות להרים את המראה לאמהות המדהימות שבאות לבקש לעצמן עזרה והדרכה.
טובת האם והתינוק/ת תמיד עומדת לנגד עיניי. מבחינתי הדרכת הנקה, היא השליחות שלי ובחזוני אני שם על מנת לתמוך, לסייע ולתת כלים ומידע חשוב, לכל מטופלת, וגם לסביבתה הקרובה, על מנת שתוכל להינות מחווית הנקה משמעותית ועוצמתית
הכנה ללידה ולהנקה, מעגלי נשים, מלווה בימים הראשונים לאחר הלידה.
אמא ל-6, תומכת במשפחות בענייני הנקה מאז 1999 ויועצת מוסמכת מ-2011. מציעה פתרונות מבוססים מחקרית, המתאימים למצב הבריאותי, הרגשי והמשפחתי של האמא. מעניקה תמיכה, עידוד ומעקב צמוד.
"הנקה היא המשך ההריון. כאחות בבית היולדות מתפקידי להגן ולחזק את הדיאדה של האם והתינוק ולתמוך בהנקה.
אני רואה בעבודה שלי זכות גדולה להיות שם עם כל הלב, עבור כל אמא ותינוק בהנקה ובהתפתחות שלהם יחדיו בזמן המשמעותי הזה בחייהם. כאחות ויועצת וותיקה ואמא לשישה ממשיכה ללמוד שעה שעה ובכל יום רק נפעמת יותר מפלאי ההנקה האימהות וההענקה."
אני אמא לאמה ודור. באה מעולם הטיפולי השלם (לפני הריון בזמן אחרי הלידה והורות ראשונית) אני מאמינה שחווית ההנקה היא אישית. המטרה שלי היא ללוות את האמא בהשגת מטרות ההנקה וההורות הראשונית שלה, כחלק מחוויה מעשירה מעצימה וחיובית עם תמיכה חום וחיוך לאורך כל הדרך.
עוזרת לאמהות החל מהכנה להנקה, באתגרי ההנקה בשבועות לאחר הלידה ועד גמילה מהנקה.
אני מאמינה שזו זכות גדולה להיפגש עם נשים לפני ואחרי לידה, להדריך ולייעץ להן בנושאי הנקה ולהיות שותפה בהכשרת יועצות הנקה חדשות
אני מאמינה שליווי נכון ,יד ביד עם האישה עם אמפטיה ורגישות יכול להביא להצלחה.
אם לשני ילדים, אחות טיפת חלב.
תקופות החיים של בדרך להריון, בהריון ואחרי לידה (וחוזר חלילה עבור רבות מאיתנו) הן תקופות משמעותיות ביותר עבור אישה, העוזרות לעיצובה בעולם. אני שמחה ללוות נשים בתקופות אלה, משלל היבטים, ולסייע לכל אחת להרגיש יותר בבית שלה מכל היבט שתבחר ברגע הנוכחי.
"נעים להכיר-אני דקלה גרטלר , אמא לארבעה מקסימים!!
מלווה נשים וזוגות בהריון כמדריכת הכנה ללידה ודולה ולאחר הלידה כמדריכת הנקה ושינה
בנוסף רכשתי קלים נוספים שיאצו, רפלקסולוגיה, פרחי בך וארומתרפיה דרכם אני מטפלת ותומכת בנשים וילדים.
שמחה ומודה על הזכות שניתנה לי ללוות נשים וזוגות בצמתים חשובים אלו.
אמאלה מזמינה אותך להתבונן לתוך עצמך ולהתחבר אל הטבע, אל עצמך ואל האמא
שבך."
מטרת על גילוי הנתינה שבהנקה ולהפוך החוויה לחיובית לאם ולתינוק
אני נעמי, מיילדת ויועצת הנקה. אמא לשלושה ילדים. הנקתי את שלושת ילדי, כאשר כל ילד ינק לתקופה אחרת, וחלק מילדי קיבלו גם תמ"ל, וגם בקבוקים. לפי מה שהיה נכון לאותו ילד ומה שהיה נכון לי כאמא. אני מאמינה שלהניק זה חשוב מאוד, וצריך להיות הבחירה הראשונה שלנו כאימהות, אך זה לא הכל בחיים. אעזור לך גם להניק הנקה מלאה, גם לשלב עם בקבוקים וגם להגמל מהנקה. הכל לפי רצונך ולפי הצורך. בואי נעבור את השלב יחד. יד ביד! עדיף ליצור קשר עם יועצת הנקה כבר מהרגעים הראשונים ולא לחכות. יש הרבה אתגרים באימהות! אקל עליך את החלק הקשור בהנקה 🙂
ליווי האשה בהכנה לקראת ההנקה וההורות ובכל שלבי ההנקה, התמקדות בהאכלה והזנה של תינוקות וגם פעוטות בדגש על האכלה כחלק מהקשר ההורי ושילוב הנקה ומזון נוסף אצל פעוטות וילדים צעירים.
"אחות מוסמכת ויועצת הנקה מורשית משה""ב. אמא לשלושה.
עובדת במרכז בריאות האישה בעכו כאחות נשים, נותנת שירות של ליווי הריון סיכון נמוך וסיכון גבוה. מעבירה הדרכות להנקה לקראת לידה.
אשמח לתת מענה במרפאה בעכו לכל שאלה, קושי ותמיכה בהנקה במהירות וללא עלות. "
מאמינה ברצון חופשי והגיון של היונק. במיוחד אוהבת מצבים מיוחדים.
"בעלת תואר ראשון במדעי ההתנהגות ( העמקה בפסיכולוגיה), מדריכת הנקה ודולה. מתגוררת בראשון לציון עם משפחתה- אוהד ושני בניהם פלג ורום.
כל נושא הריון ולידה זורם בה עוד מילדותה, מלווה נשים בכל שלבי ההריון והלידה לשלמות עצמית עם תחושת סיפוק והגשמה.
"
"מומחית ביעוץ הנקת תאומים, פגים ובמניעת קשיי הנקה, עובדת בביח שיבא( תל השומר).
אחות מוסמכת, יועצת הנקה, שינה ומנחת הורים."
עטרה לבר טלפון: 054-2401347 אזור קבלה: באר שבע ירוחם דימונה להבים מיתר עומר אזור שדה בוקר ונגב מערבי שפות: אנגלית, עברית מייל: ataralaber@gmail.com אתר אישי: www.ataralaber.com יועצת הנקה IBCLC ודולה לאחר לידה. נשואה ואמא לשישה מקסימים. נפגשת עם נשים וזוגות בהריון להכנה להנקה, ליווי האמא בבית החולים, ביקור בבית היולדת ועד גמילה. מרגישה שליחות נשית ואמהית להעצים את האישה לאחר הלידה.
"אחות מקצועית, ותיקה ומנוסה בתחום הריון,לידה,תינוק. אחות טיפת חלב , אחות מיילדת. יחס
אישי וליווי, הדרכה לאחר הלידה , ביקורי בית \בי""ח, הדרכה לטיפול כוללני בתינוק+שקילה."
אמא לשלושה. מתמחה ביעוץ הנקה לתאומים ומפגשי הכנה להנקה
יעוץ הנקה מותאם לאמא, צרכיה ואופיה
"הגעת הביתה ועכשיו את לבד עם התינוק?
הצעות ופתרונות נזרקים מכל הכיוונים?
את מבולבלת ועייפה ורק רוצה שהתינוק לא יבכה, לדעת שהוא לא רעב, רוצה שיצמד כבר לשד, שהכאב יפסיק…
את לא לבד, אני כאן איתך
בסביבה הטבעית שלכם אחת על אחת או בקבוצות מעגל אמהות נדבר נלמד ונהיה עצמאיות חזקות ובטוחות.
שמי עדי גרינברגר אמא לארבעה יונקים בדימוס כאחות טיפת חלב אחות ליווי הריון יועצת הנקה בקהילה ובביה""ח אני מאמינה בליווי ומעקב המשכי ומלא מיעוץ טרום לידה ועד גמילה אני איתך בדרך שלך"
אני מלווה נשים בהריון, בלידה ובהנקה, חשוב לי ללוות את היולדות מרגע הלידה, דרך היממות הראשונות, השבועות והחודשים של ההנקה, כל תקופה ואתגריה, להנגיש ידע, לתמוך ולאפשר לכל יולדת את ביטוי האמהות המיוחדת שלה בהנקה
"כיועצת הנקה חשוב לי לפגוש את האמא ולהקשיב לה, לכל מה שעובר עליה, לפגוש את התינוק ולהתבונן עליו, וגם להקשיב ולהתבונן בשניהם יחד.
התמיכה והליווי שלי מתחילים במפגש אך ממשיכים לאורך הדרך.
"
שלום, שמי אינה ואני מלווה נשים הרות ובני זוגן באתגר המשותף של ההנקה. מאמינה כי הכנה נכונה, ליווי ומתן מענה זמין הם סוד להצלחה בתהליך!
"אני אם ל6 ילדים , סבתא ל3.
הוסמכתי כיועצת הנקה ibclc בצרפת לפני 10 שנים.
אני מלווה אמאות לפי הדרך שלהן
כאמא לתאומים, יש לי ניסיון בליווי הנקה תאומים."
"רותי צוברי, ""אם הדרך"".
*מלווה ותומכת לאחר לידה.
*מדריכת הנקה.
*מעבירה סדנאות הכנה להנקה.
*מעבירה הרצאות בנושאים הקשורים לאימהות, אינטואיציות ומה שביניהן"".

למרות ואולי בזכות היותי (גם) מדריכת הנקה, אני רואה בהנקה נישה, ממכלול ענק ואינסופי שנקרא ""להיות אמא"".
בהרצאותי אני מזמינה את הנשים (והגברים כאחד) לשמוע על שלל נושאים מרתקים.
* קצת עלי ועל דיכאון לאחר הלידה שחוויתי ודרכי ההתמודדות איתו.
*הריון – הרגע שאחרי. ""הטריימסטר הרביעי"". *ממלכת היונקים ככלל ובני אדם כחלק ממנה.
*ובעצם ובעיקר על הורות, אינטואיציות ומה שביניהן.
ולהזכיר על חשיבות החיבור בין השתיים.
להן. להם.
וגם לי…
כי בעצם, ""את כבר יודעת, אני פה רק כדי להזכיר לך…""
"
אחות מוסמכת ויועצת הנקה
"מגיעה ליעוצים בבית הלקוחה באזור תל אביב ומקיימת קליניקה קהילתית שבועית במרכז צומחים יחד שינקין, תל אביב.
הכנה להנקה, יעוצי הנקה, גמילת לילה, גמילה מהנקה. נותנת מענה לכל הקשור במהלך תקופת ההנקה."
"נעים מאוד, אני מתת נשואה לאסף ואם לארבעה יקרים.
כשאני מקבלת את הזכות לפגוש אימא , אני מגיעה עם הלב כדי לפגוש לב."
מדריכת הנקה ומרפאה בעיסוק התפתחותית. אמא ל-4 . אוהבת להיניק ואוהבת לעזור לאמהות להיניק. מלווה כבר מתקופת ההריון במפגשי הכנה להנקה, במהלך כל תקופת ההנקה, חזרה לעבודה, מעבר למוצקים, ועד הגמילה.
"
גיתית שפרלינג נטורופתית N.D., ויועצת הנקה מוסמכת IBCLC, הומאופטית ,קרניאל סקרל
הנקתי עם הרבה אהבה וסיפוק את 8 ילדי לאורך הרבה שנים.
נסיון רב שנים בתמיכה, טיפול ויעוץ לנשים ותינוקות ברצף של הריון – לידה – הנקה
ייעוץ הנקה מותאם לצרכיהם האישיים של כל אם ותינוקה
הכנה להנקה, הנקה בחדר לידה,ביקורי בית, בקליניקה, מעקב טלפוני ומפגשי קבוצות
תחום התמחות : גישה הוליסטית באתגרים של הנקה – הריון – לידה"
להניק איך שנוח, ועד מתי שנוח
ייעוץ הנקה אישי ופרטני לפי הצורך שלך ושל תינוקך.
"שמי דנה, מדריכת הנקה מוסמכת, אמא ל 4 בנות, את כל בנותיי הנקתי ועם חלקן הייתי זקוקה לעזרה. לתחום ההנקה הגעתי מתוך הידיעה שהבחירה להניק היא הטבעית ביותר, אך היא יכולה להיות מלווה בקשיים והמון סימני שאלה, היא דורשת למידה והסתגלות הן מצד האמא והן מצד התינוק לכן אני כאן בשביל, ללוות, לתמוך, לעודד ולהרגיע.
הליווי שאני מציעה עוסק בהכנה להנקה, ייעוץ הנקה אישי בבית חולים או בבית והמשך ליווי צמוד.

"
נשואה ואמא ל- 3 ילדים, מתגוררת בתל מונד. יועצת הנקה IBCLC, וסוציולוגית. עובדת בקליניקה פרטית בתל מונד, ובסביבה. מלווה אמהות מהכנה להנקה בהריון, ייעוץ הנקה ומפגשים קבוצתיים לאחר הלידה. יועצת הנקה בטיפת חלב בבלי ת"א. מוזמנות להכיר גם באתר שלי https://www.arielalevy.co.il/
מדריכת הנקה כבר כמעט 5 שנים, מלווה אמהות בכל דרך בה הן בוחרות, מאמינה שלכל אמא יש את הדרך שלה להנקה בפרט ולהורות בכלל.
מגיעה לביקורי בית לאחר לידה ומפגשי הכנה להנקה לפני הלידה באזור המרכז. כמו כן מנחה מפגשי קלינקת הנקה אחת לשבועיים בימי שני ב"בואי" -סטודיו לאמהות בר"ג שם אפשר להמשיך להתייעץ במסגרת קבוצתית תומכת. יועצת הנקה IBCLC במחלקת היולדות בביה"ח איכילוב ובמלונית "בייבי ליס".
אחות פגיה מוסמכת וותיקה .
"אני אם לארבעה וסבתא לשניים , אחות טיפת חלב למעלה מ30שנים , בעלת תואר ראשון בסיעוד , קורס בריאות הציבור וקהילה , מדריכת הכנה ללידה ועיסוי תינוקות ,
יועצת הנקה IBCLC משנת 2007 ,
"
תקופת ההורות הראשונית הינה תקופה המערבת רגשות רבים ושונים ומפגישה אותנו אל מול אתגרים ומצבים חדשים. אני פה כדי ללוות את ההורים בתקופה זו, בתחום ההנקה בתור מדריכת הנקה ובשאר התחומים בתור דולה לאחר לידה.
חשוב לי להדריך את האמא במציאת הדרך המתאימה לה להנקה שלה, עם כל ההתמודדויות שיש לה עם ההנקה עצמה ומסביב.
"מדריכת הנקה מוסמכת בוגרת וינגייט, במסלול הסמכה לibclc.
מאמינה שייעוץ הנקה הוא לעיתים מסע, ואני שם בכל נקודה במסע הזה עבור האימא"
"אני איאם רוקחת במקצועי. נשואה לגמאל. אמא לשניים טייב וסמא. למדתי מדריכת הנקה אחרי שעברתי אישית דרך מאוד מאתגרת עם ההנקה ומתוך רצון לעזור לכמה שיותר אמהות שרוצות להניק ובכל זאת מוצאות קושי כלשהו.
מאמינה שכל אמא עושה את הכי טוב בשביל הילדים שלה. כל אחת בדרך שלה ולפי הבחירה שלה.
"
עובדת אחות בטיפול נמרץ פגים\ילודים ומלווה הורים במצבים שונים. יועצת הנקה מקצועית ורגישה, תומכת באימהות לאורך דרך הנקה. סבלנית וסובלנית מאמינה גדולה בצורך ללמידה ותמיכה בהנקה.
עובדת כאחות מוסמכת ויועצת הנקה IBCLC במחלקת אם ויילוד בבית החולים ברזילי, אשקלון. אחראית על תחום ביות מלא ואפס הפרדה במחלקה.
מלווה באהבה יולדות החל משלב ההריון דרך הלידה ויעוץ הנקה עם נסיון של שנים.
"מדריכת הנקה מוסמכת, דולה והכנה ללידה. עובדת בכל רחבי הגליל העליון ורמת הגולן: קריית שמונה, צפת, ראש פינה, טבריה, כרמיאל. עושה ביקורי בית וביקורים בבי""ח לאחר לידה.
עבדתי בעבר במחלקת יולדות בבי""ח בשוודיה .שם התפקיד שלי היה לעזור ולתת הדרכה על ההנקה ועל הטיפול הראשוני של התינוק לאימהות/ הורים.
אימא לארבעה ילדים , דוברת שלוש שפות: עברית, אנגלית ושוודית.
"
אם לשניים. יועצת הנקה מוסמכת IBCLC מדריכת נשיאת תינוקות, תחומים שקשורים זה בזה. בעלת תואר ראשון במדעי המחשב ובמתמטיקה. נעזרתי ביועצת הנקה בתחילת הדרך עם שני ילדיי ובכל פעם נוכחתי בשיפור המהיר ברמת החיים שלי ושל התינוק התורן. הרגשתי שלימודי הדרכת הנקה הם הדבר הנכון עבורי ולאחר לידת בתי השנייה החלטתי לעזוב משרת מהנדסת באינטל לטובת ייעוץ לאימהות תוך מתן דוגמה אישית.
"עובדת כאחות, , בעבר כאחות כפר ובמחלקת ילדים. כעת אחות מנוסה במחלקת יולדות.
מדריכת הנקה שנים רבות וכעת יועצת הנקה מוסמכת שעובדת בייעוץ גם במחלקה."
"אחות טיפת חלב, מאמינה בקידום בריאות ואורח חיים בריא, המתחיל בהריון ובתקופת הינקות.
אמא לשני בנים שלימדו אותי שלידה, הנקה והורות לא תמיד הולכים כמתוכנן ולעיתים יש צורך בעזרה והכוונה…
מקבלת בטיפת חלב בלבד. "
דגש מיוחד על כישורי תקשורת, ממחברות המדריך הישראלי להנקה
אני יועצת הנקה מוסמכת בישראל ובארה"ב. אני מסייעת אמהות ותינוקות עם אתגרים שונים בהנקה תוך שימוש בגישה הוליסטית להשגת מטרות ההנקה שלהם
"אמא לשניים, פיזיוטרפיסטית מזה 13 שנה ומדריכת הכנה ללידה.
מקצועית, זמינה, תומכת ואמפתית."
אני עוזרת לאמהות לקבל רוגע וביטחון אמהי דרך הזנה נבונה כדי לגדל את התינוקות שלהן בסביבה בריאה ואוהבת. אני דיאטנית, מדריכת הנקה ומאסטר NLP. חשוב לי לתת מידע שרלוונטי כי ידע זה כוח, אני בחורה מתמסרת ורוצה להיות האישה התומכת בהגשמת החלום בהנקה שלך.
"שמי נטלי, מדריכת הנקה מוסמכת, אמא לשניים.
כאמא חוויתי גם שאיבה בלעדית וגם הנקה בלעדית ומתמשכת.
אני מציעה את המומחיות המקצועית שלי בשני התחומים, גם בהנקה וגם בשאיבת חלב אם.
אני כאן בשביל החלב, בהנקה או בשאיבה (או שניהם!) כדי שכל אמא שרוצה להניק תוכל לעשות את זה בקלות, בהנאה ובלי תסכולים מיותרים שאני חוויתי בתחילת הדרך.
אני מציעה ייעוצים פרטיים להכנה להנקה, אתגרי הנקה, חזרה לעבודה, גמילה וסיום תקופת הנקה. יש אפשרות להדרכות בקבוצות קטנות בנושאי הכנה להנקה וחזרה לעבודה.
בחנות האינטרנטית שלי תמצאי חזיות הנקה שהן גם חזיות שאיבה בידיים חופשיות, בייבוא בלעדי, שמאפשרות לך לעשות הכל בחזיה אחת.
בבלוג תמצאי המון מידע מקצועי בנשואי שאיבת חלב והנקה.
WWW.BSHVIL.COM
אשמח לסייע לך!
"
"אני אוהבת לשמור על קשר רציף עם האימהות שאני מלווה, תמיד זמינה לכל שאלה..
"
אני שושן אמא של סהר ודור, מאמינה שהנקה זוהי דרך חיים וניתן לשלב אותה בכל מקום וזמן. כתבתי ספר ילדים "אמא מ(ע)ניקה" העוסק בקנאתו של בני סהר לדור התינוק היונק… שלימד אותי לאהוב לחבק ולקבל את הקנאה.
אני מאמינה שהנקה צריכה להיות נוחה, נעימה וזולה. מנסיוני אני יודעת שאין דרך אחת נכונה להורות ולכן אין דרך אחת להניק. אני שואפת לעזור לכל אישה לממש את ההנקה שטובה עבורה ועבור ילדיה.
אמא לארבעה, מניקה בעצמי למרחקים ארוכים. אחות טיפת חלב בשירותי בריאות כללית
אני מיה, אמא לשניים ובעלת תואר ראשון בפסיכולוגיה. אני מאמינה כי לכל אמא יש את הכוח לתת את הטוב ביותר לתינוק שלה. ההנקה היא בעיני הרבה יותר מרק צורת הזנה. הנקה היא חיבור, נתינה, הקשבה ובעיקר- הנקה היא אחרת בשביל כל אחת. חשוב לי לעזור לך למצוא את הדרך המדויקת ביותר עבורך ועבור התינוק שלך, תוך הקשבה, מקצועיות ומתן כלים וביטחון שיאפשרו לך להתמודד ולהצליח בעצמך!
"כל שעה נשיקה
כל שעתיים חיבוק"
"אני אמא ל 3, הגעתי אל המקצוע הזה מתוך רצון לעזור לאמהות, בתקופה המשמעותית של תחילת האמהות. יועצת הנקה מוסמכת משנת 2011, מלווה בגישת B.O.T.
שותפה בקליניקת הנקה בהדר יוסף, בה מתקיימים יעוצים, מפגשים להכנה להנקה, וסדנא לאמהות מניקות.
אשמח לעזור גם לך."
"אמא ל 3, בעלת תואר ראשון בפסיכולוגיה ותואר שני בטיפול באומנות, יועצת הנקה מוסמכת IBCLC.
בעלת קליניקת הנקה בהדר יוסף, בה נערכים יעוצי הנקה, סדנאות לאמהות מניקות והכנה להנקה.

"
אני רואה בהנקה המשך טבעי של תקופת ההריון בעזרת הנקה תוכלי להעניק לתינוקך תזונה מיטבית ובריאה, חיזוק מערכת חיסונית. לעיתים הנקה דורשת למידה והסתגלות מצד האם והתינוק. עם הדרכה אישית ולווי צמוד שלי תוכלי לעלות על דרך המלך בהנקה.
נשואה לשלום ואמא ל2 בנות. מלווה אימהות בהנקה בדרך שלהן משלב ההכנה להנקה בהריון ועד לגמילה. בעלת קליניקת הנקה בבאר גנים בה מתקיימים יעוצים, מפגשי מעקב פרטיים וקבוצתיים, וסדנאות שונות לאמהות מניקות. בנוסף מדריכה קלינית לסטודנטיות בקורס מדריכות הנקה ומנהלת קבוצת "אמא מניקה" בפייסבוק ובאתר: www.imanika.co.il
"אמא ל 3, בעלת תואר ראשון בפסיכולוגיה ותואר שני בטיפול באומנות, יועצת הנקה מוסמכת IBCLC.
בעלת קליניקת הנקה בהדר יוסף, בה נערכים יעוצי הנקה, סדנאות לאמהות מניקות והכנה להנקה.

"
אני צאלה, מדריכת הנקה ומרפאה בעיסוק התפתחותית. אמא ל-4 . אוהבת להיניק ואוהבת לעזור לאמהות להיניק. מלווה נשים החל מתקופת ההריון במפגשי הכנה להנקה, במהלך כל תקופת ההנקה, חזרה לעבודה, מעבר למוצקים, ועד הגמילה.
שמי חן כפיר מוסמכת, אחות אונקולוגית ויועצת הנקה. אשמח להצטרף אליך למסע, להדריך ולתמוך בך בדרך להגשמת המטרה אותה רק את אמא, תציבי לך ולתינוקך.
ליווי אישי, גישה הוליסטית, דגש על הפיזיולוגיה של ההנקה מבוססת מחקר
"נשואה ואמא ל 3 ילדים מקסימים.
מדריכת הנקה ומלווה התפתחותית, שמחה לסייע לנשים לאחר לידה לאורך כל הדרך."
"אחות מוסמכת, יועצת הנקה מורשית ומרצה. בוגרת האוניברסיטה העברית, הדסה ירושלים ואוניברסיטת תל אביב.
בעלת ניסיון ומיומנות בתחום הן במחלקות פגיה, יולדות ובמרפאות לבריאות הילד וטיפת חלב. מייעצת לפני לידה ומלווה לאחר לידה. "
אני צאלה, מדריכת הנקה ומרפאה בעיסוק התפתחותית. אמא ל-4 . מלווה נשים החל מתקופת ההריון במפגשי הכנה להנקה, במהלך כל תקופת ההנקה, חזרה לעבודה, מעבר למוצקים, ועד הגמילה.
אני נעמה ואני אמא ל 2. יחד עם הפיכתי לאם התאהבתי בתחום ההורות הראשונית והבנתי שזהו הדבר בו אני רוצה לעסוק. בנוסף להכשרתי בתחום ההנקה קיבלתי הכשרה כדולה לאחר לידה ואני רואה את הדברים כבלתי נפרדים כשאני מגיעה ללוות יולדת ומשפחה. התקופה הראשונה לאחר הלידה היא תקופה מלאה בשינויים, תהפוכות, רגשות, התרגשויות ואתגרים ואני כאן כדי לעבור את התקופה הזו יחד איתכם ובדרך שלכם.
מדריכת הנקה, נטורופתית ודולה
ניסיון רב שנים בהולנד בהנקה אם פגים ונשים לאחר לידה.עלה חדשה אם רצון עז לעזור להדריך ולייעץ לנשים להניק בצורה קלה ואיכותית.
ההנקה יכולה להיות אחת החוויות המהנות והמשמעותיות ביותר באימהות שלך. תמיכה מקצועית טובה יכולה לסייע לך להגשים את היעדים שלך ולהקל עלייך. מוזמנת להתקשר ולהתייעץ!
מדריכת הנקה ונשיאת תינוקות, הכנה ללידה, מענה מהיר ותמיכה און ליין, ביקורי בית, מעקב לאחר הדרכה.
"אני מנחת הורים , מלווה בתהליכי פרידה מחיתולים מומחית לזיהוי צורכי התינוק על פי שפת הגוף שלו. מאמינה שההורים והאימהות בפרט שאני מלווה יודעות הכי טוב מה נכון להן ולמשפחתן ולכן אני נותנת להם את הכלים הדרושים לעשות את מה שהם החליטו ואת כל הידע התומך. הנקה היא הדבר עולם שלם ומתוכו ניתן להגיע להמון דברים נוספים.
מרגישה שלימודי הדרכת הנקה זה הדבר הכי טוב שיכולתי לתת לעצמי. "
כל ייעוץ יינתן בבית היולדת. בייעוץ נשוחח על מהלך ההריון והלידה, על קשיי ההנקה. נבחן כיצד התינוק יונק ותקבלי דגשים ליישום מיידי. לאחר הביקור תקבלי תמיכה וליווי צמודים לפי הצורך וכן ביקור נוסף.
כמטפלת בנטרופטיה המלווה להורות בריאה משלב הפריון ועד התפתחות פעוטות בשנים הראשונות אני מסתכלת על האשה והתינוק , על המשפחה כמערכת רחבה עם צרכים שונים ומתאימה את הליווי לצרכים של האשה התינוק והמשפחה המתהווה כמכלול שלם .
אחות טיפת חלב בעלת תואר ראשון בסיעוד, תואר שני בבריאות הציבור במסלול מנטורינג IBCLC
"לכל אימא יש את הדרך שלה, אבל איך מוצאים אותה? בעזרת ידע והכוונה מתאימים אני עוזרת לאימהות להניק ולבחור בדרך שהכי טובה להן.
אני מאמינה שהכנה עוד בתקופת ההיריון משפרת את הביטחון האישי ותורמת להצלחת ההנקה.
ומי אני?
אני אחות מדריכת הנקה. מתמחה בהדרכה וליווי אימהות בתחומים שונים; התפתחות, תזונה, שינה ועוד.
בעבר ניהלתי טיפות חלב ועבדתי במשרד הבריאות בבקרת איכות."
"שמי נגה, אני מדריכת הנקה במסלול ibclc.
חשוב לי ללוות את האמא יד ביד בדרך שבה היא רוצה ללכת, לסייע לה ולענות לה על כל שאלה שמתעוררת, להדריך אותה באווירה נעימה החל מתקופת ההריון במפגש הכנה להנקה ועד לתום תקופת ההנקה.
אני אמא מניקה ליהב, הקיסרי שלי, בן השנתיים (+כמה חודשים).
התגלגלתי למקצוע דרך שמיעת סיפורים של אמהות שתרמתי להן חלב אם, והחלטתי ללמוד את רזי המקצוע בכדי לסייע לאמהות."
"חולמת לעזור לאמהות לשנות את התפיסה שלהן סביב ההנקה וה""קושי"" שבה.
לעזור להן להנות מתקופת ההורות הראשונית ולהיות להם למעטפת לאורך כל התקופה."
ההנקה אמורה להיות חוויה טובה ומספקת, הן לאמהות והן לתינוקות. המטרה שלי היא לסייע לך לממש את ההנקה שעליה חלמת, וללוות אותך עד להתגברות על האתגרים, הן בייעוץ בביתך והן בהמשך הקשר אחר כך.
דולה, מדריכת הכנה ללידה, מדריכת עיסוי תינוקות. אני רואה את הליווי בהנקה כמסע באימהות שמסייע לאם להיות בטוחה בהורות שלה ובטיפול בתינוק שלה.
"היי, אני יועצת הנקה משנת 2002 , שמחה שמתאפשר לי לתת שרות יעוצים, בעיקר דרך משרד הבריאות במקום עבודתי בטבריה. נשים, המקבלות שרות מטיפות החלב שלנו בנפת כנרת, רשאיות לפנות אלינו לקבלת שרות ?במרפאת הנקה בטיפת חלב.

באופן פרטי, אני נותנת יעוצי הנקה ר-ק בקליניקה שלי בקדרים ""Ken להנקה"" לרוב בסופי שבוע בלבד ???"
"היי, אני יועצת הנקה משנת 2002 , שמחה שמתאפשר לי לתת שרות יעוצים, בעיקר דרך משרד הבריאות במקום עבודתי בטבריה. נשים, המקבלות שרות מטיפות החלב שלנו בנפת כנרת, רשאיות לפנות אלינו לקבלת שרות ?במרפאת הנקה בטיפת חלב.

באופן פרטי, אני נותנת יעוצי הנקה ר-ק בקליניקה שלי בקדרים ""Ken להנקה"" לרוב בסופי שבוע בלבד ???"
"מאמין שלי:קיום סינרגיה בין כל בני משפחה בתהליך ההנקה.
אני אחות מוסמכת BA,עובדת בב""ח בני ציון במחלקת נשים.חלק מעבודתי זה טיפול ביולדות,נותנת יעוצי הנקה,מדריכה נשים בהריון כיצד להתכונן נכון לקראת ההנקה.לאחרון פתחתי עסק פרטי ""אור ושלווה"" ביחד עם יועצת הנקה סבטה סרף.אשמח להשתתף בפעילויות מטעם האגודה."
"שמי לבנה ציולפאיב יועצת הנקה ואחות מוסמכת בעלת 10 שנות ניסיון,
אני מאמינה שאמא שהנקתה קלה ואינה כרוכה ב""עבודה קשה"" הינה אמא שלווה, נינוחה, מאושרת ובטוחה בעצמה בכל הנוגע לטיפול בתינוקה וחווית הנקה כזאת אני מעוניינת להעניק"
כאחות ומדריכת הורים מאמינה בשילוב ידע מקצועי עם אישיות מכילה מקשיבה ומשקפת ,כלי חשוב להמשגת ניהול הנקה מזין ובריא .
"הי 🙂
אני מירית, אמא ומדריכת הנקה, ואשמח ללוות אותך ברגעים הטובים או הקשים, ללכת איתך יד ביד ולעזור לך להגיע למקום שנכון לך ולתינוק שלך, בחום וברגישות :-)"
כל אימא מגדירה הצלחה אחרת. חשוב לי לעזור לאימא שמולי להצליח בדרכה. – אם את רוצה ללמוד להיות יועצת הנקה את מוזמנת לדבר איתי
"כל לידה, כל ילד, כל אמא, הם ייחודים. אני כאן כדי להקשיב ולתמוך באמהות במסע הנקה שלהם, מה שזה לא יהיה, ללא שיפוט. אני מאמינה במקצועיות, בידע, במעקב ושירות. זה באמת לוקח כפר, לא רק לגדל ילד, אבל גם לתמוך באמא, ואני מאושרת לקחת חלק בתמיכה הזאת.

-מיכל זילברמן ריגר, אמא ל2, גרה במרכז ת""א, מדריכת הנקה מוסמכת במסלול IBCLC
"
מסייעת לאימהות למצוא את הדרך האימהית שלהן. מקיימת קליניקת מעקב בחולון אחת לשבוע
"אני נשואה ואמא לשלושה
אחות מוסמכת בעלת תואר ראשון בסיעוד, יועצת הנקה ומדריכה קלינית מטעם משרד הבריאות
אני מגיעה לביקורי בית ומספקת שירות של לווי וייעוץ הנקה, מעקב, ליווי טלפוני ותמיכה
חשוב לי להתאים תוכנית המתאימה לאם
מאמינה ביכולת האם להניק תוך קבלת סיוע, תמיכה ולווי לאורך כל תקופת ההנקה.
חשובה לי תקשורת טובה, מכבדת, אנושית ומקצועית, עם הנשים להן אני נותנת שירות.
"
"אמא ל2 ילדים, אחות ויועצת הנקה ibclc, לומדת נטורופטיה, מאמנת באורח חיים בריא, וברפואה מונעת ותזונה נכונה ובמסגרת היעוץ תוך ראיה הוליסטית אני משלבת את העולמות הללו, חשוב לי הקשר והתמיכה באם המניקה לאורך כל תקופת ההנקה, ובניית תוכנית מותאמת עפ מצבה של האם ומשפחתה.

"
אני אחות מוסמכת, ויועצת הנקה בבית חולים במרכז. ההתמחות בייעוץ הנקה היה אחד הקורסים היותר מעצימים שחוויתי. חינוך וקידום תחום ההנקה מעורר בי השראה. אני מאמינה בייעוץ אישי, אינטימי ומתאים אישית לכל אם כדי למנוע בעיות וקשיים בהנקה והגמילה מהנקה ולאפשר שמירה על בריאות האם והתינוק.
נשואה לליאור ואמא לאיתן ואלה. מקיימת יעוצים פרטיים בבית היולדת ובבתי החולים. מקיימת מפגשי הכנה להנקה ומפגשי מעבר למוצקים וחזרה לעבודה.
יצירת "תוכנית הנקה" שמתאימה לאם ולתינוק
תומכת ומלווה אימהות משלבי ההריון ועד גמילה מהנקה. מקיימת קליניקת הנקה לשם המשך מעקב. מסייעת לאמהות בהתאמה לאמא שהיא, ומסייעת להורים לבחור בדרך המתאימה להם
נשואה לאסף ואמא ל-3. בעלת BA בניהול מע' בריאות. מתנדבת בבי"ח שע"צ בירושלים. חשוב לי לתת את המענה בהתאם לאמא שעומדת מולי. מאמינה מאוד בהרגשות והתחושות האישיות של כל אמא.
"יועצת הנקה מוסמכת משנת 2010 ואמא ל7 ילדים. מביאה את הנסיון המקצועי והאישי ואת האהבה שלי לאמהות כדי לתמוך בכן בהנקה.
"
"אחות, יועצת הנקה ויועצת שינה. משלבת את כל הדרכות טיפת חלב עם הנקה ושינה.
מייבאת מאיטליה פטמות כסף לטיפול בפצעי הנקה"
אחות ויועצת הנקה
אשמח לעזור לכל אמא להשיג את יעדי ההנקה שלה
30 שנות פעילות ויעוצים עכשיו סבתא ובחצי פנסיה! אני משכירה משאבות סימפוני ולקטינה.
אני בת 38, נשואה, אם לשני בנים, מאמינה בתקשורת דו כיוונית מעצימה ומקרבת בכדי להגיע לתוצאות מיטביות, מוכנה ללכת רחוק וגבוה בשביל כל אחת שתביע נכונות ומוטיבציה ומצד שני משתדלת לא לקחת את החיים כ"כ ברצינות, כי חשוב ליהנות מהדרך!
אני מקבלת לקוחות של שירותי בריאות כללית, ללא עלות, במרפאת הנקה בקרית השרון נתניה. תור נקבע במוקד, עבור "אחות יועצת הנקה".
אחות מוסמכת בעלת תואר שני, מתמחה בליווי נשים בהריון ואחרי לידה. יועצת הנקה מוסמכת של משרד הבריאות. מנהלת עמוד אינסטגרם פעיל, מלא בטיפים ומידע עבור אימהות טריות (גם אבות). נושמת וחיה את עולם בריאות האישה, מאמינה בטובת האם, כדי להוביל להצלחה בדרך שתתאים לה.
מדריכת הנקה מוסמכת, מלווה התפתחותית ומנהלת קהילת אמהות בחופשת לידה. חשוב לי לתת מענה מקיף, מדוייק ומקצועי לאמהות שאני פוגשת, ולהמשיך את הקשר בליווי צמוד ומענה לכל שאלה או התייעצות.
הנקה- מתנה נפלאה שתוכלי להעניק לתינוק שלך לעיתים יש אתגרים וקשיים במהלך הדרך…אני כאן לסייע לך
הכנה ותמיכה, יחס אישי, התאמת תכנית לפי דרידות וצרכים של המשפחה, תמיכה לאחר ביקור
תומכת בך, בדרך שלך עם ידע ונסיון מקצועי
אני יועצת הנקה ומיילדת. רואה בהנקה המשך טבעי ללידה. מודעת לקשיים שיכולים להיות בדרך. מאמינה שעם גישה נכונה ניתן להתגבר עליהן. מאמינה מאוד בחשיבות של הכנה להנקה לפני הלידה.
קשובה לאמא המניקה ומתאימה את הייעוץ הנקה לפי צרכיה הספציפיים על בסיס ידע מקצועי
יועצת הנקה מוסמכת IBCLC, בעלת בית הספר ״אם ודרך״ להכשרת מדריכות הנקה, מלווה אמהות ותינוקות לאורך כל תקופת ההנקה, עוד לפני הלידה ועד הגמילה.
הגעתי למקצוע מתוך אהבה גדולה לעזרה הבינאישית לנשים. הבנתי כמה אישה זקוקה לתמיכה, סיוע והכוונה נכונה וטובה כדי להצליח ולהתקדם לעבר הנקה נהדרת!
דלית, אמא לשלוש בנות, יועצת הנקה בעלת הסמכה בינלאומית IBCLC. אני מאמינה שכל אמא עושה למען ילדיה את הטוב ביותר שביכולתה ואני אהיה שם לצידה להשיג את המטרות שהציבה לעצמה בדרך שמתאימה לה – החל מהכנה לקראת לידה ועד גמילה
בעלת עשר שנות נסיון עשיר, מלווה הרבה יולדות בית
"If a new vaccine became available that could prevent one million or more child deaths a year, and that was more over cheap, safe, administered orally and required no cold chain, it would become an immediate public health imperative.
Breastfeeding can do all of this and more, but it requires its own ‘warm chain’ of support.
(Editorial 1994)
"
אחות טיפת חלב ותיקה עם נסיון בהדרכת אמהות ובני משפחתם,הקשבה והכלה
"הי, אני מיטל נאור , אמא ל6 ילדים מתוקים במיוחד,
כבר למעלה מעשור מלווה ותומכת ביולדות בכל השלבים ומדריכת הנקה.
מאד מאמינה בעוצמות הטמונות בכל אישה ואישה
ורוצה להעיר ולהאיר את האינטואיציה האימהית "
"I believe:
"" a new vaccine became available that could prevent one million or more child deaths a year, and that was more over cheap, safe, administered orally and required no cold chain, it would become an immediate public health imperative.
Breastfeeding can do all of this and more, but it requires its own ‘warm chain’ of support.""
(Editorial 1994"
מדריכת הנקה וקלינאית תקשורת. קודם כל הקשר (:
מדריכת הנקה מוסמכת ומנהלת קהילת אמהות בשלב המעבר למוצקים. מלווה אמהות ותינוקות בדרך הנוחה והמותאמת ביותר עבורן בכל שלבי ההנקה.
מדריכת הנקה מוסמכת, מלווה אמהות בחיפה והסביבה לאורך כל הדרך
אחות מוסמכת עם ותק של 8 שנים בטיפת חלב, תואר שני עם מומחיות בגיל הרך מטעם אוניברסיטה עברית. מטרתי לעזור לנשים לבנות מערכת יחסים בריאה ועמוקה עם התינוק ובני המשפחה, תוך הבנה שכל משפחה היא ייחודית וכך גם הגישה אליה.
"כאמא ל4 בעצמי, גם אני חוויתי קשיים בהנקה. מתוך כך הבנתי כמה חשוב הוא ייעוץ שמותאם אישית לכל אחת.
בנוסף- אני אחות מוסמכת בעלת ניסיון בעבודה במחלקות יולדות+תינוקיה וכן טיפת חלב."
"מדריכת הנקה מוסמכת, נטורופתית והרבליסטית קלינית, מלווה נשים בהריון לקראת הנקה, טיפול באתגרים בכל שלב בהנקה.
תומכת ומדריכה לטיפול הטבעי באם המניקה ובגידול התינוק בסביבה בריאה ומזינה.
מאמינה שיש דרכים רבות להנקה. מקצועית, נעימה ומכילה.
מגיעה לבית הלקוחה, בקליניקת ההנקה בביתי או בבית היולדות מיד לאחר הלידה
"
"היי(:
אני מוריה,
אמא לשלושה בנים ומדריכת הנקה מוסמכת.
מלווה אותך בכל שלבי ההנקה,
מההריון ועד הגמילה,
ומשווקת מוצרים משלימים.
כאן לכל שאלה."
ליווי והדרכה נכונים בתהליך ההנקה הופך את האתגר לחוויה נהדרת. כאחות ליווי הריון ויועצת הנקה מוסמכת מלווה זוגות בהריון ולאחר לידה.
מה שחשוב לי זה שההנקה תהיה ידידותית ומענגת גם לתינוק וגם לאמא
אחות ויועצת הנקה בליס – איכילוב, דולה ומדריכת הכנה ללידה
אני מאמינה בלב שלם שלכל צמד של אמא ותינוק שמורה, בכל שלב, הזכות לבחור את הדרך המתאימה ביותר עבורם. התפקיד שלי הוא לעשות אתך סדר בתוך המהומה. לתת לך שקט. לעזור לך לגלות את הדרך שלכם, את מה שעובד בשבילכם, את מה שנכון לך ולתינוק שלך.
"עוזרת לאמהות להשיג ביטחון ורוגע אמהי דרך הזנה כדי לגדל את התינוקות שלהן בסביבה בריאה ואוהבת. אני דיאטנית קלינית עוסקת באלף הימים הראשונים מגיל אפס בהריון עד גיל שנתיים אחרי לידה
את עושה את הכי טוב שאת יכולה כי אמא יודעת הכי טוב! "
חשוב לי לתת לאמא בדיוק את מה שחיפשה כשפנתה אליי, במקצועיות וברגישות
"הי, אני שירן, מדריכת הנקה והורות אינטואיטיבית, נשואה אמא לבן 4 ול2 הולכות על 4. מתגוררת עם משפחתי במושב הסמוך לעיר קריית גת.
מלווה משלב ההריון בהכנה להנקה, לאחר הלידה ועד הגמילה. מגיעה עד אליך לביקור בית באזור השפלה הדרומית והדרום.
מעבירה סדנאות והרצאות של הכנה להנקה, הנקה בימים הראשונים, מעבר למוצקים ובייבילד, חזרה לעבודה ועוד.
למקצוע הגעתי מתוך החוויה האישית שלי, שבה שמעתי וקיבלתי עצות מכל הכיוונים, דעות שונות שבלבלו וגם עזרו, שחלקן (כך גיליתי בהמשך) היו מוטעות לצערי.
מטרתי היא לתמוך באם ולהנגיש לה את המידע הנכון, תוך כדי הכוונת האם להגעה לתשובות ולדרך הנכונים לה- בעזרת האינטואיציה האימהית שלה.
דף הפייסבוק שלי: https://www.facebook.com/%D7%A4%D7%99%D7%A6%D7%99-cooli-%D7%98%D7%91%D7%A2%D7%99-%D7%9C%D7%92%D7%93%D7%95%D7%9C-%D7%91%D7%99%D7%97%D7%93-139515983286636/"
יעוץ הנקה המותאם לאם, לתינוק, לאופיה ולרצונותיה
אחות מוסמכת .תואר ראשון במנהל מערכות בריאות .יועצת הנקה . 45שנה עבודה בקהילה.
אעשה את המיטב כדי לראות אמא מחייכת ותינוק רגוע ושמח 🙂
ראה באתר
יועצת הנקה מעל 15 שנות ותק מתמחה בהדרכה ומעקב בהנקת פגים .מעצימה אמהות וביחד עם האם מגיעות למצב אופטמלי המתאימה לאם ולילוד
אני מדריכת הנקה וסטודנטית לסיעוד, כאן כדי לעזור לכן להסתגל לכל שלב בהנקה — באווירה נעימה ורגועה ובקצב שלכן.
הגעתי למקצוע הזה ממקום של תמיכה ועזרה בהנקה, בעיניי אין דרך אחת להניק. הקו שמוביל אותי כאשת מקצוע, הוא לתמוך באמא בדרך הנקה שהכי נכונה לה, ללא ביקורת ושיפוט.
"אחות ליווי היריון וטיפת חלב, יועצת הנקה ויועצת שינה.
להיות שם בכל אותם רגעים לאורך הדרך, בתוך השאלות, הדאגות, להרגיע, לעודד ולייעץ.
כי אימהות זה מסע מבלבל, מפחיד, משמח, מעייף ומלא אהבה."
מדריכת הנקה משנת 2009,אימא ל7 בנות. מלווה אימהות בדרכן הקסומה של עולם ההנקה. עוד מתקופת ההריון בהכנה להנקה, דרך הלידה והימים הראשונים בהתחלת מסע ההנקה. תמיכה ועסרה באתגרי ההנקה השונים שמגיעים בדרך. בתקופת ההנקה המלאה, דרך החזרה לעבודה, שאיבות והצגת מוצקים, ועד הגמילה. חשוב לי מאוד לתת לך להבין שאינך לבד בדרך ההנקה שלך. להנקה פנים רבות ומגוונות. תומכת בך בסבלנות, במקצועיות ובאהבה. אל תהססי תתקשרי.
"בהיותי אחות טיפת חלב, יועצת הנקה, יועצת שינה ומדריכת עיסוי תינוקות חשוב לי להתייחס לכלל ההיבטים של התפתחות התינוק, סביבתו וצרכי המשפחה על מנת לתת לכל אמא את הסיוע המתאים לה.
המטרה שלי היא לעזור להשיג לאם ולתינוק הנקה נעימה ובריאה ללא כאב. וכשאמא לא תהיה עסוקה בכאבים או בקשיי הנקה היא תוכל להתחבר לחווית האמהות הנפלאה ולהנות ממנה."
"אפרת יאנג נשואה +3
מדריכת הנקה ומלווה התפתחותית
שילוב נפלא בין שני העולמות .
הצעדים הראשונים והחיבור אל העולם הגדול שמחוץ לבטן ,תמיד מרגשים ולעיתים מאתגרים.
חוויה קסומה ומהנה להכיר את עולם התינוקות ואת יסודות ההתפתחות.
"
אוהבת אנשים, רואה חשיבות בהעצמת האישה ונהנית מאוד מהקריירה השניה שלי 🙂
יועצת הנקה מוסמכת של משה"ב, עובדת במרכז בריאות האישה בעכו. ייעוץ הנקה בחינם במרפאה.
להיות לעזר
"אני מאמינה ביכולת האשה ליצור את המציאות באמצעות התכווננות והכנה נכונה גם בהיריון, גם ללידה וגם לקראת ההנקה.
אני אמא לארבעה בנים ומתוכם זוג תאומים, מה שביסס את המומחיות שלי בעולם הזה במהלך השנים ולכן גם מכירה את עולם הפגות מקרוב. "
מלווה אימהות משנת 2008, מנחת מעגלי אימהות מטעם עיריית ת"א ומועדון חלב אם. תמיכה מקצועית ועוטפת שקשובה לצרכייך ולצרכי תינוקך בשנים הראשונות להורות.
"דיאן, אמא ל6 ילדים , סבתה ל3
מלווה נשים בהיריון, פוסט פארטום כיועצת (ibclc ב2009) ומטפלת רפואה סינית (דיקור, תזונה, צמחים)"
מיילדת מוסמכת ויועצת הנקה
אחות, יועצת הנקה ויועצת שינה. ניהלתי טיפת חלב ובוחנת במבחנים ממשלתיים לאחיות יועצות הנקה ושינה. בכל הדרכה מקיפה מידע מכל העולמות ומנסה להעניק להורים ידע עדכני ומקיף שייסע בכל התחומים של תחילת החיים.
שמי עדי גרינברגר, אני אחות מוסמכת עם רקע עשיר כאחות טיפת חלב ואחות ליווי הריון, עובדת כיועצת הנקה בביה"ח לניאדו, מרצה בתחום הנקה בקורסים של יועצות הנקה, מובילה את מועדון הנקה מטעם מועצת נשים של עיריית כפר סבא מנחת קבוצות וסדנאות של אמהות בנושא הנקה ועיסוי תינוקות. אוהבת מאוד את העבודה שלי ורואה בה שליחות
הנקה יכולה להשתלב בחיים שלך ולא חייבת להיות כל החיים שלך. אשמח לעזור לך למצוא את הדרך הנכונה והמדויקת עבורך להניק ובטוב. אני מזמינה אותך לקבל ייעוץ הנקה מקצועי, הכולל ליווי צמוד ותומך מהריון ועד גמילה.
אחות מוסמכת בעלת וותק רב בתחום פגים ויילודים. מיקצועית, בעלת תקשורת בין אישית ותודעת שירות גבוה, נעה, נעימה, חרוצה, אחראית בעלת משמעת עצמית ומוסר עבודה גבוה.
אשמח ללוות אותך לאן שאת רוצה להגיע, לתמוך, להכיל ולאפשר לך להיות בטוב עם עצמך ועם התינוק שלך.
חשוב לי להקשיב לך ולעזור . חשוב לי לחבק בימים הקשים שאחרי הלידה ובעיקר להגיד לך שאת האמא הכי טובה עבור התינוק שלך..
"מאמניה שההנקה נתינה .ואין יותר טוב מנתינה של האם לתינוקה
"
עבורי הדרכת הנקה הינה שליחות, ברצוני לאפשר לאמהות גישה לידע, כלים ותמיכה על מנת שיוכלו לקבלת החלטות נכונות עבורן ועבור ילדיהן
טובת היולדת – האמא.
בעלת נסיון של שמונה שנים ביעוץ הנקה,אוהבת את העבודה, אוהבת לעזור לאחרים .
"אחות במחלקת יולדות בסורוקה.
"
אני אחות במקצוע, יש לי תואר שני בהתפתחות הילד, חשוב לי לשמוע את הרצון והמטרות שלך בהורות שאת רוצה לבנות.
אחות מוסמכת מדריכה קלינית יועצת הנקה ויועצת שינה
יועצת הנקה עובדת במחלקת יולדות בי״ח מעייני הישועה
מאמינה כי הכנה מוקדמת, ליווי מקצועי וזמינות עבור בני/ות הזוג הם הדברים החשובים שיהפכו את חווית ההנקה לנעימה וחיובית.
"אחות אקדמית ( תואר שני ), שנים רבות כאחות טיפת חלב, מדריכה קלינית מורשית משה""ב, יועצת הנקה ויועצת שינה, מומחית בפסיכותרפיה בשיטת הc.b.t מורשית משה""ב, מטפלת ומדריכת הורים בכל סוגי חרדות, פוביות, שינויים במצבי רוח, דכדוך עד דכאונות בינוניים, לפני הלידה ואחריה, מאמינה בשילוב כל הכלים המקצועיים שרכשתי לאורך השנים בתחום הטיפול בהורים ובתינוקות.
מכילה, משקפת, ובעלת יכולת לתקשורת מקרבת מהלב."
"בחרתי בעיסוק זה כי תמיד אהבתי תינוקות ונמשכתי לטיפול בהם, אני מוצאת בהם את היכולת להרגיע ולהירגע.
עבדתי במשך 16 שנה כמתכנתת, במהלכן נולדו הילדים שלי ועסקתי גם בתמיכה ועזרה לחברות ובנות משפחה שילדו. למדתי הדרכת הנקה ב""חלב אם"" וליווי לאחר לידה והנחיית קבוצות במכללת ""ללדת"".
ילידת 1978, גדלתי במושב עולש שבעמק חפר ומתגוררת היום במושב מי עמי שבואדי ערה. עברתי כמה שנים של טיפולי פוריות והיום אני אמא למנור, ילידת 2007, ספיר, ילידת 2010 ועידן, יליד 2013. התחלתי ואני עוברת את המסע שלי יחד עם זיו, בן זוג אבא ושותף."
אני מאמינה שאת ההנקה צריך להתאים לאמא ולתינוק לאחר שפרסתי הפניית את כל הידע המקצועי, החדיש והרלוונטי ביותר עבורך. כל אחת ומה שמתאים לה ואין אמת אחת. אנחנו הולכות יחד בדרך שמתאימה לך במקצועיות, אמפתיה וכן גם קצת הומור ?
"שלום שלום!
קוראים לי בלייר אלון ואני אשמח להכיר אותך!
אני גרה בקריות עם בעלי וארבעה ילדים קטנים.
אני מדריכת הנקה מוסמכת, מדריכת עיסוי תינוקות וגם יש לי תעודה בליווי התפתחותי וספורט טיפולי לילדים וגם תואר בבריאות ציבור.
אני ישראלית אמריקאית ודוברת עברית ואנגלית.
אני מאמינה שיש כוח במידע ולכן אני רוצה לעזור כל אישה כדי להרגיש מוכנה ובטוח בכל בעיה ובכל שלב של הנקה."
שלום לך, אני יודעת כמה התינוק שלך חשוב ואני כאן כדי לעזור. אני אחות מוסמכת עם וותק של 8 שנים בטיפת חלב, תואר שני בהתפתחות הילד ויועצת הנקה.
אני נהנית ללוות ולתמוך בנשים מתוך אמונה שתמיכה נכונה יכולה לעשות את ההבדל כולו בחווית ההריון, הלידה וההורות הראשונית.
עליתי לארץ באוגוסט 2021. יש לי 25 שנות ניסיון בארה"ב כאחות מוסמכת, 15 האחרונות כאחות במחלקת יולדות ותינוקות. 10 השנים האחרונות גם כIBCLC בבית חולים ובתים פרטיים. אני נלהבת לעזור לאמהות ותינוקות להשיג את יעדי ההנקה שלהם ולהתאים אישית את הטיפול שלי לצרכים ולרצונות האישיים של המשפחה.
שמי יעל, דולה, מדריכת הנקה ומדריכת הכנה ללידה. שמה בראש ובראשונה את רצונות היולדת ואני פה בשבילך❤️
"
שלום שלום!
קוראים לי בלייר אלון ואני אשמח להכיר אותך!
אני גרה בקריות עם בעלי וארבעה ילדים קטנים.
אני מדריכת הנקה מוסמכת, מדריכת עיסוי תינוקות וגם יש לי תעודה בליווי התפתחותי וספורט טיפולי לילדים וגם תואר בבריאות ציבור.
אני ישראלית אמריקאית ודוברת עברית ואנגלית.
אני מאמינה שיש כוח במידע ולכן אני רוצה לעזור כל אישה כדי להרגיש מוכנה ובטוח בכל בעיה ובכל שלב של הנקה."
"אני ענת, אחות בוגרת תואר ראשון בהצטיינות ויועצת הנקה מורשית משרד הבריאות. כמו כן אני בעלת קליניקה לפילאטיס שיקומי.
אני אמא לילדה מדהימה שינקה במשך יותר משנה ויש לי ניסיון בעבודה במחלקת יולדות ביות מלא ובטיפת חלב.
אני מלווה ומעצימה אמהות כאחות ויועצת הנקה בגישה הוליסטית, שמתאימה לך ולבייבי שלך. אני מאמינה שאמא טובה היא אמא שטוב לה ושכל אמא זקוקה לחיבוק מכיל, אוהב וחסר שיפוטיות.
אני מאמינה שהנאה מגוף בריא, מנטלית ורוחנית, חשובה יותר מכל הישג ורווח גשמיים. השיקום מהלידה אינו רק פיזי, אלא גם רגשי, נפשי וחברתי.
אף אמא לא נולדת עם הידע של ההנקה, זה תהליך למידה שלך כאמא ושל הבייבי שלך. גם אם הנקת בעבר, כל תינוק הוא שונה וייחודי ויכול להיות שההנקה תהיה מלווה באתגרים שונים מאלו שאת כבר מכירה.
אני כאן לכל שאלה, ייעוץ וליווי 🙂
"
"מלווה אמהות משלב הכנה להנקה, הימים הראשונים בבית חולים, התמודדות עם אתגרי הנקה בבית, גמילה ועוד.
אני מאמינה שכל אמא והתינוק שלה הם עולם יחיד ומיוחד. ביחד נמצא את הדרך המגשימה את מטרותיך ומתאימה עבורך
"
מדריכת הנקה מוסמכת ומסלול ibclc. ביקורי בית
אמא לאור ומיה, נשואה ליובל.
מדריכה אמהות להניק בדרך שלהן, מייעצת ומלווה מהריון ועד סיום תקופת ההנקה בצורה מקצועית תוך הנגשת מידע ותמיכה אנושית
מרדיכת הנקה מוסמכת, הכנה להנקה בהריון, גמילה מהנקה, שילוב מוצקים.
"יועצת הנקה מוסמכת Ibclc ועובדת סוציאלית. אמא ל-3, נשואה ומתגוררת בקיבוץ נחשולים. מלווה אימהות בשלבי ההנקה השונים, מהכנה ועד גמילה.
"
להשיג איתך את מטרותיך בהנקה
"אני אחות ויועצת הנקה (מורשת משרד הבריאות). בעלת ניסיון כאחות ויועצת הנקה במחלקת יולדות, ואחות פגיה. אני מציעה הכנה להנקה, ייעוץ הנקה בבית היולדת או בבית חולים, ניתן לבצע ייעוץ גם ב-zoom.
אני מאמינה בחיבור בין אמא ותינוק ושהקשיים הם חלק טבעי שממנו צומחים.

"
עובדת עם כל הלב והנשמה. במקצועיות ורגישות.
תמיכה באמהות מניקות בכל שלבי ההנקה
מלווה משפחות ואמהות במסע ההנקה הייחודי והמיוחד שלהם מהריון ועד גמילה
"נעים להכיר
קוראים לי עינת
אני מדריכת הנקה, יועצת מינשאים ועובדת סוציאלית.
אני פה לתמוך בך באתגרי ההנקה השונים בכל שלביה. בהקשבה לך. בקצב שלך. "
"יועצת הנקה מוסמכת ובוגרת B.A בפסיכולוגיה.
מלווה אימהות בכל שלבי ההנקה מלידה ועד גמילה.
עורכת ביקורי בית, ייעוצים טלפוניים ובזום.
אשמח לעזור לך להניק בהנאה ובביטחון,
כאן כדי שתשיגי את המטרות שלך."
אני שואפת שכל אמא תוכל להאכיל את ילדיה בדרך שמתאימה ונכונה לה, בקלות וללא כאבים.
"אני יועצת הנקה מוסמכת משנת 2010, מדריכת הורים ויועצת שינה. אני מאמינה שהאכלת תינוקות ככלל, והנקה בפרט, היא הזדמנות לביסוס מערכת יחסים מיטיבה בין אמא לתינוק/ת. אני מקיימת פגישות הכנה להנקה במהלך ההיריון ופגישות ייעוץ הנקה לאחר הלידה – בבית היולדת או בקליניקה שלי ברחובות. בנוסף אני מקיימת קליניקת הנקה שבועית (קבוצתית), כמו גם הרצאות וסדנאות על הנקה והורות.
"
שמי אליזבת, אחות כ10 שנים, כרגע עובדת במחלקת אם וילוד בבית חולים אסותא אשדוד, בנוסף אחות טיפול נמרץ ילדים
שיתופי פעולה בין מקצועיים משרד הבריאות/איגוד שלנו/לה לצ'ה במטרה להנגיש שרות יעיל, זמין, ומקצועי
מציעה מעטפת מלאה בתקופת ההריון, הלידה והמעבר לאמהות. מביאה איתי ניסיון של 30 שנה בתחום המיילדות, הטיפול והייעוץ. כל אחת היא עולם ומלואו ומתפקידי ללוות אותה בדרך ולעזור לה להיות במקום המתאים והנכון לה כאשה וכאמא. מוזמנות להכיר אותי יותר באתר שלי https://www.ditamidwife.co.il/
אני מקצועית, מתמידה ומעשית, בעלת שמחת חיים ואהבת אדם, חשוב לי להיות סבלנית, בקשב ובנתינה
"עוסקת ביעוץ הנקה ותמיכה בהזנת התינוק עד הגמילה . משלבת טיפולי רפלקסולוגיה במהלך הליווי.
בעברי מילדת ואחות טיפת חלב .."
"נשואה ואמא לשלושה, מבית חשמונאי.
מדריכת הנקה מוסמכת, בעלת תואר ראשון בתזונה ותואר שני בניהול מערכות בריאות . בעברי עבדתי כדיאטנית קלינית בהדסה, בילינסון וקופת חולים כללית, ומעל עשרים שנה עוסקת בתחום המחקרים הקליניים. מאד אוהבת את תחום ההנקה ונהנית ללוות אמהות החל משלבי ההריון המתקדמים בהכנה להנקה, לאורך כל שלבי ההנקה ועד גמילה."
"אמא לארבעה ילדים מקסימים, אחות מוסמכת, יועצת הנקה, שינה ומנחת הורים. עוסקת בתחום מעל 20 שנה, מומחית בהנקת תאומים, פגים ומורכבויות בהנקה.
יודעת לשלב את תחום יעוץ השינה בהנקה תוך התייחסות מלאה לבכיו של התינוק."
אני מדריכה ומלווה אמהות שרוצות להצליח בהנקה באופן אישי, אכפתי ודואג. מלווה ומייעצת בכל התחומים הקשורים לטיפול באם וביילוד. מגיעה לבית הלקוחה, לבית חולים או מקבלת ברחלים. ממשיכה ללוות ולעקוב באופן שוטף ודואגת שהאמהות הטריות ירגישו הכי בנוח ורגועות. ב"חיבוק אם" תהיי הכי מרוצה ותקבלי "ליווי בוטיק". מתאים וחשוב לכל לידה- ולא רק ראשונה! בעלת ניסיון רב.
"נסיון עשיר ומגוון של 25 שנים כאחות קהילה וטיפת חלב.
ייעוץ הנקה עבורי זה קידם בריאות במיטבו , אשמח לתמוך ולייעץ לאורך הדרך בעזרת תקשורת מכבדת ,ראיה כוללת ורחבה של המשפחה , מתן כלים המותאמים לאם ולתינוק ללא שיפוטיות!!"

הנקה יכולה להשתלב בחיים שלך ולא חייבת להיות כל החיים שלך. אשמח לעזור לך למצוא את הדרך הנכונה והמדויקת עבורך להניק ובטוב. אני מזמינה אותך לקבל ייעוץ הנקה מקצועי, הכולל ליווי צמוד ותומך מהריון ועד גמילה.
"מתן ייעוץ מקצועי ,עדכני ומהימן, בגישה הוליסטית וראייה כוללת של המשפחה, האם והתינוק,
בדגש על יחס חם , מותאם אישית וללא שיפוטיות. "
"בנוסף להיותי מדריכת הנקה, בעלת תואר ראשון בתזונה קלינית ותואר שני בניהול מערכות בריאות, עוסקת בשנים האחרונות בניהול מחקרים קליניים.
אני מאמינה שהכנה מוקדמת וליווי מקצועי מותאם, מסייעים להצלחת ההנקה ולחוויה חיובית ונעימה.
אשמח ללוות אותך, בהתאם לדרך שלך, בכל שלבי ההנקה, החל מהכנה בשלבי ההריון המתקדמים, בימים הראשונים לאחר הלידה ולאורך כל הדרך עד גמילה מהנקה."
אני אמא של אמה ודור, אני באה מעולם הטיפולי השלם (לפני הריון, בזמן, אחרי הלידה ובהורות הראשונית). אני מאמינה שחווית ההנקה היא אישית ושונה מאמא לאמא, מתינוק לתינוק. מטרתי בייעוץ היא ללוות אתכן בהשגת מטרות ההנקה וההורות הראשונית האישיות שלכן, כחלק מחוויה מעשירה, מעצימה וחיובית עם תמיכה, חום וחיוך לאורך כל הדרך.
אני באה לעצים, לתמוך ולעזור לכל אמא במסע שלה, לא משנה לאן היא רוצה ללכת, אני לידה.
"אחות במחלקת ילדים, יועצת הנקה, שינה ומדריכת הורים. פה כדיי לתמוך בך וללוות אותך ברגעים לפני וברגעים שאחרי –
נותנת שירותי הכנה ללידה וליווי לאחר הלידה. "
נעים מאוד 🙂 אני דניאל, מדריכת הנקה, עיסוי תינוקות, מלווה נשים לאחר לידה ומנחת מעגלי אימהות. אשמח ללוות אותך בתהליך ההנקה ובתקופה העוצמתית הזו בחיים ❤️
אמא לשניים, מלווה אמהות טריות בצעדיהן הראשונים בהנקה ועד הגמילה.
"אמא לשלושה נסיכים, מניקה מכל הלב 🙂
מרגישה זכות לעזור ולקחת חלק בחוויה העצמתית והמיוחדת של ההנקה בין האם לתינוקה במיוחד בימים הראשנים והמאוד מבלבלים. בעברי המקצועי עבדתי כאחות פגייה וכיום אחות במרפאת ילדים.

"
"נשואה ואם לשלושה, אחות אקדמאית, מיילדת ויועצת הנקה מורשית משרד הבריאות.
מדריכת הכנה ללידה, הכנה להנקה, מעניקה יעוצי הנקה בבית הלקוח.
בעיני הנקה והזנת הילוד הינם המשך ישיר של תקופת ההיריון וארוע הלידה, מאמינה במתן מידע וכלים המאפשרים לך להחליט ולעצב את חווית ראשית ההורות וההנקה כפי שאת רוצה."
"
מלווה משפחות ואמהות לאורך כל המסע שלהם מההריון הלידה דרך ההנקה ועד גמילה"
"אני בת 39, אמא לנויה ואיתן ולשני כלבלבים, גרה ברעננה .
לימוד יעוץ הנקה קרא לי לפני 9 שנים כשהיתי בהריון של הילד השני. עם הילדה הראשונה חוויתי קשיים בהנקה ונעזרתי ביועצת הנקה בעצמי, זה היה נראה כמו נס. פשוט בביקור אחד הצילה אותי מייסורי כאב שחשבתי שהם חלק מחוויית ההנקה.
ומאז אהבה שלי להנקה הלכה וגדלה. ואני נהנית לראות ו""להציל"" הנקות בעצמי, ליעץ וללוות את האם , התינוק , המשפחה לכל אורך הגדילה החל מביסוס הנקה וגם בהמשך הדרך, ביסוס מזונות מוצקים , הקניית הרגלים בריאים, חשוב לי להתאים את היעוץ והליווי בהתאם לצורכי האם: תמיכה לקראת חזרה לעבודה , גמילה נכונה, לעזור להורים להבין ולפרש את צרכי התינוק, לתת ביטחון בדרך הזו שהרבה הורים חדשים זקוקים .
עוסקת גם בתזונה , צמחי מרפא, פרחי באך עיסוי נשים."
שלום וברכה,אני תרצה קורט,נשואה ליוסי ואמא לשישה ילדים חמודים , אני רואה במקצוע שלי שליחות וגם אחריות להעביר את השפע שנתן רבש'ע לאמהות להעביר לילדיהן בצורה בריאה נעימה וטובה. חלב אם הוא מזון העטוף באהבה וחיבוק של אמא. מקוה שכל אם תזכה להניק ולהעניק בקלות בריאות ושמחה.
העבודה עם נשים ותינוקות היא שליחות מדהימה שלקחתי על עצמי עוד מתקופת בית הספר לסיעוד שאז כבר עבדתי בתינוקייה והתאהבתי בתחום וכל מי שהכיר אותי לאורך השנים יודע כמה אני מעניקה ומקדישה מעצמי למתייעצות והמטופלות שלי
עובדת במרפאה ללשון קשורה של ד"ר איל בוצר בכפר הירוק, מתנדבת במרפאה ללשון קשורה ובמחלקת לילודים בבית חולים איכילוב , בוגרת תואר שני באנתרופולוגיה בבר אילן.
"עוסקת בתחום ההנקה כבר 15 שנים! מתוכם גם נסיון אישי בהנקת ילדיי, ליווי הדרכה ויעוץ מקצועי של נשים מניקות ואף כמדריכת לה לצ'ה.
פוגשת לייעוצי הנקה הריוניות, מניקות באתגרים שונים ואף לפרידה באהבה מההנקה.
אשמח ללוות ולתמוך בך!"
לכל אישה יש אפשרות לעשות משהו בהנקה
אחות מוסמכת עם קורס על בסיסי רפואה מונעת ויעוץ הנקה , אחות טיפת חלב בכללית , אמא לשלושה ילדים, ההנקה המקצוע הכי קיפי שעברתי בחיים ואוהבת להדריך מכול הלב עם כול הידע שיש לי לכול אמא מניקה ?
בעלת נסיון 17 שנה, ואני מאמינה שיש אפשרות לרוב הנשים להיות מולחת בהנקה.
הנגשת מידע בתחום הטיפול בילוד והנקה, לכל מי שחפצה בכך
רצון המטופלת
אחות מוסמכת בתחום בריאות האישה ויועצת הנקה. ניתן לקבוע להכנה להנקה ולייעוצי הנקה פרונטאליים או ב zoom. את תהליך ליווי ההנקה נתאים לרצונות ולצרכים שלך ושל משפחתך תוך שמירה על חווית הנקה נעימה ומכבדת לך ולתינוקך.
אני יועצת הנקה מזה עשר שנים ויועצת שינה בגישה הוליסטית, אמא לשלושה ילדים. מייסדת אתר lehanik.com וmilkcare מוצרים מהטבע ומתחום הרפואה המשלימה לאימהות מניקות, אני גם עוסקת בדיקור סיני ומשתמשת בדיקור לטיפול במגוון מצבים בתחום ההנקה. מאמינה שכשמשפחה חדשה נולדת נולד איתה עולם חדש ומיוחד. כל משפחה מפלסת את דרכה בתוך עולם ההורות ואין דרך אחת נכונה. הדבר החשוב ביותר הוא שהורים וילדים יהיו מאושרים ומסופקים. כאשר אני מגיע למשפחה אני מנסה לראות איך אוכל לעזור להם להגיע לפתרון הנכון עבורם. אני רואה את ההורים ומשתדלת לאזן בין הצרכים שלהם וצרכי התינוק כך שכולם יהיו שמחים. הגישה שמנחה אותי היא הגישה האבולוציונית להורות המבוססת על הפסיכולוגיה האבולוציונית. גישה זו מקדמת הורות שתומכת בטבע הביולוגי- אבולוציוני של הילד/ה.
אני מאמינה כי האמונה בעצמך עם קצת הכוונה מקצועית וההבנה שהנקה היא הטבע שלנו תוביל במרבית המקרים להנקה מיטיבה .
חשוב לי לתת כלים לאמא על מנת שתקבל כלים ותוכל להעניק את הטוב לתינוק שלה.
אהבה למקצוע, כבוד למטופלת.
אהבה לתינוקות ואמהות, קידום הנקה באוכלוסיה, קידום בריאות
אחות מוסמכת מלווה אמהות משלב ההכנה להנקה ועד לגמילה, לעיתים ההנקה מלווה באתגרים, תחושות וחוויות שונות ואני כאן ללוות אותך בתהליך העוצמתי והמרגש בדרך המיטבית עבורך ועבור תינוקך
אהבה ושליחות למקצוע, התאמה לכל אחת למה שהיא זקוקה ורוצה.
אחות במחלקת אם יילוד בבית חולים מאיר. אשמח ללוות אותך ואת משפחתך במסע ההנקה תוך שמירה על רצונותיך ובריאות תינוקך. לכל אמא תותאם תוכנית ייחודית לה.
להניק בכיף ובאהבה!!
"מדריכה ומלווה אימהות ומשפחות לקראת הנקה, מלמדת ומלווה אימהות להתגבר על אתגרים שחוות בהנקה, להשיג ביטחון ורוגע אימהי ביכולת שלהן להזין את תינוקן.
תומכת ומדריכה לטיפול הטבעי באם המניקה ובגידול התינוק בסביבה בריאה ומזינה.
מאמינה שיש דרכים רבות להנקה. מקצועית, נעימה ומכילה.
מגיעה לביתך, למחלקת יולדות, ומוזמנת להגיע לקליניקה בביתי בקיבוץ בית קשת"
הנקה זה דבר חשוב לתינוק אך לא פחות מכך חשוב לאמא ומסב לה רגעי אושר ונחת.
אחות מזה שנים בבי"ח ביחידות טיפול נמרץ שונות. יש בי צורך לעבוד עם אמהות ותינוקות, יעוץ הנקה, שנותן תחושה של בונוס נהדר לשנות עבודה מאוד משמעותיות. (אם אפשר מעדיפה ללא תמונה)
חשוב לי שאמא תהיה בטוב! שהיולדת תקבל את כל המידה שהיא צריכה, תמיכה והכלה, לצד מענה מקצועי רציף.
"היי אני אפרת אחות מוסמכת ויעצת הנקה מוסמכת.
מדריכה הכנות להנקה, יעוצים לאחר לידה וליווי."
"שמי נגה ואני אמא ליעלה ואיילת, מדריכת הנקה ודולה לאחר לידה.
עוזרת לפתור ולתווך מגוון אתגרים בהנקה ובהורות, עם המון הקשבה לצרכים השונים
בגישה מכילה, מקלילה ולא שיפוטית.
מאמינה גדולה בערך הרב של הדרכה קשובה ומותאמת, כי לכל אמא יש​ את הדרך המיוחדת לה
ואין תבנית אחת שמתאימה לכולן.
אשמח להגיע אליך ולסייע במגוון ההתמודדויות כמו כאבים ופצעים בפטמות, קשיי התחברות לשד, גודש, דלקת, שאיבות, חזרה לעבודה ועוד.
בנוסף לאלה אני מלווה לידות קיסריות, במיוחד בלילות הראשונים במחלקה-
עם תמיכה מלאה בהנקה ובביות מלא.
כמו כן עורכת הכנה להנקה באופן פרטי או בזום וכן הכנה לקיסרי עם מיקוד לאתגרי ההנקה הנלווים.
"
"אני מור, אחות מומחית בהנקת פגים.
עבדתי כ4 שנים במחלקת פגייה ופגשתי יום יום אימהות מדהימות ותינוקות זעירים שנלחמים על כל חיבור וכל טיפת חלב. חשוב לי להעניק כלים פרקטיים להנקה לצד הקשבה ותמיכה באמא ובתינוק/ת."
התאמה אישית ופרטנית לכל אשה בנפרד בהתאם למה שמתאים לה,תוך מתן מענה מקצועי גבוה,אמפטי הוליסטי. מכינה להנקה במהלך ההריון ביחד עם הכנה ללידה או לא והמשך לאחר יעוץ פרונטלי תמיכה בטלפון עד להשגת התוצאה שהצבנו בתחילת היעוץ
אחות אם יילוד יועצת הנקה
גישה עניינית וידידותית ולא מסיונרית. ניסיון של מעל 10 שנים בתחום, הרבה אהבה ומסירות למקצוע ולמטופלות.
חגית נעים, דולה ומדריכת הנקה, אמא ל-2 מראשל"צ. סבלנית מקצועית ורואה את טובת הלקוחה תמיד
"שלום לך ומזל טוב. אני אודליה, אמא ל4 ילדים, אחות ויועצת הנקה. מעל 12 שנות עבודה בבתי חולים, מתוכן מספר שנות נסיון עם אמהות ותינוקות במגוון רחב.
במהלך השנים למדתי, כי לרוב האתגרים ניתן למצוא פתרון.
אני מציעה שירות לאימהות מאמינות.
'הזורעים בדמעה – ברינה יקצורו' הנקה יכולה להתממש לחויה נעימה. בעזרת ה'."
"יועצת הנקה מורשית משרד הבריאות ואחות טיפת חלב. עוזרת לנשים אחרי לידה למצוא את הדרך שלהן להנקה, להיות עם עצמן בחמלה והקשבה.
יחס אישי, ליווי והדרכה החל מההריון ועד הגמילה. אפשרות להדרכה לטיפול כוללני בתינוק ושקילה."
"אחות מוסמכת ויועצת הנקה.
בעלת ידע רב בתחום הפדיאטרי.
עובדת כאחות בטיפול נמרץ לב בבית החולים שניידר לילדים- מרכזת את נושא ההנקה-חלב אם במחלקה.
מייעצת הן בעבודה במחלקה והן באופן פרטי.
* מעבירה קורס הכנה להנקה-לנשים בהריון
* מלווה יולדות לאחר הלידה-עוד בבית החולים
וגם לאחר ההגעה הביתה
* מייעצת בכל אתגרי ההנקה השונים
* חזרה לעבודה ושילוב עם שאיבות
* גמילה מהנקה
בעלת קורסים רבים ומגוונים ועם ידע רב"
אכפתיות ועזרה מקצועית שמותאמת לאמת שלך א – אימא מ – מצב ת – תינוק
נישואה, אחות במחלקת יולדות
אני אחות פגיה לשעבר ואחות טיפת חלב. מאד אוהבת את העבודה שלי,אוהבת לעזור לאימהות הטריות להניק בצורה נכונה ונעימה לשניהם וגם אשמח לענות על כל השאלות שקשורות לטיפול בתינוק בימים הראשונים.
אני עושה ביקורי בית ועוזרת לנשים אחרי לידה. אני אוהבת ליצור קשר על הלקוחות שלי- לעזור להם בכל הדרך שלהם בהנקה וגמילה, אוכל וכו׳ . אני ממשיכה את הקשר אחרי ביקורות בטלפון וואטסאפ. אני מעוד אוהבת לעזור לנשים זה בתשוקה שלי ❤️
אחות יולדות ויילודים, יועצת הנקה מוסמכת על ידי משרד הבריאות. אני כאן בשביל לעזור לך ולבייבי מכל הלב
"אני טובה, אמא לשלש קטנות מתוקות ואחות יועצת הנקה, מלווה הריון ומדריכת הכנה ללידה.
חשוב לי שכל אם תקבל את המענה כדי להגיע להנקה יעילה, רגועה ונעימה.
בנוסף אני מעבירה קורסי הכנה להנקה באופן פרטני כדי שאמא תגיע מוכנה ומלאת ידע ללידה והנקה."
אין דרך יחידה בהנקה, לכל אחת יש את המסלול שלה, יחד נמצא את המסלול הנכון לך.
.
כמה שיותר לעזור לאחר
"מיילדת, יועצת הנקה מוסמכת, אחות הריון בסיכון ואחות אפס הפרדה.
המשימה שלי היא להעניק כלים פרקטיים ומתן ידע בצורה נגישה ומדויקת ככל הניתן.
לזהות את הבעיה וליצור תוכנית עבודה מותאמת אישית עד לפתרון.
מאמינה בגישה הוליסטית, מתוך הבנה שגוף-נפש קשורים יחד."
אני אחות מוסמכת, אחות פגיה לשעבר ואחות טיפת חלב. אשמח לעזור לאם הצעירה בימים הראשונים אחרי לידה וגם לאחר מכן.
"הי! נעים מאוד,

אני ליאורה, דיאטנית קלינית ויועצת הנקה מוסמכת.
כמי שחוותה בעצמה קשיים רבים בהנקה ועברה דרך ארוכה בכדי להפוך את החוויה לחיובית, אני מצליחה להתחבר לאתגר והתסכול שמרגישות אימהות רבות. בעזרת ליווי והנחיה נלמד כיצד הנקה יכולה להיעשות בנחת, בצורה בריאה לאם ולילד.
כיום אני מטפלת בנשים, ילדים ותינוקות בכל הנוגע לאכילה נכונה, תזונה בריאה וכמובן הנקה."
אחרי נסיון הנקה אישי מאתגר ומוצלח עם שני יונקים משלי, בחרתי ללמוד את הנושא באופן מקצועי ולעזור לאמהות אחרות בחוויה המיוחדת הזו. אני מאמינה שלכל אם הבחירה האישית שלה והמקום אליו היא שואפת ואשמח ללוות אותה בתהליך שיוביל אותה לשם. עורכת ביקורי בית בחיפה, נשר ואיזור הקריות.
פה בשבילך ובשביל הבייבי שלך ללוות אותך בדרך הייחודית שלך
מדריכת הנקה מוסמכת ואמא של שלושה ילדים. דוברת אנגלית ברמה שפת אם, ועברית ברמה גבוהה. עוזרת את האמא לפני ואחרי לידה, לעודד הנקה מלאה או חלקית, וגם הדרכה על גמילה ולקיחת בקבוק. מחוסנת מלאה ומקפידה על הייגנה. מאוד חשוב ללמוד מה התינוקות רוצות אפילו שהם לא יכולים להגיד לנו ולדעת איך לסנן את כל הקולות ודעות סביבך.
אמא לניצן ולאילן. עובדת כאחות במחלקת אם-ילוד בבית חולים ״מאיר״. מלווה משפחות משלב ההכנה להנקה ועד לשלב הגמילה. מאמינה שלכל אחת יש את הדרך הייחודית עבורה למתן חלב אם, בין אם תבחרי בהנקה מלאה, הנקה משולבת או שאיבה בלעדית, אנו נמצא אותה יחד.
"נשואה, אמא ל9 נפלאים.
המוטו שלי-'צועדת איתך בשבילך ובשביל תינוקך'. בדרך שלך, במה שההנקה מזמנת לך ובדרך של תינוקך. מכל הלב?"
אני מאמינה שכל אישה עושה את המיטב שלה ולכל אחת יש את המטרות שלה. חשוב לי להבין מהן המטרות של אותה אישה ומבחינתי הצלחה היא הניסון להגיע למטרות.
" אמא לשלושה אהובים, עובדת בשתי נפות במחוז צפון, ונשואה לאיש יקר לי אחד.
שמחה על שנפלה בזכותי ההזדמנות להעניק שירות של יעוץ הנקה, דרך שרות בריאות ציבור: שוויוני לכל, ללא הבדלי דת, מגזר, חברה, ורקע סוציואקונומי.❤"
"נשואה ואמא לשלושה
אני מדריכת ליווי התפתחותי עפ״י שיטת צעד ראשון כבר 10 שנים ומדריכת הנקה מוסמכת. אשמח ללוות את האם והתינוק ממש מרגע הלידה ועד גיל שנתיים.
הרגעים הראשונים בהנקה וביסוסה להמשך הדרך,
הקניית בטחון ודרכי התמודדות ויצירת סביבה התפתחותית בכדי לאפשר לתינוק ליישם את שלבי ההתפתחות."
מקצוענית בהדרכה, קשובה, סבלנית. "חנכי לאמא על פי דרכה"
שלום! שמי תמיר פוגל, אחות מוסמכת עם ניסיון ביולדות ותינוקות, IBCLC, אמא ל-3 קטנים, ועולה מאמריקה. הכי חשוב לי לתמוך באישה בכל הֿעיניינם סביב הנקה והתקופה שלאחר הלידה. זה תהליך מיוחד לכל אישה ואני כאן לעזור ולהדריך אותה.
עובדת בתחום ההנקה. ליווי לידה, אחרי לידה והכנה ללידה מ12 שנה
"היי אני דנה, אמא לרפאל וטליה, שתי הסיבות העיקריות שהפכו אותי למדריכת הנקה:)
אני עורכת מפגשי הכנה להנקה אחת לחודש בתל אביב
ומלווה אמהות בדרך להגשמת יעדי ההנקה שלהן בכל שלבי ההנקה- מההריון ועד לפרידה מהנקה, כדי לאפשר להן חווית הנקה מעצימה ומספקת.
"
"היי,
אני איילת
אמא של נוגה ירדן ונבו ונשואה לרן
יועצת חינוכית לגיל הרך, מדריכת הנקה מוסמכת ודולה פוסט פארטום.
אני מאמינה מאוד בהכנה – להנקה ולימים שאחרי הלידה, כי ידע הוא כוח.
אשמח להעניק תמיכה, ליווי ותחושת ביטחון בכל הרגעים שלפני ואחרי הלידה.
"
במסע המטורף הזה של אמהות והנקה אני מבקשת לראות אותך ואת הצרכים שלך, אמא.
יועצת הנקה IBCLC. אחרי נסיון הנקה אישי מאתגר ומוצלח עם שני יונקים משלי, בחרתי ללמוד את הנושא באופן מקצועי ולעזור לאמהות אחרות בחוויה המיוחדת הזו. אני מאמינה שלכל אם הבחירה האישית שלה והמקום אליו היא שואפת ואשמח ללוות אותה בתהליך שיוביל אותה לשם. עורכת ביקורי בית בחיפה, נשר ואיזור הקריות.
יועצת הנקה מוסמכת IBCLC, מלווה משפחות במסעות ההנקה בשלבים השונים, מהכנה להנקה ועד לסיום הנקה.
מדריכת הנקה מקצועית להנקה איכותית, שמחה ולאורך זמן בגישה יהודית תוך שימוש בכלים מתחום האימון

כמה מילים על עצמך, מה חשוב לך, מה מייצג אותך
"מלווה משפחות בשלבי ההנקה השונים;
הכנה להנקה, התמודדות עם אתגרי הנקה, גמילה, תחילת מוצקים ועוד. "
ביעוצי הנקה חשוב לי לשלב כלים מעולם הליווי הרגשי בגישת BOT- ליווי רגשי סביב שדה הלידה: פיריון, היריון, לידה, הנקה, אמהות
אמא לשבעה ילדים ויועצת הנקה התנסות מעשית שנתיים במעייני הישועה . מגיעה עד אלייך לליווי אישי וצמוד להצלחה מירבית בהנקה
רופאת שיניים ומתמחה בהתרות לשון קשורה במועדון חלב אם של ד״ר ג׳ינה וייסמן, מדריכה קלינית בקורס מדריכות הנקה
עוזרת ליולדת לתינוקות ההנקה 33 שנים. התמחות בהנקת תאומים גם מנסיון אישי.
"אני אחות – יועצת הנקה מוסמכת, עובדת בשערי צדק ומקבלת גם פרטי.
מדריכה בגובה העיניים בנעם ובשלווה."
אחות אקדמאית, יועצת הנקה , אמא
"שמי שלומית ואני דולה, מדריכת הנקה ומלווה בשיטת bot מאמינה מאוד ביכולת של אישה לבחור לגופה ומלווה נשים בדרך שהן בוחרות.
משלבת בליווי שלי את כל הכלים ברשותי מה שמאפשר הסתכלות רחבה על האישה שמולי והתאמת הייעוץ לצורך שלה"
"אחות טיפת חלב, יועצת הנקה מוסמכת משרד הבריאות ויועצת IBCLC.
במסגרת עבודתי מלווה נשים הרות ומעבירה סדנאות הכנה להנקה, פרטי ודרך קופ""ח כללית,
לאחר הלידה מסייעת לאם ולתינוקה להתחבר ולהתגבר על האתגרים לאורך כל תקופת ההנקה.
אחות אקדמאית בעלת תואר 2 מאוניברסיטת ת""א עם ותק של 16 שנים בתחום טיפת חלב, ליווי הריון ובעבר מיון ילדים וטיפול נמרץ ילדים.
בוגרת קורס על בסיסי רפואה מונעת משה""ב."
"מלווה אמהות על רצף הריון לידה הנקה והורות ראשונית.
מכשירה מדריכות הנקה במסלול לקראת המבחן הבינלאומי."
אני אחות טיפת חלב במרפאה של הכללית באבן יהודה, ויועצת הנקה IBCLC (לא עובדת באופן פרטי). אני מקבלת חברי כללית, ללא עלות, במרפאת הנקה בקרית השרון, נתניה. אני גם מעבירה באופן קבוצתי מפגשי הכנה להנקה והנקה וחזרה לעבודה. מתמחה בנושא של אתגרי עלייה במשקל.
אחות יועצת הנקה שתשמח להעניק לך את כל העזרה לחווית ההנקה שתבחרי .
נעים מאד, שמי אנג'ליקה ומעבר להיותי מדריכת הנקה אני דולה ומדריכת הכנה ללידה במגוון כלים, מה שמאפשר לי ליווי רציף משלב ההיריון דרך הלידה ועד להנקה וההורות הראשונית.
"אתר: www.miripevzner.com
יועצת הנקה, בעלת תואר ראשון ברוקחות, מדריכת עיסוי תינוקות, מרצה להורים ומרצה לאנשי מקצוע מתחום הרפואה בפורום אקדמיים שונים. אמא לתומר, נועה והילה.

אשמח להגיע אליך לייעוץ הנקה פרטי ולתרום לך מניסיוני כיועצת הנקה ומהידע הרפואי שלי כרוקחת. אשמח לעזור בנושאים כגון כאבים ופצעים בפטמות, גודש, דלקת, עלייה איטית במשקל התינוק, חזרה לעבודה, מעבר למזונות מוצקים ועוד ועוד
בנוסף אשמח לעזור בהכנה להנקה טרם הלידה על מנת להעניק לך את הכלים להתחלה ברגל ימין.

אני פה בשבילך כדי להעניק לך מעטפת תמיכה ולעזור לך בכל אתגר ובכל התלבטות. אעזור לך ללכת בכל דרך שבה תבחרי."
"אני איריס גורן אחות ויועצת הנקה . חשובה לי תקשורת טובה, מכבדת , אנושית ומקצועית, עם הנשים להן אני נותנת שירות.
חשוב לי להתאים עבור אמא תכנית המתאימה לה ורק לה ! חשוב לי שאמא תהה שלמה ומסופקת, כשאני מלווה ותומכת ."
בעלת נסיון קליני עשיר. מסייעת באהבה לכל אמא להגשים את חלום ההנקה שלה מההריון ועד הגמילה. מנוסה בליווי אמהות לפגים, תאומים, השראת הנקה ועוד.
יוצרת קשר טוב עם אנשים, חשוב לי שהאדם מולי יהיה מרוצה
"אני אמא לשתי בנות מתוקות, מדריכת הנקה מוסמכת ומורה לאמנות.
אני מאמינה שההנקה היא מתנה נפלאה לך ולתינוקך ואני כאן ללוות ולתמוך בדרך שלך."
"שמי הילה דור ברוור, את דרכי המקצועית עשיתי כעובדת סוציאלית בעבודה עם משפחות בסיכון וילדים בגיל הרך.
אני תושבת מודיעין נשואה ללירן ואמא לארבעה.
לפני מספר שנים החל בתוכי חיפוש אחר משמעות אחרת שרציתי לתת לידע והנסיון המקצועי שלי.
בנסיון לדייק את הצרכים המקצועיים שלי, ותפיסת העולם ההורית ,שנבנתה מלידה ללידה, רכשתי כלים נוספים שיסייעו לי לתת את המענה המדוייק עבור נשים בתקופה המטלטלת והעוצמתית שלאחר הלידה.
בעקבות כך למדתי הדרכת הנקה והורות ראשונית ופתחתי מרחב שכולו בית לנשים לאחר לידה שבמהותו נותן מענה רגשי וליווי לאמהות ושרותים שונים להורים צעירים ואף למשפחה המורחבת.
ניתן לקבל מענה בבית הלקוחה, בקליניקת ההנקה המתקיימת באופן קבוע במרחב, או בבית החולים מיד לאחר הלידה."
"רוצה לעזור לאם להגיע למטרות ההנקה שלה, כבר בהכנה להנקה ובייעוץ לאחר הלידה, ובחזרה לעב', או גמילת לילה, או גמילה מהנקה.
עובדת גם בטיפ""ח בתל אביב
וגם מקיימת מפגש קבוצתי שבועי בביתי בר""ג לאמהות מניקות ולתנוקות. "
"אני אישה שאוהבת להניק, ואוהבת לעזור. אמרו לי שאני טובה בלעזור למניקות אז הלכתי ולמדתי את זה. התנדבתי במחלקת יולדות ב""מעייני הישועה"" והייתי חלק מהצוות ב""בית של ג'ולי"". אני אוהבת ללמוד ואני דואגת להתעדכן במה שקורה בתחום ההנקה, כדי שאוכל לתת לך את הייעוץ הכי מקצועי.
אני מלווה משפחות בהנקה, בכל שלב, באהבה, סבלנות ובעיקר בכיף."
מלווה נשים ומשפחות בתהליכי ההריון, הלידה וההנקה, הכנה ללידה, ליווי לידה – דולה ומדריכת הנקה. מאמינה בכוחן ועצמאותן של נשים לקבל החלטות מושכלות לגבי עצמן ומשפחתן בתהליכים אלו.
חשוב לי להעניק לנשים את הידע הנכון והעזרה המדוייקת כדי להניק בהנאה וללא כאבים.
מדריכת הנקה מוסמכת , תמיכה וליווי בהנקה .
"אני מאמינה שעל מנת להגיע להנקה טבעית, כיפית וזורמת כל אמא זקוקה לידע, תמיכה, ליווי והקשבה. התפקיד שלי הוא לתמוך וללוות אותך במסע ההנקה האישי שלך. עוד עלי תוכלי לקרוא כאן: https://www.efratfeldman.com/about-me
או בפייסבוק: https://www.facebook.com/feldmanefrat/

"
"בת זוג לזאב ואם לשלושה ילדים, יועצת גנטית במקצועי ועובדת במרכז הרפואי בני ציון כבר 15 שנה, מדריכת הנקה ותומכת לאחר לידה (דולה פוסט פארטום).
למדתי ייעוץ הנקה מתוך צורך לתת מענה באופן שלם ומלא יותר לנשים שאני מלווה לאחר לידה.
העולם היום שונה מאוד ממה שהיה בעבר, פעם היה שבט או קהילה שעטפה את היולדת ונתנה מענה לכל צרכיה. כיום, אין את השבט והקהילה פחות מלוכדת. מלווה/תומכת אחרי לידה יכולה לתת את התמיכה הרגשית והפיזית ליולדת ועל ידי כך היולדת יכולה לאפשר לעצמה לגדול, להתחזק ולהתפתח לאם שהיא רוצה להיות. בימים ובשבועות הראשונים של תחילת האימהות עולות שאלות רבות בנושא ההנקה: איך להניק ולהרגיש בטחון ומה לעשות כאשר מתעוררים קשיים, ספקות וחרדות.
אני אשמח להיות שותפה ולקחת חלק בתחילתו של מסע האימהות ואני רואה בתפקידי כמדריכת הנקה ומלווה לאחר לידה כאפשרות לחזק את בטחונה של האם, לספק ידע מקצועי מעודכן, לתת תמיכה רגשית וללוות אותה בתהליך הפיכתה לאם."
"מדריכת הנקה מוסמכת ותומכת לאחר לידה, דולה פוסטפארטום, תומכת ומלווה בהנקה ובהורות.
מאמינה שהדרך שלנו צריכה להיות קשובה יותר, אינסטינקטיבית יותר, עוטפת ונעטפת הרבה יותר מרגע הלידה."
אני מאמינה שאין דרך אחת ויחידה להצליח בהנקה. לדעתי ההנקה כמו ההורות וכמו החיים היא דבר דינמי וכל אמא ותינוק ימצאו יחד את הדרך שתתאים להם ורק להם. אני כאן כדי לעזור לך להגיע להנקה שתהיה הטובה ביותר עבורך ועבור תינוקך. אהיה לצידך ואלווה אותך צעד-צעד, אציע דרכים להתגבר על הקשיים, אתן מענה לשאלות, אפיג חששות, ואהיה איתך גם ברגעי שמחות, והכל כדי לאפשר לך להגיע למטרות שהצבת לעצמך בהנקת תינוקך.
שמי רשל טוהר ,אני אמא ל 7 ילדים ,גרה באפרת שבגוש עציון .אני מאמינה בלעזור לאמהות להניק בדרך שלהן ,להיות כתובת מקצועית לשאלות שלהן ,להתלבטויות שלהן מבלי להכתיב את הדרך שלי
אמא ל 3 ילדים, מדריכת הנקה מוסמכת. אני מאמינה שלכל צמד אמא-תינוק יש את הדרך המיוחדת שלהם לעבור יחד, גם בהנקה. אשמח ללוות את התהליך שלכם באופן שהכי מתאים לכם 🙂
אשמח לייעץ לך ולתרום לך מההשכלה שלי ומניסיוני להנקה קלה ומוצלחת
"אני יעל, אמא של עומר ועמית. דולה, מדריכת הנקה מוסמכת, דולה לאחר לידה ורפלקסולוגית. מלווה זוגות ואמהות יחידניות בהריון, לידה, הנקה והורות ראשונית.
חשוב לי לחזק את האמא ולהקנות לה כלים להתמודדות. מרגש אותי לראות את ההצלחות שמגיעות בתהליך משולב באתגרים. חשובה לי שפיותה של האמא ושתשמח להניק ולטפל בתינוק.ת"
מאז שהנקתי את שלושת ילדי, ראיתי בהנקה ערך עליון. אני מרגישה שבתמיכתי בהנקה אני מקדמת את בריאות הדור הבא. במרכז הייעוץ שאני נותנת עומדת העצמת האישה ותפקידה האמהי, ומתפקידי להביא אותה למקום בו היא רוצה להיות.
יועצת הנקה בליס- איכילוב, רכזת קורס מדריכות הנקה.
אני מאוד נהנית מהעבודה שלי 🙂 אני אוהבת לעזור לאמהות למצוא מה שמתאים להן
מדריכת הנקה. אחרי נסיון הנקה אישי מאתגר ומוצלח עם שני יונקים משלי, בחרתי ללמוד את הנושא באופן מקצועי ולעזור לאמהות אחרות בחוויה המיוחדת הזו. אני מאמינה שלכל אם הבחירה האישית שלה והמקום אליו היא שואפת ואשמח ללוות אותה בתהליך שיוביל אותה לשם. עורכת ביקורי בית בחיפה, נשר ואיזור הקריות.
"שמי מעיין, בת 35, אמא לאיתן ולאור.
הגעתי לתחום מתוך אמונה אמיתית שהנקה היא הדבר הטוב ביותר עבור כל תינוק ואימו ומתוך הבנה שעם קצת ידע, כלים ותמיכה כל אישה שמעוניינת להניק תוכל לעשות זאת.
אני כאן בכדי לסייע לך!"
מאמינה בחיבור לגוף ולטבע
"מאמינה בגוף לעשות את מה שהוא שכח לעשות בטבעי ומאמינה מאוד בקשר בין הגוף לנפש.
כבוד לאישה, לבני הזוג ולולד.
מאמינה שלא הכל אנחנו מבינים מיד וצריכים לתת זמן, שקט ואמון לתהליך.
תמיד לחבק"
"אחות פגיה ויועצת הנקה מוסמכת.
מנהלת את 'הבית של יעל'- מרכז להנקה בריאה, שבמצפה נטופה.
בנוסף, מגיעה גם לייעוצי בית במטרה לסייע לכל אם להניק ולהתנהל עם תינוקה בצורה האופטימלית במקומה הטבעי ביותר.
מעבירה קורסי הדרכה לטיפול בתינוק וקורסי החייאת תינוקות."
אני מדריכת הנקה במסלול התמחות ל IBCLC, דרכי המקצועית נותבה דרך לידות ילדיי. מתחום הרפואה הסינית עברתי ללווות לידות כדולה, ללמד קורסי הכנה ללידה ולמסלול התמקצעות בהנקה. אני נהנית ללוות ולתמוך בנשים בצומת משמעותי זו בחייהן מתוך אמונה שתמיכה נכונה יכולה לעשות את ההבדל כולו בחווית ההריון, הלידה וההורות הראשונית.
יש לי הזכות להיות שייכת לקבוצה ותיקה מאד של מתנדבות במחלקת יולדות – בביה"ח שערי צדק. כ"כ אני מדריכה להכנה ללידה במגזר החרדי, משתדלת לתמוך ביולדות בתקופת ההריון, הלידה וההנקה.
"התבוננות, הקשבה, אהבה-
הרבה בריאות."
"I am with the mother and baby (or babies) and her partner in enhancing their breastfeeding experience. I use understanding, inquiry, support and information transfer to help them grow as parents. I am available as needed to build their trust in their own nurturing instincts.
"
אני אחות מוסמכת, מיילדת, יועצת הנקה מוסמכת IBCLC .אם גאה לארבע בנות בוגרות וסבתא גאה לנכדים בטווח גילאים נרחב.אני מאמינה בהנקה וביתרונותיה הבריאותיים, נפשיים ורגשיים לאם ולתינוק.אתן תמיכה מלאה לאם באמהותה בתהליך ההנקה לכל משך הזמן שתבחר בכך.
אני לי, אמא של זיו ואביב, בת הזוג של דור, מדריכת הנקה במסלול הסמכה ליועצת ibclc בבית החולים מעייני הישועה. אני נפעמת בכל פעם מחדש מהקסם של הנשיות והאימהות, מהיכולת של הנשים ללדת ולהתחבר לאמא הקמאית שבהן ולתת לתינוקות את הפלא הלבן שעוד רב הנסתר על הגלוי בכל הקשור ליתרונותיו. אשמח לעמוד לרשותך ולצלוח איתך גם את הקשיים בדרך להנקה.
דיאדת אם ותינוק מהווה מטרה לדרך בה בחרתי
האם את מאריאל, יישובי בנימין , או השומרון? האם את מחפשת עזרה מקצועית, אדיבה, סבלנית ומותאמת להנקה המיוחדת שלך? מחיר הפגישה הראשוני אצלי כולל את כל הליווי, המעקב, והתמיכה להם תזדקקי בהמשך. פני אלי, ונצא לדרך.
חשוב לי לראות את האישה שעומדת מולי ולעזור לה מהמקום שבו היא נמצאת
"אני כנרת גרה בכפר סבא אמא לשלוש בנות , דולה ומדריכת הנקה. חשוב לי להרגיע את היולדת ולומר לה שכל מה שהיא מרגישה לגמרי טבעי ובסדר
ומותר לה והיא אפילו צריכה…
לבקש אוזן קשבת, מנוחה ועזרה.
רגישה רבה , המון הכלה , החשבה , נתינה והאהבה."
שנים רבות עבדתי כאחות טיפת חלב וליוויתי אמהות בשלבים שונים של ההנקה. כיום אני עובדת במחלקת אם וילוד באסותא אשדוד ובמסגרת עבודתי, מדריכה אמהות בראשית דרכן, כיצד להגיע להנקה מוצלחת. אני מאמינה בזכות של האם לבחור באיזו דרך להאכיל את תינוקה ובזכותו של התינוק לקבל את התזונה המיטבית עבורו. בנוסף, אני מאמינה בחשיבות של הכנה להנקה (בהריון) כצעד לקראת הצלחה בהנקה.אני מגיעה ליעוצי הנקה בבית היולדת באופן פרטי ודרך מכבי שלי (באזור מגורי).
כאמא ל-5 וכיועצת הנקה אני חיה ונושמת אימהות והנקה. אני מרגישה זכות גדולה לעזור לכל אמא שפונה אלי לממש את חווית ההנקה שלה. אם חשובים לך רגישות, מסירות, ידע וניסיון לצד חשיבה מחוץ לקופסה אשמח להיות לך לעזר.
המטרה מבחינתי היא לעזור לכל אמא למצוא את הדרך המתאימה ביותר עבורה בהנקה ובהורות בכלל
"נשואה ואמא לשניים.
בעלת תואר ראשון בפסיכולוגיה.
עורכת ביקורי בית בתל אביב והמרכז. ומקבלת מטופלות בתיאום מראש בתחנת טיפת חלב ביד אליהו.
מאמינה שכל אמא מכירה הכי טוב את התינוק שלה, ושאין אף אמא ואף תינוק אותו הדבר. "
יועצת הנקה IBCLC, רופאת שיניים שמבצעת התרות לשון ואחות מוסמכת.
(להעתיק לכאן מה שכתוב עלי באתר הישן)
"הנקה היא הרבה יותר מאוכל! הנקה היא קשר אם-תינוק המעניק חיבור והגנה ממחלות תוך כדי שחרור הורמוני אהבה.
ידע הוא המפתח להצלחת ההנקה.

ספקית של קופ""ח כללית מושלם, הנותן השתתפות של יותר מ-60% בביקורי בית.

תחום התמחות: סמינר הכנה להנקה, מעגלי אמהות מניקות, קורסי הכנה ללידה וליווי לידה.

הכנה להנקה מסיעת ברכישת מיומנות ההנקה ועוזרת למנוע בעיות בתחילת הדרך וניהול ההמשך.
מעגלי נשים: משך הזמן המיוחד של ההנקה מוצבים אתגרים משתנים, עד לשלב הגמילה. אפשר להיעזר בחכמת נשים אחרות במעגלי הנקה כדי ליישם את מה שמתאים לאם ולתינוקה, כל אחת לפי דרכה האישית והמשפחתית.
יעוץ הנקה אישי לפתרון בעיות מורכבות יותר יכול לתת מענה בעת קשיים.
"
יחד איתך מכל הלב
"שלום,
שמי כרמית לאון נשואה למאור ואמא לנועם, אביגיל עידו וגדי. מדריכת הנקה ודולה פוסט בעלת תואר ראשון ושני בחינוך. "
"מחברים תינוקות לאמנות דרך ההנקה". יותר מי 20 שנה ניסיון. ביקורי בית, שאלות בטלפון בחינם. הכנה,הדרכה, יעוץ ותמיכה
יו״ר האיגוד הישראלי ליועצות הנקה מוסמכות. מנהלת מועדון הנקה חלב אם, שזו מרפאת הנקה ובית הספר ליועצות הנקה. חברה באקדמיה לרפואת הנקה FABM
אני מאמינה שלכל אשה יש את הדרך שנכונה לה לגדל את תינוקה. אני נמצאת כאן כדי לבנות יחד איתה את התכנית שתהיה מדוייקת בשבילה, לתת לה את הכלים להנקה פשוטה ומשמחת, וללוות אותה בדרך המורכבת והמרגשת הזו, של ההורות.
אחות בנח' לאם והיילוד בבי"ח ברזילי
מדריכת הנקה ומלווה בגישת ה-BOT, מקיימת סדנאות לעיסוי תינוקת ומנחת הורים לגיל הרך ול- ADHD.
"משמשת כיועצת הנקה מוסמכת ב""שערי צדק"".
מעל 30 שנות נסיון כתומכת הנקה בתמיכה אישית, בקבוצות ובטלפון.
הנקתי את כל שבעת ילדיי מעל שנה, כולל תינוקת פגה.
הייעוץ באמצעות ביקורי בית וביקורים בבית החולים.
ניתן לארגן קבוצת אמהות במחיר מוזל למפגשים לפני ואחרי לידה,
כולל ביקור בבית החולים או בבית לאחר הלידה ותמיכה טלפונית בחודש הראשון."
"אני אמא לשלושה, פסיכולוגית קוגניטיבית בהכשרה המקורית שלי ורקדנית.
הנקה בעיני היא כמו ריקוד של האמא והתינוק, יש בה אלמנטים טבעיים וזורמים יחד עם אלמנטים של טכניקה שניתן ללמוד. האפשרות הזו לגעת באמהות בנקודה כל כך רגישה בחיים שלהן ולעזור להן בחיבור עם התינוק היא זכות גדולה עבורי."
מדריכת הנקה מוסמכת ודולה לאחר לידה
אני רואה חשיבות רבה בליווי אימהות בתקופה המרגשת והכל-כך מורכבת של ההריון, הלידה וההנקה. בכל אחד מהשירותים שלי אני רואה את האישה, הצרכים שלה, הכוחות שלה ונעזרת בהם כדי לתמוך וללוות אותה בדרך שלה ובקצב שלה.
"אני אחות מוסמכת אקדמאית ויועצת הנקה מורשית מטעם משרד הבריאות. כעת עובדת בטיפת חלב בנתיבות ואני גרה בשדרות. לפני שנתיים סיימתי את עבודתי בבית חולים ברזילי לאחר 11 שנה ובקופ""ח מכבי לאחר 8 שנים.
בעניין ההנקה, ראשית אני הנקתי את בנותיי עד גיל שנה וחצי ומאוד התחברתי להנקה. אשמח לעזור לכל אישה המתקשה בהנקה, כדי שתוכל להעניק את הטוב לתינוקה.
"
חשוב לי לחזק ולהעצים כל אמא בדרך בה היא בוחרת, לתמוך בדיאדה ולתת את הכלים המתאימים שיאפשרו שגשוג לתינוק ולאם.
"אני מאמינה בליווי עוטף, מכיל והוליסטי, כשההנקה היא חלק מתוך תהליך שלם של התהוות חיים, הן של התינוק, הן של האמא והן של המשפחה כולה.
מתמחה בעולם התאומים."
"מזה 45 שנה אחות מוסמכת בקהילה. בבריאות ובחולי. במניעה וטיפול. בכל מעגלי החיים.
לעת פרישה בחרתי להקדיש את זמני לעזרה בחינוך ויעוץ למיניקות. "
"מדריכת הנקה מוסמכת, בעלת תואר שני במדעי החיים מהאוניברסיטה העברית.
נשואה ואימא לשלושה.
רואה את ליווי ההנקה כתהליך המסייע לאמא ולתינוק להגשים ולמקסם את שאיפות ההנקה באופן האופטימלי לה ולתינוקה. מתוך ראיה רחבה לעזור לתינוק לממש בהצלחה את אבן הדרך ההתפתחותית הראשונית הכה חשובה שביניקה. מוזמנת ליצור קשר."
יש לי ותק רב כאחות טיפת חלב ויועצת הנקה בקהילה ובבית חולים
אמא ל3. בעלת "אמהות-מרכז הנקה ותמיכה לאמהות בצפון" הסניף הצפוני של "חלב אם מועדון הנקה". מפעילת קליניקת הנקה קהילתית במשגב. מאמינה שאמהות צריכות להיות ביחד.. ואני פה בשבילכן.
מזמינה אותך לחוות חווית לידה והנקה משמעותית ועוצמתית
משכירה משאבות הנקה, עילית של אמדה, לקטינה וסימפוני של מדלה, ערכות וחלקים מכל הסוגים ופתרונות אחסון החלב במחירים סבירים. יעוץ בסיסי ללא עלות להורים של פגים ותאומים שמשכירים את המשאבות.
יחס חם ואישי, ליווי צמוד גם לאחר ביקור, תמיכה והדרכה בהנקה ובנשיאת תינוקות.
יועצת הנקה ואחות מוסמכת מבית החולים.
יועצת הנקה מוסמכת, אחות אחראית מחלקת ילודים במרכז הרפואי זיו. בוגרת קורס טיפול נמרץ פגים וילודים.
ללוות, לתמוך ולסייע לאם המניקה תוך הקשבה לצרכים שלה ושל תינוקה
"Experienced Practitioner, enjoyed amazing career as Midwife working in many cultures. Now helping to fill the gap in the Israeli care system for families! Supporting care needs in many ways…
אני מטפלת/מיעצת בכל תחום ההריון והלידה / הנקה"
להנקה פנים רבות, ואין דרך אחת ויחידה. תפקידי כיועצת הנקה הוא לסייע אמהות להגיע אל תחושת ביטחון ורוגע בדרך בה הן בוחרות בהנקה ובאמהות שלהן.
אחרי קרוב ל -15 שנה בהן אני עוסקת בייעוץ הנקה, אני עדיין מגלה בכל יום מחדש שאין דרך "נכונה" אחת להאכיל תינוקות. אין לי ספק שחלב אם הוא המזון המושלם לתינוקות וההנקה היא דרך ההזנה המועדפת עבורם. עם זאת, אני מאמינה בלב שלם שלכל צמד של אמא ותינוק שמורה, בכל שלב, הזכות לבחור את הדרך המתאימה ביותר עבורם. אחד הדברים שאני הכי אוהבת בעבודה שלי הוא שכל משפחה שאני פוגשת, כל אמא וכל תינוק, הם סיפור חדש וחד פעמי. כל אמא היא אחרת, וגם באותה המשפחה כל ילד נוסף מביא איתו פרק חדש לסיפור המשפחתי. זו הסיבה שאני יועצת הנקה המלווה אמהות מיניקות ותינוקות יונקים.
" מיילדת בית ומיילדת בביה""ח העמק בעפולה
תפקידי כיועצת הנקה לחזק את בטחונה של האם, לספק ידע מקצועי מעודכן ולעזור לה ללכת בדרך שהיא בוחרת בה.
השירותים שאני מציעה הם:
ליווי והכנה לידה
הכנה להנקה
פגישות בבית היולדת ומעקב טלפוני

"
"הי, שמי לימור ואני נשואה ואמא לשלושה ילדים מקסימים.
זכיתי לעשות הסבה מקצועית מתחום של הנדסת תעשיה ומנהל עסקים כשנסענו לרילוקיישן לקליפורניה, ובחרתי ללמוד ייעוץ הנקה לפני 10 שנים בתכנית לימודים מצויינת של אוניברסיטת סאן-דיאגו.
כיועצת הנקה אני פוגשת אמהות לפני ואחרי לידה, בקליניקה נעימה ברמת השרון וגם בביקורי בית בסביבה, במפגשים אישיים וקבוצתיים, וכמו כן אני מרצה בקורסים לאנשי מקצוע, ומרכזת את קורס מדריכות הנקה במכללת ללדת.
בנוסף למדתי הדרכת הורים פרטנית במרכז ""בשביל משפחה"".

אני מאמינה שלכל אמא יש את הזכות לקבוע את היעדים האישים שלה בנושא הנקה.
אשמח לפגוש אותך, לברר מה הצרכים שלך, ולסייע לך ולתינוקך במסע המרתק של ההנקה.
בפגישה עמך אקשיב למשאלותייך, אתן לך יחס חם ואישי, ולא שיפוטי, אנתח עמך את המצב ואפרוש בפנייך מספר אפשרויות להמשך הדרך.
לאחר הפגישה תוכלי לפנות אלי לתמיכה טלפונית, ואם יש צורך להגיע למפגש מעקב קבוצתי בקליניקה ברמת השרון.

אשמח לעמוד לשרותך בשעות 08:00-21:00 (במקרים דחופים אפשר גם בשבת וחג)

פרטים נוספים באתר www.yankut.co.il"
"כאחות שמלווה נשים לאורך שנים (מילדת בעבר ואחות טיפת חלב בהווה ) , מודעת לצורך בליווי , הדרכה , מתן מיידע אמין ותמיכה ריגשית בתקופת הרחבת המשפחה וגידול הילדים.
אשמח לסייע בהכנה ללידה , הכנה להנקה וליווי הנקה מלידה עד גמילה .
עורכת ביקורי בית בצפון"
אני מאוד מחוברת להנקה כבר 5שנים יועצת הנקה באיכילוב וגם במכבי מעוניינת לפתח מחקר בהנקה אוהבת להדריך סטודנטים להנקה .
"יועצת הנקה מוסמכת IBCLC . אחות מוסמכת . דולה לאחר לידה ומדריכת הורים להורות ראשונית .
*יעוץ לפני הלידה (הכנה להנקה) ומיד אחרי הלידה בבית החולים ,בית היולדת או בקליניקה שלי בגבעת שמואל

* מרכזת ומלמדת קורסי הנקה בדיאדה -הקורס מיועד להכשיר מדריכות הנקה. ומהווה אבן דרך לקראת ההסמכה כיועצת הנקה מוסמכת IBCLC "
חשוב לי להוות מקור תמיכה לאמא, לכוון אותה לאן שהיא רוצה להגיע ובדרך שתתאים לה ולמשפחתה, ללא שיפוטיות ובנעימות.
המטרה שלי היא לעזור לאמא לגלות את השמחה. תחת העייפות והקושי אנחנו כולנו לביאות. נפלה בחלקי הזכות להרים את המראה לאמהות המדהימות שבאות לבקש לעצמן עזרה והדרכה.
טובת האם והתינוק/ת תמיד עומדת לנגד עיניי. מבחינתי הדרכת הנקה, היא השליחות שלי ובחזוני אני שם על מנת לתמוך, לסייע ולתת כלים ומידע חשוב, לכל מטופלת, וגם לסביבתה הקרובה, על מנת שתוכל להינות מחווית הנקה משמעותית ועוצמתית
הכנה ללידה ולהנקה, מעגלי נשים, מלווה בימים הראשונים לאחר הלידה.
אמא ל-6, תומכת במשפחות בענייני הנקה מאז 1999 ויועצת מוסמכת מ-2011. מציעה פתרונות מבוססים מחקרית, המתאימים למצב הבריאותי, הרגשי והמשפחתי של האמא. מעניקה תמיכה, עידוד ומעקב צמוד.
"הנקה היא המשך ההריון. כאחות בבית היולדות מתפקידי להגן ולחזק את הדיאדה של האם והתינוק ולתמוך בהנקה.
אני רואה בעבודה שלי זכות גדולה להיות שם עם כל הלב, עבור כל אמא ותינוק בהנקה ובהתפתחות שלהם יחדיו בזמן המשמעותי הזה בחייהם. כאחות ויועצת וותיקה ואמא לשישה ממשיכה ללמוד שעה שעה ובכל יום רק נפעמת יותר מפלאי ההנקה האימהות וההענקה."
אני אמא לאמה ודור. באה מעולם הטיפולי השלם (לפני הריון בזמן אחרי הלידה והורות ראשונית) אני מאמינה שחווית ההנקה היא אישית. המטרה שלי היא ללוות את האמא בהשגת מטרות ההנקה וההורות הראשונית שלה, כחלק מחוויה מעשירה מעצימה וחיובית עם תמיכה חום וחיוך לאורך כל הדרך.
עוזרת לאמהות החל מהכנה להנקה, באתגרי ההנקה בשבועות לאחר הלידה ועד גמילה מהנקה.
אני מאמינה שזו זכות גדולה להיפגש עם נשים לפני ואחרי לידה, להדריך ולייעץ להן בנושאי הנקה ולהיות שותפה בהכשרת יועצות הנקה חדשות
אני מאמינה שליווי נכון ,יד ביד עם האישה עם אמפטיה ורגישות יכול להביא להצלחה.
אם לשני ילדים, אחות טיפת חלב.
תקופות החיים של בדרך להריון, בהריון ואחרי לידה (וחוזר חלילה עבור רבות מאיתנו) הן תקופות משמעותיות ביותר עבור אישה, העוזרות לעיצובה בעולם. אני שמחה ללוות נשים בתקופות אלה, משלל היבטים, ולסייע לכל אחת להרגיש יותר בבית שלה מכל היבט שתבחר ברגע הנוכחי.
"נעים להכיר-אני דקלה גרטלר , אמא לארבעה מקסימים!!
מלווה נשים וזוגות בהריון כמדריכת הכנה ללידה ודולה ולאחר הלידה כמדריכת הנקה ושינה
בנוסף רכשתי קלים נוספים שיאצו, רפלקסולוגיה, פרחי בך וארומתרפיה דרכם אני מטפלת ותומכת בנשים וילדים.
שמחה ומודה על הזכות שניתנה לי ללוות נשים וזוגות בצמתים חשובים אלו.
אמאלה מזמינה אותך להתבונן לתוך עצמך ולהתחבר אל הטבע, אל עצמך ואל האמא
שבך."
מטרת על גילוי הנתינה שבהנקה ולהפוך החוויה לחיובית לאם ולתינוק
אני נעמי, מיילדת ויועצת הנקה. אמא לשלושה ילדים. הנקתי את שלושת ילדי, כאשר כל ילד ינק לתקופה אחרת, וחלק מילדי קיבלו גם תמ"ל, וגם בקבוקים. לפי מה שהיה נכון לאותו ילד ומה שהיה נכון לי כאמא. אני מאמינה שלהניק זה חשוב מאוד, וצריך להיות הבחירה הראשונה שלנו כאימהות, אך זה לא הכל בחיים. אעזור לך גם להניק הנקה מלאה, גם לשלב עם בקבוקים וגם להגמל מהנקה. הכל לפי רצונך ולפי הצורך. בואי נעבור את השלב יחד. יד ביד! עדיף ליצור קשר עם יועצת הנקה כבר מהרגעים הראשונים ולא לחכות. יש הרבה אתגרים באימהות! אקל עליך את החלק הקשור בהנקה 🙂
ליווי האשה בהכנה לקראת ההנקה וההורות ובכל שלבי ההנקה, התמקדות בהאכלה והזנה של תינוקות וגם פעוטות בדגש על האכלה כחלק מהקשר ההורי ושילוב הנקה ומזון נוסף אצל פעוטות וילדים צעירים.
"אחות מוסמכת ויועצת הנקה מורשית משה""ב. אמא לשלושה.
עובדת במרכז בריאות האישה בעכו כאחות נשים, נותנת שירות של ליווי הריון סיכון נמוך וסיכון גבוה. מעבירה הדרכות להנקה לקראת לידה.
אשמח לתת מענה במרפאה בעכו לכל שאלה, קושי ותמיכה בהנקה במהירות וללא עלות. "
מאמינה ברצון חופשי והגיון של היונק. במיוחד אוהבת מצבים מיוחדים.
"בעלת תואר ראשון במדעי ההתנהגות ( העמקה בפסיכולוגיה), מדריכת הנקה ודולה. מתגוררת בראשון לציון עם משפחתה- אוהד ושני בניהם פלג ורום.
כל נושא הריון ולידה זורם בה עוד מילדותה, מלווה נשים בכל שלבי ההריון והלידה לשלמות עצמית עם תחושת סיפוק והגשמה.
"
"מומחית ביעוץ הנקת תאומים, פגים ובמניעת קשיי הנקה, עובדת בביח שיבא( תל השומר).
אחות מוסמכת, יועצת הנקה, שינה ומנחת הורים."
עטרה לבר טלפון: 054-2401347 אזור קבלה: באר שבע ירוחם דימונה להבים מיתר עומר אזור שדה בוקר ונגב מערבי שפות: אנגלית, עברית מייל: ataralaber@gmail.com אתר אישי: www.ataralaber.com יועצת הנקה IBCLC ודולה לאחר לידה. נשואה ואמא לשישה מקסימים. נפגשת עם נשים וזוגות בהריון להכנה להנקה, ליווי האמא בבית החולים, ביקור בבית היולדת ועד גמילה. מרגישה שליחות נשית ואמהית להעצים את האישה לאחר הלידה.
"אחות מקצועית, ותיקה ומנוסה בתחום הריון,לידה,תינוק. אחות טיפת חלב , אחות מיילדת. יחס
אישי וליווי, הדרכה לאחר הלידה , ביקורי בית \בי""ח, הדרכה לטיפול כוללני בתינוק+שקילה."
אמא לשלושה. מתמחה ביעוץ הנקה לתאומים ומפגשי הכנה להנקה
יעוץ הנקה מותאם לאמא, צרכיה ואופיה
"הגעת הביתה ועכשיו את לבד עם התינוק?
הצעות ופתרונות נזרקים מכל הכיוונים?
את מבולבלת ועייפה ורק רוצה שהתינוק לא יבכה, לדעת שהוא לא רעב, רוצה שיצמד כבר לשד, שהכאב יפסיק…
את לא לבד, אני כאן איתך
בסביבה הטבעית שלכם אחת על אחת או בקבוצות מעגל אמהות נדבר נלמד ונהיה עצמאיות חזקות ובטוחות.
שמי עדי גרינברגר אמא לארבעה יונקים בדימוס כאחות טיפת חלב אחות ליווי הריון יועצת הנקה בקהילה ובביה""ח אני מאמינה בליווי ומעקב המשכי ומלא מיעוץ טרום לידה ועד גמילה אני איתך בדרך שלך"
אני מלווה נשים בהריון, בלידה ובהנקה, חשוב לי ללוות את היולדות מרגע הלידה, דרך היממות הראשונות, השבועות והחודשים של ההנקה, כל תקופה ואתגריה, להנגיש ידע, לתמוך ולאפשר לכל יולדת את ביטוי האמהות המיוחדת שלה בהנקה
"כיועצת הנקה חשוב לי לפגוש את האמא ולהקשיב לה, לכל מה שעובר עליה, לפגוש את התינוק ולהתבונן עליו, וגם להקשיב ולהתבונן בשניהם יחד.
התמיכה והליווי שלי מתחילים במפגש אך ממשיכים לאורך הדרך.
"
שלום, שמי אינה ואני מלווה נשים הרות ובני זוגן באתגר המשותף של ההנקה. מאמינה כי הכנה נכונה, ליווי ומתן מענה זמין הם סוד להצלחה בתהליך!
"אני אם ל6 ילדים , סבתא ל3.
הוסמכתי כיועצת הנקה ibclc בצרפת לפני 10 שנים.
אני מלווה אמאות לפי הדרך שלהן
כאמא לתאומים, יש לי ניסיון בליווי הנקה תאומים."
"רותי צוברי, ""אם הדרך"".
*מלווה ותומכת לאחר לידה.
*מדריכת הנקה.
*מעבירה סדנאות הכנה להנקה.
*מעבירה הרצאות בנושאים הקשורים לאימהות, אינטואיציות ומה שביניהן"".

למרות ואולי בזכות היותי (גם) מדריכת הנקה, אני רואה בהנקה נישה, ממכלול ענק ואינסופי שנקרא ""להיות אמא"".
בהרצאותי אני מזמינה את הנשים (והגברים כאחד) לשמוע על שלל נושאים מרתקים.
* קצת עלי ועל דיכאון לאחר הלידה שחוויתי ודרכי ההתמודדות איתו.
*הריון – הרגע שאחרי. ""הטריימסטר הרביעי"". *ממלכת היונקים ככלל ובני אדם כחלק ממנה.
*ובעצם ובעיקר על הורות, אינטואיציות ומה שביניהן.
ולהזכיר על חשיבות החיבור בין השתיים.
להן. להם.
וגם לי…
כי בעצם, ""את כבר יודעת, אני פה רק כדי להזכיר לך…""
"
אחות מוסמכת ויועצת הנקה
"מגיעה ליעוצים בבית הלקוחה באזור תל אביב ומקיימת קליניקה קהילתית שבועית במרכז צומחים יחד שינקין, תל אביב.
הכנה להנקה, יעוצי הנקה, גמילת לילה, גמילה מהנקה. נותנת מענה לכל הקשור במהלך תקופת ההנקה."
"נעים מאוד, אני מתת נשואה לאסף ואם לארבעה יקרים.
כשאני מקבלת את הזכות לפגוש אימא , אני מגיעה עם הלב כדי לפגוש לב."
מדריכת הנקה ומרפאה בעיסוק התפתחותית. אמא ל-4 . אוהבת להיניק ואוהבת לעזור לאמהות להיניק. מלווה כבר מתקופת ההריון במפגשי הכנה להנקה, במהלך כל תקופת ההנקה, חזרה לעבודה, מעבר למוצקים, ועד הגמילה.
"
גיתית שפרלינג נטורופתית N.D., ויועצת הנקה מוסמכת IBCLC, הומאופטית ,קרניאל סקרל
הנקתי עם הרבה אהבה וסיפוק את 8 ילדי לאורך הרבה שנים.
נסיון רב שנים בתמיכה, טיפול ויעוץ לנשים ותינוקות ברצף של הריון – לידה – הנקה
ייעוץ הנקה מותאם לצרכיהם האישיים של כל אם ותינוקה
הכנה להנקה, הנקה בחדר לידה,ביקורי בית, בקליניקה, מעקב טלפוני ומפגשי קבוצות
תחום התמחות : גישה הוליסטית באתגרים של הנקה – הריון – לידה"
להניק איך שנוח, ועד מתי שנוח
ייעוץ הנקה אישי ופרטני לפי הצורך שלך ושל תינוקך.
"שמי דנה, מדריכת הנקה מוסמכת, אמא ל 4 בנות, את כל בנותיי הנקתי ועם חלקן הייתי זקוקה לעזרה. לתחום ההנקה הגעתי מתוך הידיעה שהבחירה להניק היא הטבעית ביותר, אך היא יכולה להיות מלווה בקשיים והמון סימני שאלה, היא דורשת למידה והסתגלות הן מצד האמא והן מצד התינוק לכן אני כאן בשביל, ללוות, לתמוך, לעודד ולהרגיע.
הליווי שאני מציעה עוסק בהכנה להנקה, ייעוץ הנקה אישי בבית חולים או בבית והמשך ליווי צמוד.

"
נשואה ואמא ל- 3 ילדים, מתגוררת בתל מונד. יועצת הנקה IBCLC, וסוציולוגית. עובדת בקליניקה פרטית בתל מונד, ובסביבה. מלווה אמהות מהכנה להנקה בהריון, ייעוץ הנקה ומפגשים קבוצתיים לאחר הלידה. יועצת הנקה בטיפת חלב בבלי ת"א. מוזמנות להכיר גם באתר שלי https://www.arielalevy.co.il/
מדריכת הנקה כבר כמעט 5 שנים, מלווה אמהות בכל דרך בה הן בוחרות, מאמינה שלכל אמא יש את הדרך שלה להנקה בפרט ולהורות בכלל.
מגיעה לביקורי בית לאחר לידה ומפגשי הכנה להנקה לפני הלידה באזור המרכז. כמו כן מנחה מפגשי קלינקת הנקה אחת לשבועיים בימי שני ב"בואי" -סטודיו לאמהות בר"ג שם אפשר להמשיך להתייעץ במסגרת קבוצתית תומכת. יועצת הנקה IBCLC במחלקת היולדות בביה"ח איכילוב ובמלונית "בייבי ליס".
אחות פגיה מוסמכת וותיקה .
"אני אם לארבעה וסבתא לשניים , אחות טיפת חלב למעלה מ30שנים , בעלת תואר ראשון בסיעוד , קורס בריאות הציבור וקהילה , מדריכת הכנה ללידה ועיסוי תינוקות ,
יועצת הנקה IBCLC משנת 2007 ,
"
תקופת ההורות הראשונית הינה תקופה המערבת רגשות רבים ושונים ומפגישה אותנו אל מול אתגרים ומצבים חדשים. אני פה כדי ללוות את ההורים בתקופה זו, בתחום ההנקה בתור מדריכת הנקה ובשאר התחומים בתור דולה לאחר לידה.
חשוב לי להדריך את האמא במציאת הדרך המתאימה לה להנקה שלה, עם כל ההתמודדויות שיש לה עם ההנקה עצמה ומסביב.
"מדריכת הנקה מוסמכת בוגרת וינגייט, במסלול הסמכה לibclc.
מאמינה שייעוץ הנקה הוא לעיתים מסע, ואני שם בכל נקודה במסע הזה עבור האימא"
"אני איאם רוקחת במקצועי. נשואה לגמאל. אמא לשניים טייב וסמא. למדתי מדריכת הנקה אחרי שעברתי אישית דרך מאוד מאתגרת עם ההנקה ומתוך רצון לעזור לכמה שיותר אמהות שרוצות להניק ובכל זאת מוצאות קושי כלשהו.
מאמינה שכל אמא עושה את הכי טוב בשביל הילדים שלה. כל אחת בדרך שלה ולפי הבחירה שלה.
"
עובדת אחות בטיפול נמרץ פגים\ילודים ומלווה הורים במצבים שונים. יועצת הנקה מקצועית ורגישה, תומכת באימהות לאורך דרך הנקה. סבלנית וסובלנית מאמינה גדולה בצורך ללמידה ותמיכה בהנקה.
עובדת כאחות מוסמכת ויועצת הנקה IBCLC במחלקת אם ויילוד בבית החולים ברזילי, אשקלון. אחראית על תחום ביות מלא ואפס הפרדה במחלקה.
מלווה באהבה יולדות החל משלב ההריון דרך הלידה ויעוץ הנקה עם נסיון של שנים.
"מדריכת הנקה מוסמכת, דולה והכנה ללידה. עובדת בכל רחבי הגליל העליון ורמת הגולן: קריית שמונה, צפת, ראש פינה, טבריה, כרמיאל. עושה ביקורי בית וביקורים בבי""ח לאחר לידה.
עבדתי בעבר במחלקת יולדות בבי""ח בשוודיה .שם התפקיד שלי היה לעזור ולתת הדרכה על ההנקה ועל הטיפול הראשוני של התינוק לאימהות/ הורים.
אימא לארבעה ילדים , דוברת שלוש שפות: עברית, אנגלית ושוודית.
"
אם לשניים. יועצת הנקה מוסמכת IBCLC מדריכת נשיאת תינוקות, תחומים שקשורים זה בזה. בעלת תואר ראשון במדעי המחשב ובמתמטיקה. נעזרתי ביועצת הנקה בתחילת הדרך עם שני ילדיי ובכל פעם נוכחתי בשיפור המהיר ברמת החיים שלי ושל התינוק התורן. הרגשתי שלימודי הדרכת הנקה הם הדבר הנכון עבורי ולאחר לידת בתי השנייה החלטתי לעזוב משרת מהנדסת באינטל לטובת ייעוץ לאימהות תוך מתן דוגמה אישית.
"עובדת כאחות, , בעבר כאחות כפר ובמחלקת ילדים. כעת אחות מנוסה במחלקת יולדות.
מדריכת הנקה שנים רבות וכעת יועצת הנקה מוסמכת שעובדת בייעוץ גם במחלקה."
"אחות טיפת חלב, מאמינה בקידום בריאות ואורח חיים בריא, המתחיל בהריון ובתקופת הינקות.
אמא לשני בנים שלימדו אותי שלידה, הנקה והורות לא תמיד הולכים כמתוכנן ולעיתים יש צורך בעזרה והכוונה…
מקבלת בטיפת חלב בלבד. "
דגש מיוחד על כישורי תקשורת, ממחברות המדריך הישראלי להנקה
אני יועצת הנקה מוסמכת בישראל ובארה"ב. אני מסייעת אמהות ותינוקות עם אתגרים שונים בהנקה תוך שימוש בגישה הוליסטית להשגת מטרות ההנקה שלהם
"אמא לשניים, פיזיוטרפיסטית מזה 13 שנה ומדריכת הכנה ללידה.
מקצועית, זמינה, תומכת ואמפתית."
אני עוזרת לאמהות לקבל רוגע וביטחון אמהי דרך הזנה נבונה כדי לגדל את התינוקות שלהן בסביבה בריאה ואוהבת. אני דיאטנית, מדריכת הנקה ומאסטר NLP. חשוב לי לתת מידע שרלוונטי כי ידע זה כוח, אני בחורה מתמסרת ורוצה להיות האישה התומכת בהגשמת החלום בהנקה שלך.
"שמי נטלי, מדריכת הנקה מוסמכת, אמא לשניים.
כאמא חוויתי גם שאיבה בלעדית וגם הנקה בלעדית ומתמשכת.
אני מציעה את המומחיות המקצועית שלי בשני התחומים, גם בהנקה וגם בשאיבת חלב אם.
אני כאן בשביל החלב, בהנקה או בשאיבה (או שניהם!) כדי שכל אמא שרוצה להניק תוכל לעשות את זה בקלות, בהנאה ובלי תסכולים מיותרים שאני חוויתי בתחילת הדרך.
אני מציעה ייעוצים פרטיים להכנה להנקה, אתגרי הנקה, חזרה לעבודה, גמילה וסיום תקופת הנקה. יש אפשרות להדרכות בקבוצות קטנות בנושאי הכנה להנקה וחזרה לעבודה.
בחנות האינטרנטית שלי תמצאי חזיות הנקה שהן גם חזיות שאיבה בידיים חופשיות, בייבוא בלעדי, שמאפשרות לך לעשות הכל בחזיה אחת.
בבלוג תמצאי המון מידע מקצועי בנשואי שאיבת חלב והנקה.
WWW.BSHVIL.COM
אשמח לסייע לך!
"
"אני אוהבת לשמור על קשר רציף עם האימהות שאני מלווה, תמיד זמינה לכל שאלה..
"
אני שושן אמא של סהר ודור, מאמינה שהנקה זוהי דרך חיים וניתן לשלב אותה בכל מקום וזמן. כתבתי ספר ילדים "אמא מ(ע)ניקה" העוסק בקנאתו של בני סהר לדור התינוק היונק… שלימד אותי לאהוב לחבק ולקבל את הקנאה.
אני מאמינה שהנקה צריכה להיות נוחה, נעימה וזולה. מנסיוני אני יודעת שאין דרך אחת נכונה להורות ולכן אין דרך אחת להניק. אני שואפת לעזור לכל אישה לממש את ההנקה שטובה עבורה ועבור ילדיה.
אמא לארבעה, מניקה בעצמי למרחקים ארוכים. אחות טיפת חלב בשירותי בריאות כללית
אני מיה, אמא לשניים ובעלת תואר ראשון בפסיכולוגיה. אני מאמינה כי לכל אמא יש את הכוח לתת את הטוב ביותר לתינוק שלה. ההנקה היא בעיני הרבה יותר מרק צורת הזנה. הנקה היא חיבור, נתינה, הקשבה ובעיקר- הנקה היא אחרת בשביל כל אחת. חשוב לי לעזור לך למצוא את הדרך המדויקת ביותר עבורך ועבור התינוק שלך, תוך הקשבה, מקצועיות ומתן כלים וביטחון שיאפשרו לך להתמודד ולהצליח בעצמך!
"כל שעה נשיקה
כל שעתיים חיבוק"
"אני אמא ל 3, הגעתי אל המקצוע הזה מתוך רצון לעזור לאמהות, בתקופה המשמעותית של תחילת האמהות. יועצת הנקה מוסמכת משנת 2011, מלווה בגישת B.O.T.
שותפה בקליניקת הנקה בהדר יוסף, בה מתקיימים יעוצים, מפגשים להכנה להנקה, וסדנא לאמהות מניקות.
אשמח לעזור גם לך."
"אמא ל 3, בעלת תואר ראשון בפסיכולוגיה ותואר שני בטיפול באומנות, יועצת הנקה מוסמכת IBCLC.
בעלת קליניקת הנקה בהדר יוסף, בה נערכים יעוצי הנקה, סדנאות לאמהות מניקות והכנה להנקה.

"
אני רואה בהנקה המשך טבעי של תקופת ההריון בעזרת הנקה תוכלי להעניק לתינוקך תזונה מיטבית ובריאה, חיזוק מערכת חיסונית. לעיתים הנקה דורשת למידה והסתגלות מצד האם והתינוק. עם הדרכה אישית ולווי צמוד שלי תוכלי לעלות על דרך המלך בהנקה.
נשואה לשלום ואמא ל2 בנות. מלווה אימהות בהנקה בדרך שלהן משלב ההכנה להנקה בהריון ועד לגמילה. בעלת קליניקת הנקה בבאר גנים בה מתקיימים יעוצים, מפגשי מעקב פרטיים וקבוצתיים, וסדנאות שונות לאמהות מניקות. בנוסף מדריכה קלינית לסטודנטיות בקורס מדריכות הנקה ומנהלת קבוצת "אמא מניקה" בפייסבוק ובאתר: www.imanika.co.il
"אמא ל 3, בעלת תואר ראשון בפסיכולוגיה ותואר שני בטיפול באומנות, יועצת הנקה מוסמכת IBCLC.
בעלת קליניקת הנקה בהדר יוסף, בה נערכים יעוצי הנקה, סדנאות לאמהות מניקות והכנה להנקה.

"
אני צאלה, מדריכת הנקה ומרפאה בעיסוק התפתחותית. אמא ל-4 . אוהבת להיניק ואוהבת לעזור לאמהות להיניק. מלווה נשים החל מתקופת ההריון במפגשי הכנה להנקה, במהלך כל תקופת ההנקה, חזרה לעבודה, מעבר למוצקים, ועד הגמילה.
שמי חן כפיר מוסמכת, אחות אונקולוגית ויועצת הנקה. אשמח להצטרף אליך למסע, להדריך ולתמוך בך בדרך להגשמת המטרה אותה רק את אמא, תציבי לך ולתינוקך.
ליווי אישי, גישה הוליסטית, דגש על הפיזיולוגיה של ההנקה מבוססת מחקר
"נשואה ואמא ל 3 ילדים מקסימים.
מדריכת הנקה ומלווה התפתחותית, שמחה לסייע לנשים לאחר לידה לאורך כל הדרך."
"אחות מוסמכת, יועצת הנקה מורשית ומרצה. בוגרת האוניברסיטה העברית, הדסה ירושלים ואוניברסיטת תל אביב.
בעלת ניסיון ומיומנות בתחום הן במחלקות פגיה, יולדות ובמרפאות לבריאות הילד וטיפת חלב. מייעצת לפני לידה ומלווה לאחר לידה. "
אני צאלה, מדריכת הנקה ומרפאה בעיסוק התפתחותית. אמא ל-4 . מלווה נשים החל מתקופת ההריון במפגשי הכנה להנקה, במהלך כל תקופת ההנקה, חזרה לעבודה, מעבר למוצקים, ועד הגמילה.
אני נעמה ואני אמא ל 2. יחד עם הפיכתי לאם התאהבתי בתחום ההורות הראשונית והבנתי שזהו הדבר בו אני רוצה לעסוק. בנוסף להכשרתי בתחום ההנקה קיבלתי הכשרה כדולה לאחר לידה ואני רואה את הדברים כבלתי נפרדים כשאני מגיעה ללוות יולדת ומשפחה. התקופה הראשונה לאחר הלידה היא תקופה מלאה בשינויים, תהפוכות, רגשות, התרגשויות ואתגרים ואני כאן כדי לעבור את התקופה הזו יחד איתכם ובדרך שלכם.
מדריכת הנקה, נטורופתית ודולה
ניסיון רב שנים בהולנד בהנקה אם פגים ונשים לאחר לידה.עלה חדשה אם רצון עז לעזור להדריך ולייעץ לנשים להניק בצורה קלה ואיכותית.
ההנקה יכולה להיות אחת החוויות המהנות והמשמעותיות ביותר באימהות שלך. תמיכה מקצועית טובה יכולה לסייע לך להגשים את היעדים שלך ולהקל עלייך. מוזמנת להתקשר ולהתייעץ!
מדריכת הנקה ונשיאת תינוקות, הכנה ללידה, מענה מהיר ותמיכה און ליין, ביקורי בית, מעקב לאחר הדרכה.
"אני מנחת הורים , מלווה בתהליכי פרידה מחיתולים מומחית לזיהוי צורכי התינוק על פי שפת הגוף שלו. מאמינה שההורים והאימהות בפרט שאני מלווה יודעות הכי טוב מה נכון להן ולמשפחתן ולכן אני נותנת להם את הכלים הדרושים לעשות את מה שהם החליטו ואת כל הידע התומך. הנקה היא הדבר עולם שלם ומתוכו ניתן להגיע להמון דברים נוספים.
מרגישה שלימודי הדרכת הנקה זה הדבר הכי טוב שיכולתי לתת לעצמי. "
כל ייעוץ יינתן בבית היולדת. בייעוץ נשוחח על מהלך ההריון והלידה, על קשיי ההנקה. נבחן כיצד התינוק יונק ותקבלי דגשים ליישום מיידי. לאחר הביקור תקבלי תמיכה וליווי צמודים לפי הצורך וכן ביקור נוסף.
כמטפלת בנטרופטיה המלווה להורות בריאה משלב הפריון ועד התפתחות פעוטות בשנים הראשונות אני מסתכלת על האשה והתינוק , על המשפחה כמערכת רחבה עם צרכים שונים ומתאימה את הליווי לצרכים של האשה התינוק והמשפחה המתהווה כמכלול שלם .
אחות טיפת חלב בעלת תואר ראשון בסיעוד, תואר שני בבריאות הציבור במסלול מנטורינג IBCLC
"לכל אימא יש את הדרך שלה, אבל איך מוצאים אותה? בעזרת ידע והכוונה מתאימים אני עוזרת לאימהות להניק ולבחור בדרך שהכי טובה להן.
אני מאמינה שהכנה עוד בתקופת ההיריון משפרת את הביטחון האישי ותורמת להצלחת ההנקה.
ומי אני?
אני אחות מדריכת הנקה. מתמחה בהדרכה וליווי אימהות בתחומים שונים; התפתחות, תזונה, שינה ועוד.
בעבר ניהלתי טיפות חלב ועבדתי במשרד הבריאות בבקרת איכות."
"שמי נגה, אני מדריכת הנקה במסלול ibclc.
חשוב לי ללוות את האמא יד ביד בדרך שבה היא רוצה ללכת, לסייע לה ולענות לה על כל שאלה שמתעוררת, להדריך אותה באווירה נעימה החל מתקופת ההריון במפגש הכנה להנקה ועד לתום תקופת ההנקה.
אני אמא מניקה ליהב, הקיסרי שלי, בן השנתיים (+כמה חודשים).
התגלגלתי למקצוע דרך שמיעת סיפורים של אמהות שתרמתי להן חלב אם, והחלטתי ללמוד את רזי המקצוע בכדי לסייע לאמהות."
"חולמת לעזור לאמהות לשנות את התפיסה שלהן סביב ההנקה וה""קושי"" שבה.
לעזור להן להנות מתקופת ההורות הראשונית ולהיות להם למעטפת לאורך כל התקופה."
ההנקה אמורה להיות חוויה טובה ומספקת, הן לאמהות והן לתינוקות. המטרה שלי היא לסייע לך לממש את ההנקה שעליה חלמת, וללוות אותך עד להתגברות על האתגרים, הן בייעוץ בביתך והן בהמשך הקשר אחר כך.
דולה, מדריכת הכנה ללידה, מדריכת עיסוי תינוקות. אני רואה את הליווי בהנקה כמסע באימהות שמסייע לאם להיות בטוחה בהורות שלה ובטיפול בתינוק שלה.
"היי, אני יועצת הנקה משנת 2002 , שמחה שמתאפשר לי לתת שרות יעוצים, בעיקר דרך משרד הבריאות במקום עבודתי בטבריה. נשים, המקבלות שרות מטיפות החלב שלנו בנפת כנרת, רשאיות לפנות אלינו לקבלת שרות ?במרפאת הנקה בטיפת חלב.

באופן פרטי, אני נותנת יעוצי הנקה ר-ק בקליניקה שלי בקדרים ""Ken להנקה"" לרוב בסופי שבוע בלבד ???"
"היי, אני יועצת הנקה משנת 2002 , שמחה שמתאפשר לי לתת שרות יעוצים, בעיקר דרך משרד הבריאות במקום עבודתי בטבריה. נשים, המקבלות שרות מטיפות החלב שלנו בנפת כנרת, רשאיות לפנות אלינו לקבלת שרות ?במרפאת הנקה בטיפת חלב.

באופן פרטי, אני נותנת יעוצי הנקה ר-ק בקליניקה שלי בקדרים ""Ken להנקה"" לרוב בסופי שבוע בלבד ???"
"מאמין שלי:קיום סינרגיה בין כל בני משפחה בתהליך ההנקה.
אני אחות מוסמכת BA,עובדת בב""ח בני ציון במחלקת נשים.חלק מעבודתי זה טיפול ביולדות,נותנת יעוצי הנקה,מדריכה נשים בהריון כיצד להתכונן נכון לקראת ההנקה.לאחרון פתחתי עסק פרטי ""אור ושלווה"" ביחד עם יועצת הנקה סבטה סרף.אשמח להשתתף בפעילויות מטעם האגודה."
"שמי לבנה ציולפאיב יועצת הנקה ואחות מוסמכת בעלת 10 שנות ניסיון,
אני מאמינה שאמא שהנקתה קלה ואינה כרוכה ב""עבודה קשה"" הינה אמא שלווה, נינוחה, מאושרת ובטוחה בעצמה בכל הנוגע לטיפול בתינוקה וחווית הנקה כזאת אני מעוניינת להעניק"
כאחות ומדריכת הורים מאמינה בשילוב ידע מקצועי עם אישיות מכילה מקשיבה ומשקפת ,כלי חשוב להמשגת ניהול הנקה מזין ובריא .
"הי 🙂
אני מירית, אמא ומדריכת הנקה, ואשמח ללוות אותך ברגעים הטובים או הקשים, ללכת איתך יד ביד ולעזור לך להגיע למקום שנכון לך ולתינוק שלך, בחום וברגישות :-)"
כל אימא מגדירה הצלחה אחרת. חשוב לי לעזור לאימא שמולי להצליח בדרכה. – אם את רוצה ללמוד להיות יועצת הנקה את מוזמנת לדבר איתי
"כל לידה, כל ילד, כל אמא, הם ייחודים. אני כאן כדי להקשיב ולתמוך באמהות במסע הנקה שלהם, מה שזה לא יהיה, ללא שיפוט. אני מאמינה במקצועיות, בידע, במעקב ושירות. זה באמת לוקח כפר, לא רק לגדל ילד, אבל גם לתמוך באמא, ואני מאושרת לקחת חלק בתמיכה הזאת.

-מיכל זילברמן ריגר, אמא ל2, גרה במרכז ת""א, מדריכת הנקה מוסמכת במסלול IBCLC
"
מסייעת לאימהות למצוא את הדרך האימהית שלהן. מקיימת קליניקת מעקב בחולון אחת לשבוע
"אני נשואה ואמא לשלושה
אחות מוסמכת בעלת תואר ראשון בסיעוד, יועצת הנקה ומדריכה קלינית מטעם משרד הבריאות
אני מגיעה לביקורי בית ומספקת שירות של לווי וייעוץ הנקה, מעקב, ליווי טלפוני ותמיכה
חשוב לי להתאים תוכנית המתאימה לאם
מאמינה ביכולת האם להניק תוך קבלת סיוע, תמיכה ולווי לאורך כל תקופת ההנקה.
חשובה לי תקשורת טובה, מכבדת, אנושית ומקצועית, עם הנשים להן אני נותנת שירות.
"
"אמא ל2 ילדים, אחות ויועצת הנקה ibclc, לומדת נטורופטיה, מאמנת באורח חיים בריא, וברפואה מונעת ותזונה נכונה ובמסגרת היעוץ תוך ראיה הוליסטית אני משלבת את העולמות הללו, חשוב לי הקשר והתמיכה באם המניקה לאורך כל תקופת ההנקה, ובניית תוכנית מותאמת עפ מצבה של האם ומשפחתה.

"
אני אחות מוסמכת, ויועצת הנקה בבית חולים במרכז. ההתמחות בייעוץ הנקה היה אחד הקורסים היותר מעצימים שחוויתי. חינוך וקידום תחום ההנקה מעורר בי השראה. אני מאמינה בייעוץ אישי, אינטימי ומתאים אישית לכל אם כדי למנוע בעיות וקשיים בהנקה והגמילה מהנקה ולאפשר שמירה על בריאות האם והתינוק.
נשואה לליאור ואמא לאיתן ואלה. מקיימת יעוצים פרטיים בבית היולדת ובבתי החולים. מקיימת מפגשי הכנה להנקה ומפגשי מעבר למוצקים וחזרה לעבודה.
יצירת "תוכנית הנקה" שמתאימה לאם ולתינוק
תומכת ומלווה אימהות משלבי ההריון ועד גמילה מהנקה. מקיימת קליניקת הנקה לשם המשך מעקב. מסייעת לאמהות בהתאמה לאמא שהיא, ומסייעת להורים לבחור בדרך המתאימה להם
נשואה לאסף ואמא ל-3. בעלת BA בניהול מע' בריאות. מתנדבת בבי"ח שע"צ בירושלים. חשוב לי לתת את המענה בהתאם לאמא שעומדת מולי. מאמינה מאוד בהרגשות והתחושות האישיות של כל אמא.
"יועצת הנקה מוסמכת משנת 2010 ואמא ל7 ילדים. מביאה את הנסיון המקצועי והאישי ואת האהבה שלי לאמהות כדי לתמוך בכן בהנקה.
"
"אחות, יועצת הנקה ויועצת שינה. משלבת את כל הדרכות טיפת חלב עם הנקה ושינה.
מייבאת מאיטליה פטמות כסף לטיפול בפצעי הנקה"
אחות ויועצת הנקה
אשמח לעזור לכל אמא להשיג את יעדי ההנקה שלה
30 שנות פעילות ויעוצים עכשיו סבתא ובחצי פנסיה! אני משכירה משאבות סימפוני ולקטינה.
אני בת 38, נשואה, אם לשני בנים, מאמינה בתקשורת דו כיוונית מעצימה ומקרבת בכדי להגיע לתוצאות מיטביות, מוכנה ללכת רחוק וגבוה בשביל כל אחת שתביע נכונות ומוטיבציה ומצד שני משתדלת לא לקחת את החיים כ"כ ברצינות, כי חשוב ליהנות מהדרך!
אני מקבלת לקוחות של שירותי בריאות כללית, ללא עלות, במרפאת הנקה בקרית השרון נתניה. תור נקבע במוקד, עבור "אחות יועצת הנקה".
אחות מוסמכת בעלת תואר שני, מתמחה בליווי נשים בהריון ואחרי לידה. יועצת הנקה מוסמכת של משרד הבריאות. מנהלת עמוד אינסטגרם פעיל, מלא בטיפים ומידע עבור אימהות טריות (גם אבות). נושמת וחיה את עולם בריאות האישה, מאמינה בטובת האם, כדי להוביל להצלחה בדרך שתתאים לה.
מדריכת הנקה מוסמכת, מלווה התפתחותית ומנהלת קהילת אמהות בחופשת לידה. חשוב לי לתת מענה מקיף, מדוייק ומקצועי לאמהות שאני פוגשת, ולהמשיך את הקשר בליווי צמוד ומענה לכל שאלה או התייעצות.
הנקה- מתנה נפלאה שתוכלי להעניק לתינוק שלך לעיתים יש אתגרים וקשיים במהלך הדרך…אני כאן לסייע לך
הכנה ותמיכה, יחס אישי, התאמת תכנית לפי דרידות וצרכים של המשפחה, תמיכה לאחר ביקור
תומכת בך, בדרך שלך עם ידע ונסיון מקצועי
אני יועצת הנקה ומיילדת. רואה בהנקה המשך טבעי ללידה. מודעת לקשיים שיכולים להיות בדרך. מאמינה שעם גישה נכונה ניתן להתגבר עליהן. מאמינה מאוד בחשיבות של הכנה להנקה לפני הלידה.
קשובה לאמא המניקה ומתאימה את הייעוץ הנקה לפי צרכיה הספציפיים על בסיס ידע מקצועי
יועצת הנקה מוסמכת IBCLC, בעלת בית הספר ״אם ודרך״ להכשרת מדריכות הנקה, מלווה אמהות ותינוקות לאורך כל תקופת ההנקה, עוד לפני הלידה ועד הגמילה.
הגעתי למקצוע מתוך אהבה גדולה לעזרה הבינאישית לנשים. הבנתי כמה אישה זקוקה לתמיכה, סיוע והכוונה נכונה וטובה כדי להצליח ולהתקדם לעבר הנקה נהדרת!
דלית, אמא לשלוש בנות, יועצת הנקה בעלת הסמכה בינלאומית IBCLC. אני מאמינה שכל אמא עושה למען ילדיה את הטוב ביותר שביכולתה ואני אהיה שם לצידה להשיג את המטרות שהציבה לעצמה בדרך שמתאימה לה – החל מהכנה לקראת לידה ועד גמילה
בעלת עשר שנות נסיון עשיר, מלווה הרבה יולדות בית
"If a new vaccine became available that could prevent one million or more child deaths a year, and that was more over cheap, safe, administered orally and required no cold chain, it would become an immediate public health imperative.
Breastfeeding can do all of this and more, but it requires its own ‘warm chain’ of support.
(Editorial 1994)
"
אחות טיפת חלב ותיקה עם נסיון בהדרכת אמהות ובני משפחתם,הקשבה והכלה
"הי, אני מיטל נאור , אמא ל6 ילדים מתוקים במיוחד,
כבר למעלה מעשור מלווה ותומכת ביולדות בכל השלבים ומדריכת הנקה.
מאד מאמינה בעוצמות הטמונות בכל אישה ואישה
ורוצה להעיר ולהאיר את האינטואיציה האימהית "
"I believe:
"" a new vaccine became available that could prevent one million or more child deaths a year, and that was more over cheap, safe, administered orally and required no cold chain, it would become an immediate public health imperative.
Breastfeeding can do all of this and more, but it requires its own ‘warm chain’ of support.""
(Editorial 1994"
מדריכת הנקה וקלינאית תקשורת. קודם כל הקשר (:
מדריכת הנקה מוסמכת ומנהלת קהילת אמהות בשלב המעבר למוצקים. מלווה אמהות ותינוקות בדרך הנוחה והמותאמת ביותר עבורן בכל שלבי ההנקה.
מדריכת הנקה מוסמכת, מלווה אמהות בחיפה והסביבה לאורך כל הדרך
אחות מוסמכת עם ותק של 8 שנים בטיפת חלב, תואר שני עם מומחיות בגיל הרך מטעם אוניברסיטה עברית. מטרתי לעזור לנשים לבנות מערכת יחסים בריאה ועמוקה עם התינוק ובני המשפחה, תוך הבנה שכל משפחה היא ייחודית וכך גם הגישה אליה.
"כאמא ל4 בעצמי, גם אני חוויתי קשיים בהנקה. מתוך כך הבנתי כמה חשוב הוא ייעוץ שמותאם אישית לכל אחת.
בנוסף- אני אחות מוסמכת בעלת ניסיון בעבודה במחלקות יולדות+תינוקיה וכן טיפת חלב."
"מדריכת הנקה מוסמכת, נטורופתית והרבליסטית קלינית, מלווה נשים בהריון לקראת הנקה, טיפול באתגרים בכל שלב בהנקה.
תומכת ומדריכה לטיפול הטבעי באם המניקה ובגידול התינוק בסביבה בריאה ומזינה.
מאמינה שיש דרכים רבות להנקה. מקצועית, נעימה ומכילה.
מגיעה לבית הלקוחה, בקליניקת ההנקה בביתי או בבית היולדות מיד לאחר הלידה
"
"היי(:
אני מוריה,
אמא לשלושה בנים ומדריכת הנקה מוסמכת.
מלווה אותך בכל שלבי ההנקה,
מההריון ועד הגמילה,
ומשווקת מוצרים משלימים.
כאן לכל שאלה."
ליווי והדרכה נכונים בתהליך ההנקה הופך את האתגר לחוויה נהדרת. כאחות ליווי הריון ויועצת הנקה מוסמכת מלווה זוגות בהריון ולאחר לידה.
מה שחשוב לי זה שההנקה תהיה ידידותית ומענגת גם לתינוק וגם לאמא
אחות ויועצת הנקה בליס – איכילוב, דולה ומדריכת הכנה ללידה
אני מאמינה בלב שלם שלכל צמד של אמא ותינוק שמורה, בכל שלב, הזכות לבחור את הדרך המתאימה ביותר עבורם. התפקיד שלי הוא לעשות אתך סדר בתוך המהומה. לתת לך שקט. לעזור לך לגלות את הדרך שלכם, את מה שעובד בשבילכם, את מה שנכון לך ולתינוק שלך.
"עוזרת לאמהות להשיג ביטחון ורוגע אמהי דרך הזנה כדי לגדל את התינוקות שלהן בסביבה בריאה ואוהבת. אני דיאטנית קלינית עוסקת באלף הימים הראשונים מגיל אפס בהריון עד גיל שנתיים אחרי לידה
את עושה את הכי טוב שאת יכולה כי אמא יודעת הכי טוב! "
חשוב לי לתת לאמא בדיוק את מה שחיפשה כשפנתה אליי, במקצועיות וברגישות
"הי, אני שירן, מדריכת הנקה והורות אינטואיטיבית, נשואה אמא לבן 4 ול2 הולכות על 4. מתגוררת עם משפחתי במושב הסמוך לעיר קריית גת.
מלווה משלב ההריון בהכנה להנקה, לאחר הלידה ועד הגמילה. מגיעה עד אליך לביקור בית באזור השפלה הדרומית והדרום.
מעבירה סדנאות והרצאות של הכנה להנקה, הנקה בימים הראשונים, מעבר למוצקים ובייבילד, חזרה לעבודה ועוד.
למקצוע הגעתי מתוך החוויה האישית שלי, שבה שמעתי וקיבלתי עצות מכל הכיוונים, דעות שונות שבלבלו וגם עזרו, שחלקן (כך גיליתי בהמשך) היו מוטעות לצערי.
מטרתי היא לתמוך באם ולהנגיש לה את המידע הנכון, תוך כדי הכוונת האם להגעה לתשובות ולדרך הנכונים לה- בעזרת האינטואיציה האימהית שלה.
דף הפייסבוק שלי: https://www.facebook.com/%D7%A4%D7%99%D7%A6%D7%99-cooli-%D7%98%D7%91%D7%A2%D7%99-%D7%9C%D7%92%D7%93%D7%95%D7%9C-%D7%91%D7%99%D7%97%D7%93-139515983286636/"
יעוץ הנקה המותאם לאם, לתינוק, לאופיה ולרצונותיה
אחות מוסמכת .תואר ראשון במנהל מערכות בריאות .יועצת הנקה . 45שנה עבודה בקהילה.
אעשה את המיטב כדי לראות אמא מחייכת ותינוק רגוע ושמח 🙂
ראה באתר
יועצת הנקה מעל 15 שנות ותק מתמחה בהדרכה ומעקב בהנקת פגים .מעצימה אמהות וביחד עם האם מגיעות למצב אופטמלי המתאימה לאם ולילוד
אני מדריכת הנקה וסטודנטית לסיעוד, כאן כדי לעזור לכן להסתגל לכל שלב בהנקה — באווירה נעימה ורגועה ובקצב שלכן.
הגעתי למקצוע הזה ממקום של תמיכה ועזרה בהנקה, בעיניי אין דרך אחת להניק. הקו שמוביל אותי כאשת מקצוע, הוא לתמוך באמא בדרך הנקה שהכי נכונה לה, ללא ביקורת ושיפוט.
"אחות ליווי היריון וטיפת חלב, יועצת הנקה ויועצת שינה.
להיות שם בכל אותם רגעים לאורך הדרך, בתוך השאלות, הדאגות, להרגיע, לעודד ולייעץ.
כי אימהות זה מסע מבלבל, מפחיד, משמח, מעייף ומלא אהבה."
מדריכת הנקה משנת 2009,אימא ל7 בנות. מלווה אימהות בדרכן הקסומה של עולם ההנקה. עוד מתקופת ההריון בהכנה להנקה, דרך הלידה והימים הראשונים בהתחלת מסע ההנקה. תמיכה ועסרה באתגרי ההנקה השונים שמגיעים בדרך. בתקופת ההנקה המלאה, דרך החזרה לעבודה, שאיבות והצגת מוצקים, ועד הגמילה. חשוב לי מאוד לתת לך להבין שאינך לבד בדרך ההנקה שלך. להנקה פנים רבות ומגוונות. תומכת בך בסבלנות, במקצועיות ובאהבה. אל תהססי תתקשרי.
"בהיותי אחות טיפת חלב, יועצת הנקה, יועצת שינה ומדריכת עיסוי תינוקות חשוב לי להתייחס לכלל ההיבטים של התפתחות התינוק, סביבתו וצרכי המשפחה על מנת לתת לכל אמא את הסיוע המתאים לה.
המטרה שלי היא לעזור להשיג לאם ולתינוק הנקה נעימה ובריאה ללא כאב. וכשאמא לא תהיה עסוקה בכאבים או בקשיי הנקה היא תוכל להתחבר לחווית האמהות הנפלאה ולהנות ממנה."
"אפרת יאנג נשואה +3
מדריכת הנקה ומלווה התפתחותית
שילוב נפלא בין שני העולמות .
הצעדים הראשונים והחיבור אל העולם הגדול שמחוץ לבטן ,תמיד מרגשים ולעיתים מאתגרים.
חוויה קסומה ומהנה להכיר את עולם התינוקות ואת יסודות ההתפתחות.
"
אוהבת אנשים, רואה חשיבות בהעצמת האישה ונהנית מאוד מהקריירה השניה שלי 🙂
יועצת הנקה מוסמכת של משה"ב, עובדת במרכז בריאות האישה בעכו. ייעוץ הנקה בחינם במרפאה.
להיות לעזר
"אני מאמינה ביכולת האשה ליצור את המציאות באמצעות התכווננות והכנה נכונה גם בהיריון, גם ללידה וגם לקראת ההנקה.
אני אמא לארבעה בנים ומתוכם זוג תאומים, מה שביסס את המומחיות שלי בעולם הזה במהלך השנים ולכן גם מכירה את עולם הפגות מקרוב. "
מלווה אימהות משנת 2008, מנחת מעגלי אימהות מטעם עיריית ת"א ומועדון חלב אם. תמיכה מקצועית ועוטפת שקשובה לצרכייך ולצרכי תינוקך בשנים הראשונות להורות.
"דיאן, אמא ל6 ילדים , סבתה ל3
מלווה נשים בהיריון, פוסט פארטום כיועצת (ibclc ב2009) ומטפלת רפואה סינית (דיקור, תזונה, צמחים)"
מיילדת מוסמכת ויועצת הנקה
אחות, יועצת הנקה ויועצת שינה. ניהלתי טיפת חלב ובוחנת במבחנים ממשלתיים לאחיות יועצות הנקה ושינה. בכל הדרכה מקיפה מידע מכל העולמות ומנסה להעניק להורים ידע עדכני ומקיף שייסע בכל התחומים של תחילת החיים.
שמי עדי גרינברגר, אני אחות מוסמכת עם רקע עשיר כאחות טיפת חלב ואחות ליווי הריון, עובדת כיועצת הנקה בביה"ח לניאדו, מרצה בתחום הנקה בקורסים של יועצות הנקה, מובילה את מועדון הנקה מטעם מועצת נשים של עיריית כפר סבא מנחת קבוצות וסדנאות של אמהות בנושא הנקה ועיסוי תינוקות. אוהבת מאוד את העבודה שלי ורואה בה שליחות
הנקה יכולה להשתלב בחיים שלך ולא חייבת להיות כל החיים שלך. אשמח לעזור לך למצוא את הדרך הנכונה והמדויקת עבורך להניק ובטוב. אני מזמינה אותך לקבל ייעוץ הנקה מקצועי, הכולל ליווי צמוד ותומך מהריון ועד גמילה.
אחות מוסמכת בעלת וותק רב בתחום פגים ויילודים. מיקצועית, בעלת תקשורת בין אישית ותודעת שירות גבוה, נעה, נעימה, חרוצה, אחראית בעלת משמעת עצמית ומוסר עבודה גבוה.
אשמח ללוות אותך לאן שאת רוצה להגיע, לתמוך, להכיל ולאפשר לך להיות בטוב עם עצמך ועם התינוק שלך.
חשוב לי להקשיב לך ולעזור . חשוב לי לחבק בימים הקשים שאחרי הלידה ובעיקר להגיד לך שאת האמא הכי טובה עבור התינוק שלך..
"מאמניה שההנקה נתינה .ואין יותר טוב מנתינה של האם לתינוקה
"
עבורי הדרכת הנקה הינה שליחות, ברצוני לאפשר לאמהות גישה לידע, כלים ותמיכה על מנת שיוכלו לקבלת החלטות נכונות עבורן ועבור ילדיהן
טובת היולדת – האמא.
בעלת נסיון של שמונה שנים ביעוץ הנקה,אוהבת את העבודה, אוהבת לעזור לאחרים .
"אחות במחלקת יולדות בסורוקה.
"
אני אחות במקצוע, יש לי תואר שני בהתפתחות הילד, חשוב לי לשמוע את הרצון והמטרות שלך בהורות שאת רוצה לבנות.
אחות מוסמכת מדריכה קלינית יועצת הנקה ויועצת שינה
יועצת הנקה עובדת במחלקת יולדות בי״ח מעייני הישועה
מאמינה כי הכנה מוקדמת, ליווי מקצועי וזמינות עבור בני/ות הזוג הם הדברים החשובים שיהפכו את חווית ההנקה לנעימה וחיובית.
"אחות אקדמית ( תואר שני ), שנים רבות כאחות טיפת חלב, מדריכה קלינית מורשית משה""ב, יועצת הנקה ויועצת שינה, מומחית בפסיכותרפיה בשיטת הc.b.t מורשית משה""ב, מטפלת ומדריכת הורים בכל סוגי חרדות, פוביות, שינויים במצבי רוח, דכדוך עד דכאונות בינוניים, לפני הלידה ואחריה, מאמינה בשילוב כל הכלים המקצועיים שרכשתי לאורך השנים בתחום הטיפול בהורים ובתינוקות.
מכילה, משקפת, ובעלת יכולת לתקשורת מקרבת מהלב."
"בחרתי בעיסוק זה כי תמיד אהבתי תינוקות ונמשכתי לטיפול בהם, אני מוצאת בהם את היכולת להרגיע ולהירגע.
עבדתי במשך 16 שנה כמתכנתת, במהלכן נולדו הילדים שלי ועסקתי גם בתמיכה ועזרה לחברות ובנות משפחה שילדו. למדתי הדרכת הנקה ב""חלב אם"" וליווי לאחר לידה והנחיית קבוצות במכללת ""ללדת"".
ילידת 1978, גדלתי במושב עולש שבעמק חפר ומתגוררת היום במושב מי עמי שבואדי ערה. עברתי כמה שנים של טיפולי פוריות והיום אני אמא למנור, ילידת 2007, ספיר, ילידת 2010 ועידן, יליד 2013. התחלתי ואני עוברת את המסע שלי יחד עם זיו, בן זוג אבא ושותף."
אני מאמינה שאת ההנקה צריך להתאים לאמא ולתינוק לאחר שפרסתי הפניית את כל הידע המקצועי, החדיש והרלוונטי ביותר עבורך. כל אחת ומה שמתאים לה ואין אמת אחת. אנחנו הולכות יחד בדרך שמתאימה לך במקצועיות, אמפתיה וכן גם קצת הומור ?
"שלום שלום!
קוראים לי בלייר אלון ואני אשמח להכיר אותך!
אני גרה בקריות עם בעלי וארבעה ילדים קטנים.
אני מדריכת הנקה מוסמכת, מדריכת עיסוי תינוקות וגם יש לי תעודה בליווי התפתחותי וספורט טיפולי לילדים וגם תואר בבריאות ציבור.
אני ישראלית אמריקאית ודוברת עברית ואנגלית.
אני מאמינה שיש כוח במידע ולכן אני רוצה לעזור כל אישה כדי להרגיש מוכנה ובטוח בכל בעיה ובכל שלב של הנקה."
שלום לך, אני יודעת כמה התינוק שלך חשוב ואני כאן כדי לעזור. אני אחות מוסמכת עם וותק של 8 שנים בטיפת חלב, תואר שני בהתפתחות הילד ויועצת הנקה.
אני נהנית ללוות ולתמוך בנשים מתוך אמונה שתמיכה נכונה יכולה לעשות את ההבדל כולו בחווית ההריון, הלידה וההורות הראשונית.
עליתי לארץ באוגוסט 2021. יש לי 25 שנות ניסיון בארה"ב כאחות מוסמכת, 15 האחרונות כאחות במחלקת יולדות ותינוקות. 10 השנים האחרונות גם כIBCLC בבית חולים ובתים פרטיים. אני נלהבת לעזור לאמהות ותינוקות להשיג את יעדי ההנקה שלהם ולהתאים אישית את הטיפול שלי לצרכים ולרצונות האישיים של המשפחה.
שמי יעל, דולה, מדריכת הנקה ומדריכת הכנה ללידה. שמה בראש ובראשונה את רצונות היולדת ואני פה בשבילך❤️
"
שלום שלום!
קוראים לי בלייר אלון ואני אשמח להכיר אותך!
אני גרה בקריות עם בעלי וארבעה ילדים קטנים.
אני מדריכת הנקה מוסמכת, מדריכת עיסוי תינוקות וגם יש לי תעודה בליווי התפתחותי וספורט טיפולי לילדים וגם תואר בבריאות ציבור.
אני ישראלית אמריקאית ודוברת עברית ואנגלית.
אני מאמינה שיש כוח במידע ולכן אני רוצה לעזור כל אישה כדי להרגיש מוכנה ובטוח בכל בעיה ובכל שלב של הנקה."
"אני ענת, אחות בוגרת תואר ראשון בהצטיינות ויועצת הנקה מורשית משרד הבריאות. כמו כן אני בעלת קליניקה לפילאטיס שיקומי.
אני אמא לילדה מדהימה שינקה במשך יותר משנה ויש לי ניסיון בעבודה במחלקת יולדות ביות מלא ובטיפת חלב.
אני מלווה ומעצימה אמהות כאחות ויועצת הנקה בגישה הוליסטית, שמתאימה לך ולבייבי שלך. אני מאמינה שאמא טובה היא אמא שטוב לה ושכל אמא זקוקה לחיבוק מכיל, אוהב וחסר שיפוטיות.
אני מאמינה שהנאה מגוף בריא, מנטלית ורוחנית, חשובה יותר מכל הישג ורווח גשמיים. השיקום מהלידה אינו רק פיזי, אלא גם רגשי, נפשי וחברתי.
אף אמא לא נולדת עם הידע של ההנקה, זה תהליך למידה שלך כאמא ושל הבייבי שלך. גם אם הנקת בעבר, כל תינוק הוא שונה וייחודי ויכול להיות שההנקה תהיה מלווה באתגרים שונים מאלו שאת כבר מכירה.
אני כאן לכל שאלה, ייעוץ וליווי 🙂
"
"מלווה אמהות משלב הכנה להנקה, הימים הראשונים בבית חולים, התמודדות עם אתגרי הנקה בבית, גמילה ועוד.
אני מאמינה שכל אמא והתינוק שלה הם עולם יחיד ומיוחד. ביחד נמצא את הדרך המגשימה את מטרותיך ומתאימה עבורך
"
מדריכת הנקה מוסמכת ומסלול ibclc. ביקורי בית
אמא לאור ומיה, נשואה ליובל.
מדריכה אמהות להניק בדרך שלהן, מייעצת ומלווה מהריון ועד סיום תקופת ההנקה בצורה מקצועית תוך הנגשת מידע ותמיכה אנושית
מרדיכת הנקה מוסמכת, הכנה להנקה בהריון, גמילה מהנקה, שילוב מוצקים.
"יועצת הנקה מוסמכת Ibclc ועובדת סוציאלית. אמא ל-3, נשואה ומתגוררת בקיבוץ נחשולים. מלווה אימהות בשלבי ההנקה השונים, מהכנה ועד גמילה.
"
להשיג איתך את מטרותיך בהנקה
"אני אחות ויועצת הנקה (מורשת משרד הבריאות). בעלת ניסיון כאחות ויועצת הנקה במחלקת יולדות, ואחות פגיה. אני מציעה הכנה להנקה, ייעוץ הנקה בבית היולדת או בבית חולים, ניתן לבצע ייעוץ גם ב-zoom.
אני מאמינה בחיבור בין אמא ותינוק ושהקשיים הם חלק טבעי שממנו צומחים.

"
עובדת עם כל הלב והנשמה. במקצועיות ורגישות.
תמיכה באמהות מניקות בכל שלבי ההנקה
מלווה משפחות ואמהות במסע ההנקה הייחודי והמיוחד שלהם מהריון ועד גמילה
"נעים להכיר
קוראים לי עינת
אני מדריכת הנקה, יועצת מינשאים ועובדת סוציאלית.
אני פה לתמוך בך באתגרי ההנקה השונים בכל שלביה. בהקשבה לך. בקצב שלך. "
"יועצת הנקה מוסמכת ובוגרת B.A בפסיכולוגיה.
מלווה אימהות בכל שלבי ההנקה מלידה ועד גמילה.
עורכת ביקורי בית, ייעוצים טלפוניים ובזום.
אשמח לעזור לך להניק בהנאה ובביטחון,
כאן כדי שתשיגי את המטרות שלך."
אני שואפת שכל אמא תוכל להאכיל את ילדיה בדרך שמתאימה ונכונה לה, בקלות וללא כאבים.
"אני יועצת הנקה מוסמכת משנת 2010, מדריכת הורים ויועצת שינה. אני מאמינה שהאכלת תינוקות ככלל, והנקה בפרט, היא הזדמנות לביסוס מערכת יחסים מיטיבה בין אמא לתינוק/ת. אני מקיימת פגישות הכנה להנקה במהלך ההיריון ופגישות ייעוץ הנקה לאחר הלידה – בבית היולדת או בקליניקה שלי ברחובות. בנוסף אני מקיימת קליניקת הנקה שבועית (קבוצתית), כמו גם הרצאות וסדנאות על הנקה והורות.
"
שמי אליזבת, אחות כ10 שנים, כרגע עובדת במחלקת אם וילוד בבית חולים אסותא אשדוד, בנוסף אחות טיפול נמרץ ילדים
שיתופי פעולה בין מקצועיים משרד הבריאות/איגוד שלנו/לה לצ'ה במטרה להנגיש שרות יעיל, זמין, ומקצועי
מציעה מעטפת מלאה בתקופת ההריון, הלידה והמעבר לאמהות. מביאה איתי ניסיון של 30 שנה בתחום המיילדות, הטיפול והייעוץ. כל אחת היא עולם ומלואו ומתפקידי ללוות אותה בדרך ולעזור לה להיות במקום המתאים והנכון לה כאשה וכאמא. מוזמנות להכיר אותי יותר באתר שלי https://www.ditamidwife.co.il/
אני מקצועית, מתמידה ומעשית, בעלת שמחת חיים ואהבת אדם, חשוב לי להיות סבלנית, בקשב ובנתינה
"עוסקת ביעוץ הנקה ותמיכה בהזנת התינוק עד הגמילה . משלבת טיפולי רפלקסולוגיה במהלך הליווי.
בעברי מילדת ואחות טיפת חלב .."
"נשואה ואמא לשלושה, מבית חשמונאי.
מדריכת הנקה מוסמכת, בעלת תואר ראשון בתזונה ותואר שני בניהול מערכות בריאות . בעברי עבדתי כדיאטנית קלינית בהדסה, בילינסון וקופת חולים כללית, ומעל עשרים שנה עוסקת בתחום המחקרים הקליניים. מאד אוהבת את תחום ההנקה ונהנית ללוות אמהות החל משלבי ההריון המתקדמים בהכנה להנקה, לאורך כל שלבי ההנקה ועד גמילה."
"אמא לארבעה ילדים מקסימים, אחות מוסמכת, יועצת הנקה, שינה ומנחת הורים. עוסקת בתחום מעל 20 שנה, מומחית בהנקת תאומים, פגים ומורכבויות בהנקה.
יודעת לשלב את תחום יעוץ השינה בהנקה תוך התייחסות מלאה לבכיו של התינוק."
אני מדריכה ומלווה אמהות שרוצות להצליח בהנקה באופן אישי, אכפתי ודואג. מלווה ומייעצת בכל התחומים הקשורים לטיפול באם וביילוד. מגיעה לבית הלקוחה, לבית חולים או מקבלת ברחלים. ממשיכה ללוות ולעקוב באופן שוטף ודואגת שהאמהות הטריות ירגישו הכי בנוח ורגועות. ב"חיבוק אם" תהיי הכי מרוצה ותקבלי "ליווי בוטיק". מתאים וחשוב לכל לידה- ולא רק ראשונה! בעלת ניסיון רב.
"נסיון עשיר ומגוון של 25 שנים כאחות קהילה וטיפת חלב.
ייעוץ הנקה עבורי זה קידם בריאות במיטבו , אשמח לתמוך ולייעץ לאורך הדרך בעזרת תקשורת מכבדת ,ראיה כוללת ורחבה של המשפחה , מתן כלים המותאמים לאם ולתינוק ללא שיפוטיות!!"

הנקה יכולה להשתלב בחיים שלך ולא חייבת להיות כל החיים שלך. אשמח לעזור לך למצוא את הדרך הנכונה והמדויקת עבורך להניק ובטוב. אני מזמינה אותך לקבל ייעוץ הנקה מקצועי, הכולל ליווי צמוד ותומך מהריון ועד גמילה.
"מתן ייעוץ מקצועי ,עדכני ומהימן, בגישה הוליסטית וראייה כוללת של המשפחה, האם והתינוק,
בדגש על יחס חם , מותאם אישית וללא שיפוטיות. "
"בנוסף להיותי מדריכת הנקה, בעלת תואר ראשון בתזונה קלינית ותואר שני בניהול מערכות בריאות, עוסקת בשנים האחרונות בניהול מחקרים קליניים.
אני מאמינה שהכנה מוקדמת וליווי מקצועי מותאם, מסייעים להצלחת ההנקה ולחוויה חיובית ונעימה.
אשמח ללוות אותך, בהתאם לדרך שלך, בכל שלבי ההנקה, החל מהכנה בשלבי ההריון המתקדמים, בימים הראשונים לאחר הלידה ולאורך כל הדרך עד גמילה מהנקה."
אני אמא של אמה ודור, אני באה מעולם הטיפולי השלם (לפני הריון, בזמן, אחרי הלידה ובהורות הראשונית). אני מאמינה שחווית ההנקה היא אישית ושונה מאמא לאמא, מתינוק לתינוק. מטרתי בייעוץ היא ללוות אתכן בהשגת מטרות ההנקה וההורות הראשונית האישיות שלכן, כחלק מחוויה מעשירה, מעצימה וחיובית עם תמיכה, חום וחיוך לאורך כל הדרך.
אני באה לעצים, לתמוך ולעזור לכל אמא במסע שלה, לא משנה לאן היא רוצה ללכת, אני לידה.
"אחות במחלקת ילדים, יועצת הנקה, שינה ומדריכת הורים. פה כדיי לתמוך בך וללוות אותך ברגעים לפני וברגעים שאחרי –
נותנת שירותי הכנה ללידה וליווי לאחר הלידה. "
נעים מאוד 🙂 אני דניאל, מדריכת הנקה, עיסוי תינוקות, מלווה נשים לאחר לידה ומנחת מעגלי אימהות. אשמח ללוות אותך בתהליך ההנקה ובתקופה העוצמתית הזו בחיים ❤️
אמא לשניים, מלווה אמהות טריות בצעדיהן הראשונים בהנקה ועד הגמילה.
"אמא לשלושה נסיכים, מניקה מכל הלב 🙂
מרגישה זכות לעזור ולקחת חלק בחוויה העצמתית והמיוחדת של ההנקה בין האם לתינוקה במיוחד בימים הראשנים והמאוד מבלבלים. בעברי המקצועי עבדתי כאחות פגייה וכיום אחות במרפאת ילדים.

"
"נשואה ואם לשלושה, אחות אקדמאית, מיילדת ויועצת הנקה מורשית משרד הבריאות.
מדריכת הכנה ללידה, הכנה להנקה, מעניקה יעוצי הנקה בבית הלקוח.
בעיני הנקה והזנת הילוד הינם המשך ישיר של תקופת ההיריון וארוע הלידה, מאמינה במתן מידע וכלים המאפשרים לך להחליט ולעצב את חווית ראשית ההורות וההנקה כפי שאת רוצה."
"
מלווה משפחות ואמהות לאורך כל המסע שלהם מההריון הלידה דרך ההנקה ועד גמילה"
"אני בת 39, אמא לנויה ואיתן ולשני כלבלבים, גרה ברעננה .
לימוד יעוץ הנקה קרא לי לפני 9 שנים כשהיתי בהריון של הילד השני. עם הילדה הראשונה חוויתי קשיים בהנקה ונעזרתי ביועצת הנקה בעצמי, זה היה נראה כמו נס. פשוט בביקור אחד הצילה אותי מייסורי כאב שחשבתי שהם חלק מחוויית ההנקה.
ומאז אהבה שלי להנקה הלכה וגדלה. ואני נהנית לראות ו""להציל"" הנקות בעצמי, ליעץ וללוות את האם , התינוק , המשפחה לכל אורך הגדילה החל מביסוס הנקה וגם בהמשך הדרך, ביסוס מזונות מוצקים , הקניית הרגלים בריאים, חשוב לי להתאים את היעוץ והליווי בהתאם לצורכי האם: תמיכה לקראת חזרה לעבודה , גמילה נכונה, לעזור להורים להבין ולפרש את צרכי התינוק, לתת ביטחון בדרך הזו שהרבה הורים חדשים זקוקים .
עוסקת גם בתזונה , צמחי מרפא, פרחי באך עיסוי נשים."
שלום וברכה,אני תרצה קורט,נשואה ליוסי ואמא לשישה ילדים חמודים , אני רואה במקצוע שלי שליחות וגם אחריות להעביר את השפע שנתן רבש'ע לאמהות להעביר לילדיהן בצורה בריאה נעימה וטובה. חלב אם הוא מזון העטוף באהבה וחיבוק של אמא. מקוה שכל אם תזכה להניק ולהעניק בקלות בריאות ושמחה.
העבודה עם נשים ותינוקות היא שליחות מדהימה שלקחתי על עצמי עוד מתקופת בית הספר לסיעוד שאז כבר עבדתי בתינוקייה והתאהבתי בתחום וכל מי שהכיר אותי לאורך השנים יודע כמה אני מעניקה ומקדישה מעצמי למתייעצות והמטופלות שלי
עובדת במרפאה ללשון קשורה של ד"ר איל בוצר בכפר הירוק, מתנדבת במרפאה ללשון קשורה ובמחלקת לילודים בבית חולים איכילוב , בוגרת תואר שני באנתרופולוגיה בבר אילן.
"עוסקת בתחום ההנקה כבר 15 שנים! מתוכם גם נסיון אישי בהנקת ילדיי, ליווי הדרכה ויעוץ מקצועי של נשים מניקות ואף כמדריכת לה לצ'ה.
פוגשת לייעוצי הנקה הריוניות, מניקות באתגרים שונים ואף לפרידה באהבה מההנקה.
אשמח ללוות ולתמוך בך!"
לכל אישה יש אפשרות לעשות משהו בהנקה
אחות מוסמכת עם קורס על בסיסי רפואה מונעת ויעוץ הנקה , אחות טיפת חלב בכללית , אמא לשלושה ילדים, ההנקה המקצוע הכי קיפי שעברתי בחיים ואוהבת להדריך מכול הלב עם כול הידע שיש לי לכול אמא מניקה ?
בעלת נסיון 17 שנה, ואני מאמינה שיש אפשרות לרוב הנשים להיות מולחת בהנקה.
הנגשת מידע בתחום הטיפול בילוד והנקה, לכל מי שחפצה בכך
רצון המטופלת
אחות מוסמכת בתחום בריאות האישה ויועצת הנקה. ניתן לקבוע להכנה להנקה ולייעוצי הנקה פרונטאליים או ב zoom. את תהליך ליווי ההנקה נתאים לרצונות ולצרכים שלך ושל משפחתך תוך שמירה על חווית הנקה נעימה ומכבדת לך ולתינוקך.
אני יועצת הנקה מזה עשר שנים ויועצת שינה בגישה הוליסטית, אמא לשלושה ילדים. מייסדת אתר lehanik.com וmilkcare מוצרים מהטבע ומתחום הרפואה המשלימה לאימהות מניקות, אני גם עוסקת בדיקור סיני ומשתמשת בדיקור לטיפול במגוון מצבים בתחום ההנקה. מאמינה שכשמשפחה חדשה נולדת נולד איתה עולם חדש ומיוחד. כל משפחה מפלסת את דרכה בתוך עולם ההורות ואין דרך אחת נכונה. הדבר החשוב ביותר הוא שהורים וילדים יהיו מאושרים ומסופקים. כאשר אני מגיע למשפחה אני מנסה לראות איך אוכל לעזור להם להגיע לפתרון הנכון עבורם. אני רואה את ההורים ומשתדלת לאזן בין הצרכים שלהם וצרכי התינוק כך שכולם יהיו שמחים. הגישה שמנחה אותי היא הגישה האבולוציונית להורות המבוססת על הפסיכולוגיה האבולוציונית. גישה זו מקדמת הורות שתומכת בטבע הביולוגי- אבולוציוני של הילד/ה.
אני מאמינה כי האמונה בעצמך עם קצת הכוונה מקצועית וההבנה שהנקה היא הטבע שלנו תוביל במרבית המקרים להנקה מיטיבה .
חשוב לי לתת כלים לאמא על מנת שתקבל כלים ותוכל להעניק את הטוב לתינוק שלה.
אהבה למקצוע, כבוד למטופלת.
אהבה לתינוקות ואמהות, קידום הנקה באוכלוסיה, קידום בריאות
אחות מוסמכת מלווה אמהות משלב ההכנה להנקה ועד לגמילה, לעיתים ההנקה מלווה באתגרים, תחושות וחוויות שונות ואני כאן ללוות אותך בתהליך העוצמתי והמרגש בדרך המיטבית עבורך ועבור תינוקך
אהבה ושליחות למקצוע, התאמה לכל אחת למה שהיא זקוקה ורוצה.
אחות במחלקת אם יילוד בבית חולים מאיר. אשמח ללוות אותך ואת משפחתך במסע ההנקה תוך שמירה על רצונותיך ובריאות תינוקך. לכל אמא תותאם תוכנית ייחודית לה.
להניק בכיף ובאהבה!!
"מדריכה ומלווה אימהות ומשפחות לקראת הנקה, מלמדת ומלווה אימהות להתגבר על אתגרים שחוות בהנקה, להשיג ביטחון ורוגע אימהי ביכולת שלהן להזין את תינוקן.
תומכת ומדריכה לטיפול הטבעי באם המניקה ובגידול התינוק בסביבה בריאה ומזינה.
מאמינה שיש דרכים רבות להנקה. מקצועית, נעימה ומכילה.
מגיעה לביתך, למחלקת יולדות, ומוזמנת להגיע לקליניקה בביתי בקיבוץ בית קשת"
הנקה זה דבר חשוב לתינוק אך לא פחות מכך חשוב לאמא ומסב לה רגעי אושר ונחת.
אחות מזה שנים בבי"ח ביחידות טיפול נמרץ שונות. יש בי צורך לעבוד עם אמהות ותינוקות, יעוץ הנקה, שנותן תחושה של בונוס נהדר לשנות עבודה מאוד משמעותיות. (אם אפשר מעדיפה ללא תמונה)
חשוב לי שאמא תהיה בטוב! שהיולדת תקבל את כל המידה שהיא צריכה, תמיכה והכלה, לצד מענה מקצועי רציף.
"היי אני אפרת אחות מוסמכת ויעצת הנקה מוסמכת.
מדריכה הכנות להנקה, יעוצים לאחר לידה וליווי."
"שמי נגה ואני אמא ליעלה ואיילת, מדריכת הנקה ודולה לאחר לידה.
עוזרת לפתור ולתווך מגוון אתגרים בהנקה ובהורות, עם המון הקשבה לצרכים השונים
בגישה מכילה, מקלילה ולא שיפוטית.
מאמינה גדולה בערך הרב של הדרכה קשובה ומותאמת, כי לכל אמא יש​ את הדרך המיוחדת לה
ואין תבנית אחת שמתאימה לכולן.
אשמח להגיע אליך ולסייע במגוון ההתמודדויות כמו כאבים ופצעים בפטמות, קשיי התחברות לשד, גודש, דלקת, שאיבות, חזרה לעבודה ועוד.
בנוסף לאלה אני מלווה לידות קיסריות, במיוחד בלילות הראשונים במחלקה-
עם תמיכה מלאה בהנקה ובביות מלא.
כמו כן עורכת הכנה להנקה באופן פרטי או בזום וכן הכנה לקיסרי עם מיקוד לאתגרי ההנקה הנלווים.
"
"אני מור, אחות מומחית בהנקת פגים.
עבדתי כ4 שנים במחלקת פגייה ופגשתי יום יום אימהות מדהימות ותינוקות זעירים שנלחמים על כל חיבור וכל טיפת חלב. חשוב לי להעניק כלים פרקטיים להנקה לצד הקשבה ותמיכה באמא ובתינוק/ת."
התאמה אישית ופרטנית לכל אשה בנפרד בהתאם למה שמתאים לה,תוך מתן מענה מקצועי גבוה,אמפטי הוליסטי. מכינה להנקה במהלך ההריון ביחד עם הכנה ללידה או לא והמשך לאחר יעוץ פרונטלי תמיכה בטלפון עד להשגת התוצאה שהצבנו בתחילת היעוץ
אחות אם יילוד יועצת הנקה
גישה עניינית וידידותית ולא מסיונרית. ניסיון של מעל 10 שנים בתחום, הרבה אהבה ומסירות למקצוע ולמטופלות.
חגית נעים, דולה ומדריכת הנקה, אמא ל-2 מראשל"צ. סבלנית מקצועית ורואה את טובת הלקוחה תמיד
"שלום לך ומזל טוב. אני אודליה, אמא ל4 ילדים, אחות ויועצת הנקה. מעל 12 שנות עבודה בבתי חולים, מתוכן מספר שנות נסיון עם אמהות ותינוקות במגוון רחב.
במהלך השנים למדתי, כי לרוב האתגרים ניתן למצוא פתרון.
אני מציעה שירות לאימהות מאמינות.
'הזורעים בדמעה – ברינה יקצורו' הנקה יכולה להתממש לחויה נעימה. בעזרת ה'."
"יועצת הנקה מורשית משרד הבריאות ואחות טיפת חלב. עוזרת לנשים אחרי לידה למצוא את הדרך שלהן להנקה, להיות עם עצמן בחמלה והקשבה.
יחס אישי, ליווי והדרכה החל מההריון ועד הגמילה. אפשרות להדרכה לטיפול כוללני בתינוק ושקילה."
"אחות מוסמכת ויועצת הנקה.
בעלת ידע רב בתחום הפדיאטרי.
עובדת כאחות בטיפול נמרץ לב בבית החולים שניידר לילדים- מרכזת את נושא ההנקה-חלב אם במחלקה.
מייעצת הן בעבודה במחלקה והן באופן פרטי.
* מעבירה קורס הכנה להנקה-לנשים בהריון
* מלווה יולדות לאחר הלידה-עוד בבית החולים
וגם לאחר ההגעה הביתה
* מייעצת בכל אתגרי ההנקה השונים
* חזרה לעבודה ושילוב עם שאיבות
* גמילה מהנקה
בעלת קורסים רבים ומגוונים ועם ידע רב"
אכפתיות ועזרה מקצועית שמותאמת לאמת שלך א – אימא מ – מצב ת – תינוק
נישואה, אחות במחלקת יולדות
אני אחות פגיה לשעבר ואחות טיפת חלב. מאד אוהבת את העבודה שלי,אוהבת לעזור לאימהות הטריות להניק בצורה נכונה ונעימה לשניהם וגם אשמח לענות על כל השאלות שקשורות לטיפול בתינוק בימים הראשונים.
אני עושה ביקורי בית ועוזרת לנשים אחרי לידה. אני אוהבת ליצור קשר על הלקוחות שלי- לעזור להם בכל הדרך שלהם בהנקה וגמילה, אוכל וכו׳ . אני ממשיכה את הקשר אחרי ביקורות בטלפון וואטסאפ. אני מעוד אוהבת לעזור לנשים זה בתשוקה שלי ❤️
אחות יולדות ויילודים, יועצת הנקה מוסמכת על ידי משרד הבריאות. אני כאן בשביל לעזור לך ולבייבי מכל הלב
"אני טובה, אמא לשלש קטנות מתוקות ואחות יועצת הנקה, מלווה הריון ומדריכת הכנה ללידה.
חשוב לי שכל אם תקבל את המענה כדי להגיע להנקה יעילה, רגועה ונעימה.
בנוסף אני מעבירה קורסי הכנה להנקה באופן פרטני כדי שאמא תגיע מוכנה ומלאת ידע ללידה והנקה."
אין דרך יחידה בהנקה, לכל אחת יש את המסלול שלה, יחד נמצא את המסלול הנכון לך.
.
כמה שיותר לעזור לאחר
"מיילדת, יועצת הנקה מוסמכת, אחות הריון בסיכון ואחות אפס הפרדה.
המשימה שלי היא להעניק כלים פרקטיים ומתן ידע בצורה נגישה ומדויקת ככל הניתן.
לזהות את הבעיה וליצור תוכנית עבודה מותאמת אישית עד לפתרון.
מאמינה בגישה הוליסטית, מתוך הבנה שגוף-נפש קשורים יחד."
אני אחות מוסמכת, אחות פגיה לשעבר ואחות טיפת חלב. אשמח לעזור לאם הצעירה בימים הראשונים אחרי לידה וגם לאחר מכן.
"הי! נעים מאוד,

אני ליאורה, דיאטנית קלינית ויועצת הנקה מוסמכת.
כמי שחוותה בעצמה קשיים רבים בהנקה ועברה דרך ארוכה בכדי להפוך את החוויה לחיובית, אני מצליחה להתחבר לאתגר והתסכול שמרגישות אימהות רבות. בעזרת ליווי והנחיה נלמד כיצד הנקה יכולה להיעשות בנחת, בצורה בריאה לאם ולילד.
כיום אני מטפלת בנשים, ילדים ותינוקות בכל הנוגע לאכילה נכונה, תזונה בריאה וכמובן הנקה."
אחרי נסיון הנקה אישי מאתגר ומוצלח עם שני יונקים משלי, בחרתי ללמוד את הנושא באופן מקצועי ולעזור לאמהות אחרות בחוויה המיוחדת הזו. אני מאמינה שלכל אם הבחירה האישית שלה והמקום אליו היא שואפת ואשמח ללוות אותה בתהליך שיוביל אותה לשם. עורכת ביקורי בית בחיפה, נשר ואיזור הקריות.
פה בשבילך ובשביל הבייבי שלך ללוות אותך בדרך הייחודית שלך
מדריכת הנקה מוסמכת ואמא של שלושה ילדים. דוברת אנגלית ברמה שפת אם, ועברית ברמה גבוהה. עוזרת את האמא לפני ואחרי לידה, לעודד הנקה מלאה או חלקית, וגם הדרכה על גמילה ולקיחת בקבוק. מחוסנת מלאה ומקפידה על הייגנה. מאוד חשוב ללמוד מה התינוקות רוצות אפילו שהם לא יכולים להגיד לנו ולדעת איך לסנן את כל הקולות ודעות סביבך.
אמא לניצן ולאילן. עובדת כאחות במחלקת אם-ילוד בבית חולים ״מאיר״. מלווה משפחות משלב ההכנה להנקה ועד לשלב הגמילה. מאמינה שלכל אחת יש את הדרך הייחודית עבורה למתן חלב אם, בין אם תבחרי בהנקה מלאה, הנקה משולבת או שאיבה בלעדית, אנו נמצא אותה יחד.
"נשואה, אמא ל9 נפלאים.
המוטו שלי-'צועדת איתך בשבילך ובשביל תינוקך'. בדרך שלך, במה שההנקה מזמנת לך ובדרך של תינוקך. מכל הלב?"
אני מאמינה שכל אישה עושה את המיטב שלה ולכל אחת יש את המטרות שלה. חשוב לי להבין מהן המטרות של אותה אישה ומבחינתי הצלחה היא הניסון להגיע למטרות.
" אמא לשלושה אהובים, עובדת בשתי נפות במחוז צפון, ונשואה לאיש יקר לי אחד.
שמחה על שנפלה בזכותי ההזדמנות להעניק שירות של יעוץ הנקה, דרך שרות בריאות ציבור: שוויוני לכל, ללא הבדלי דת, מגזר, חברה, ורקע סוציואקונומי.❤"
"נשואה ואמא לשלושה
אני מדריכת ליווי התפתחותי עפ״י שיטת צעד ראשון כבר 10 שנים ומדריכת הנקה מוסמכת. אשמח ללוות את האם והתינוק ממש מרגע הלידה ועד גיל שנתיים.
הרגעים הראשונים בהנקה וביסוסה להמשך הדרך,
הקניית בטחון ודרכי התמודדות ויצירת סביבה התפתחותית בכדי לאפשר לתינוק ליישם את שלבי ההתפתחות."
מקצוענית בהדרכה, קשובה, סבלנית. "חנכי לאמא על פי דרכה"
שלום! שמי תמיר פוגל, אחות מוסמכת עם ניסיון ביולדות ותינוקות, IBCLC, אמא ל-3 קטנים, ועולה מאמריקה. הכי חשוב לי לתמוך באישה בכל הֿעיניינם סביב הנקה והתקופה שלאחר הלידה. זה תהליך מיוחד לכל אישה ואני כאן לעזור ולהדריך אותה.
עובדת בתחום ההנקה. ליווי לידה, אחרי לידה והכנה ללידה מ12 שנה
"היי אני דנה, אמא לרפאל וטליה, שתי הסיבות העיקריות שהפכו אותי למדריכת הנקה:)
אני עורכת מפגשי הכנה להנקה אחת לחודש בתל אביב
ומלווה אמהות בדרך להגשמת יעדי ההנקה שלהן בכל שלבי ההנקה- מההריון ועד לפרידה מהנקה, כדי לאפשר להן חווית הנקה מעצימה ומספקת.
"
"היי,
אני איילת
אמא של נוגה ירדן ונבו ונשואה לרן
יועצת חינוכית לגיל הרך, מדריכת הנקה מוסמכת ודולה פוסט פארטום.
אני מאמינה מאוד בהכנה – להנקה ולימים שאחרי הלידה, כי ידע הוא כוח.
אשמח להעניק תמיכה, ליווי ותחושת ביטחון בכל הרגעים שלפני ואחרי הלידה.
"
במסע המטורף הזה של אמהות והנקה אני מבקשת לראות אותך ואת הצרכים שלך, אמא.
יועצת הנקה IBCLC. אחרי נסיון הנקה אישי מאתגר ומוצלח עם שני יונקים משלי, בחרתי ללמוד את הנושא באופן מקצועי ולעזור לאמהות אחרות בחוויה המיוחדת הזו. אני מאמינה שלכל אם הבחירה האישית שלה והמקום אליו היא שואפת ואשמח ללוות אותה בתהליך שיוביל אותה לשם. עורכת ביקורי בית בחיפה, נשר ואיזור הקריות.
יועצת הנקה מוסמכת IBCLC, מלווה משפחות במסעות ההנקה בשלבים השונים, מהכנה להנקה ועד לסיום הנקה.
מדריכת הנקה מקצועית להנקה איכותית, שמחה ולאורך זמן בגישה יהודית תוך שימוש בכלים מתחום האימון

מדריכת הנקה מוסמכת ואמא של שלושה ילדים. דוברת אנגלית ברמה שפת אם, ועברית ברמה גבוהה. עוזרת את האמא לפני ואחרי לידה, לעודד הנקה מלאה או חלקית, וגם הדרכה על גמילה ולקיחת בקבוק. מחוסנת מלאה ומקפידה על הייגנה. מאוד חשוב ללמוד מה התינוקות רוצות אפילו שהם לא יכולים להגיד לנו ולדעת איך לסנן את כל הקולות ודעות סביבך.

מדריכת הנקה מוסמכת ואמא של שלושה ילדים. דוברת אנגלית ברמה שפת אם, ועברית ברמה גבוהה. עוזרת את האמא לפני ואחרי לידה, לעודד הנקה מלאה או חלקית, וגם הדרכה על גמילה ולקיחת בקבוק. מחוסנת מלאה ומקפידה על הייגנה. מאוד חשוב ללמוד מה התינוקות רוצות אפילו שהם לא יכולים להגיד לנו ולדעת איך לסנן את כל הקולות ודעות סביבך.

300x300 - Shevi Reback